Griezmann for Bale?

8 år 10 måneder siden #13 af Dios
Besvaret af Dios på emne Griezmann for Bale?

Real Madrid skrev:

Salix7 skrev: Umiddelbart et fint bytte - men skal Bale byttes virker både Dybala og Hazard som bedre valg end Griezmann. Jeg ser begge som bedre spillere. Derudover er Dybala yngre og virker skarp foran kassen, hvilket vi virkelig mangler

Begge ville vel fungere bedst i en Isco-rolle fremfor en Benzema/Bale rolle, er du ikke enig?

Dybala ville passe perfekt i en Benzema rolle, så hvis jeg må have lov til at svarer, så er det et klokkeklart nej :) Dybala er en spillende angriber, hvor han er bedst med en anden afslutter/angriber ved sin side. Præcis ligesom Benzema, så hvis man vil have en type spiller ligesom Benzema, så er Dybala helt klart manden.
Derudover, så er Griezmann jo også samme type spiller. Ikke i spillestil, men at han også skal have en anden angriber ved sin side, for at være bedst. Ingen af dem skal ligge på toppen alene.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #14 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Griezmann for Bale?
Selvfølgelig er det nødvendigt med en defensiv midtbanespiller, tiderne hvor vi bare kunne knuse modstanderne med en overflod af offensive spillere er forbi for længst, de små hold (og selvfølgelig også de store) er blevet langt mere organiserede, det ville være det rene selvmord ifht. at vinde titler, hvis vi skiftede tilbage til en 4-2-3-1 med BBC (som forhåbentligt aldrig kommer til at spille sammen igen på samme tid), Isco på 10'eren og Modric og Kroos på den centrale midtbane.

Barcas æra havde aldrig været så markant hvis de fx. havde droppet Busquets på den defensive midtbane for at spille med endnu en offensiv spiller, og vi havde aldrig nogensinde vundet vores tre CL-titler de sidste fire år, hvis vi ikke havde spillet med en defensiv midtbanespiller (Alonso i 13/14, og Casemiro i 15/16 og 16/17).

Specielt med vores defensiv som sejler i langt de fleste kampe ville vi være chanceløse, hvis vi ikke spillede med Casemiro på den defensive midtbane. Det er fremtiden og det skal der selvfølgelig ikke ændres på.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Kimbo

8 år 10 måneder siden #15 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Griezmann for Bale?

Lukita skrev: Selvfølgelig er det nødvendigt med en defensiv midtbanespiller, tiderne hvor vi bare kunne knuse modstanderne med en overflod af offensive spillere er forbi for længst, de små hold (og selvfølgelig også de store) er blevet langt mere organiserede, det ville være det rene selvmord ifht. at vinde titler, hvis vi skiftede tilbage til en 4-2-3-1 med BBC (som forhåbentligt aldrig kommer til at spille sammen igen på samme tid), Isco på 10'eren og Modric og Kroos på den centrale midtbane.

Barcas æra havde aldrig været så markant hvis de fx. havde droppet Busquets på den defensive midtbane for at spille med endnu en offensiv spiller, og vi havde aldrig nogensinde vundet vores tre CL-titler de sidste fire år, hvis vi ikke havde spillet med en defensiv midtbanespiller (Alonso i 13/14, og Casemiro i 15/16 og 16/17).

Specielt med vores defensiv som sejler i langt de fleste kampe ville vi være chanceløse, hvis vi ikke spillede med Casemiro på den defensive midtbane. Det er fremtiden og det skal der selvfølgelig ikke ændres på.

Ja, det var på daværende tidspunkt en nødvendighed, da man i årevis havde haft en omsætning af spillere der ikke fungerede og et spilsystem der var forholdsvist offensivt uden at der rent defensivt var styr sagerne. Jeg mener at holdet og klubben har undergået en udvikling de sidste 7 år der gør, at man igen kan begynde at overveje hvorvidt den defensive midtbanespiller er absolut nødvendig. Jeg tænker at man kan skifte mellem at spille med og uden en defensiv midtbanespiller i takt med at Varane, Vallejo og Nacho får noget kontinuitet, og Isco vil så fungere som den perfekte playmaker for BBC.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum