Griezmann for Bale?

8 år 10 måneder siden #1 af Administrationen

Skal man tro den britiske avis, Daily Express, er Gareth Bale fortid i Madrid til næste sommer, mens Griezmann rykker til den mere nordlige del af Madrid.

Florentino Perez skulle angiveligt have forsøgt at afhænde Gareth Bale til Manchester United allerede denne sommer, men da Kylian Mbappe, som var udset til at blive waliserens erstatning, foretrak at blive i Frankrig og rykke til Paris Saint-Germain, måtte waliseren blive i den spanske hovedstad.

I forbindelse med Atletico Madrids transferkarantæne blev Griezmanns frikøbsklausul hævet fra €100 mio. til €200 mio. Dette gjorde sig kun gældende for det netop overståede transfervindue, hvorfor frikøbsklausulen nu er tilbage på de oprindelige €100 mio.

Dermed er planen for næste sommers transfervindue, at sende Bale til Manchester for €100 mio., hvilket Real Madrid vil bruge til at indløse Griezmanns frikøbsklausul.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #2 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Griezmann for Bale?
Umiddelbart et fint bytte - men skal Bale byttes virker både Dybala og Hazard som bedre valg end Griezmann. Jeg ser begge som bedre spillere. Derudover er Dybala yngre og virker skarp foran kassen, hvilket vi virkelig mangler

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

8 år 10 måneder siden #3 af Neye
Besvaret af Neye på emne Griezmann for Bale?
Byttet siger jeg ja tak til. Optimalt i forhold til en 4-4-2 profil

8 år 10 måneder siden #4 af PMO
Besvaret af PMO på emne Griezmann for Bale?
Jeg tvivler på Manchester United giver 100mio€ for Bale, med mindre han spiller en god sæson (joke!). Han bliver ældre og spiller sig kun ned i pris.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

8 år 10 måneder siden #5 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Griezmann for Bale?
Ronaldo Griezmann
Isco
Kroos Modric
Casemiro

Det ville være super interessant!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Neye

8 år 10 måneder siden #6 af BBB
Besvaret af BBB på emne Griezmann for Bale?
Jeg vil give de fleste spillere i verden for Griezmann, så det er en nobrainer.

Hvordan foregik det at frikøbsklausulen blev hævet til det dobbelte for et enkelt transfervindue, når han ikke skrev under på en ny kontrakt?

Daily Mirror er notoriske for sindssyge rygter.

8 år 10 måneder siden #7 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Griezmann for Bale?

Salix7 skrev: Umiddelbart et fint bytte - men skal Bale byttes virker både Dybala og Hazard som bedre valg end Griezmann. Jeg ser begge som bedre spillere. Derudover er Dybala yngre og virker skarp foran kassen, hvilket vi virkelig mangler

Begge ville vel fungere bedst i en Isco-rolle fremfor en Benzema/Bale rolle, er du ikke enig?

No solo soy perfecto, también soy Madridista

8 år 10 måneder siden #8 af Evden
Besvaret af Evden på emne Griezmann for Bale?

BBB skrev: Jeg vil give de fleste spillere i verden for Griezmann, så det er en nobrainer.

Hvordan foregik det at frikøbsklausulen blev hævet til det dobbelte for et enkelt transfervindue, når han ikke skrev under på en ny kontrakt?

Daily Mirror er notoriske for sindssyge rygter.

Den hopper jeg også med på. Ser meget gerne franskmanden på holdet. Håbet om at det lykkes blev større i sommer da vi hentede Theo - det åbnede ihvertfald lidt mere op for muligheden.
Men jeg synes også det virker mærkværdigt at man kan hæve klausulen bare sådan uden videre.

8 år 10 måneder siden #9 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Griezmann for Bale?

Real Madrid skrev:

Salix7 skrev: Umiddelbart et fint bytte - men skal Bale byttes virker både Dybala og Hazard som bedre valg end Griezmann. Jeg ser begge som bedre spillere. Derudover er Dybala yngre og virker skarp foran kassen, hvilket vi virkelig mangler

Begge ville vel fungere bedst i en Isco-rolle fremfor en Benzema/Bale rolle, er du ikke enig?

De minder om Isco, men kommer en af dem vil vi kunne spille i følgende opstillinger:
4-2-3-1
Ronaldo
Hazard - Isco - Asensio

4-4-2 (Diamant på midten)
Ronaldo - Dybala
Isco
Modric - Kroos
Casemiro

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

8 år 10 måneder siden #10 af BBB
Besvaret af BBB på emne Griezmann for Bale?

Salix7 skrev:

Real Madrid skrev:

De minder om Isco, men kommer en af dem vil vi kunne spille i følgende opstillinger:
4-2-3-1
Ronaldo
Hazard - Isco - Asensio

Ronaldo - Dybala
Isco
Modric - Kroos
Casemiro

Er det Modric, Kroos eller Casemiro, som du vil sætte på bænken? Jeg vil være ærgerlig over at sætte én af de tre på bænken for at få plads til Hazard, Isco og Asensio.

8 år 10 måneder siden #11 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Griezmann for Bale?
..x, y eller z for Bale?

selv 0 for Bale vil være en forstærkning af Real Madrid.

8 år 10 måneder siden #12 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Griezmann for Bale?

BBB skrev:

Salix7 skrev:

Real Madrid skrev:

4-2-3-1
Ronaldo
Hazard - Isco - Asensio

Ronaldo - Dybala
Isco
Modric - Kroos
Casemiro

Er det Modric, Kroos eller Casemiro, som du vil sætte på bænken? Jeg vil være ærgerlig over at sætte én af de tre på bænken for at få plads til Hazard, Isco og Asensio.

Med klubbens selvopfattelse, kravet om en dødbringende offensiv og kvalitetsmæssige overlegenhed, burde vi ideelt set spille en 4-2-3-1. Det fungerede ikke sidst det blev forsøgt, det var først da den defensive midtbane blev introduceret for nogle år siden at der kom nogenlunde styr på spillet, men et eller andet sted 'burde' det ikke være nødvendigt med den defensive midtbanespiller.

Jeg så gerne en opstilling med BBC med Isco som 10'er, og Kroos og Modric på den centrale midt.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Zyconith.

Leveret af Kunena Forum