Bedømmelse af truppen mod Apoel

8 år 10 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (34 brugere)

3.1 Keylor Navas
2.3 Carvajal
2.9 Marcelo
3.7 Nacho
3.8 Ramos
3.1 Casemiro
2.9 Dani Ceballos
3.1 Isco
2.8 Mateo Kovačić
3.2 Modrić
3.3 Toni Kroos
3.0 Bale
2.9 Borja Mayoral
4.2 Cristiano Ronaldo
Hele holdet 3.2
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #2 af Sahinovic
Jeg prøver at lade være, men lige i denne omgang kan jeg ikke. Zyconith, Bale og Ronaldo samme karakter, hvordan? :-D

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Sahinovic.

8 år 10 måneder siden #3 af Salix7
Jeg er "imponeret" over, hvordan spillere som Modric og Marcelo får så godt et gennemsnit. Begge var sjældent ved siden af sig selv i størstedelen af kampen.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

8 år 10 måneder siden #4 af Lars1991
Nu så jeg ikke kampen, men fik set højdepunkterne på tv3+, og der viste de 5 chancer til Real Madrid og der havde Bale altså næstsidste fod på 4 af dem. Undrer mig en lille smule og hans lave gennemsnit på den baggrund :D
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, Nada mas

8 år 10 måneder siden #5 af BBB
Besvaret af BBB på emne Bedømmelse af truppen mod Apoel

Lars1991 skrev: Nu så jeg ikke kampen, men fik set højdepunkterne på tv3+, og der viste de 5 chancer til Real Madrid og der havde Bale altså næstsidste fod på 4 af dem. Undrer mig en lille smule og hans lave gennemsnit på den baggrund :D

Det var også mit indtryk under kampen, at han fik sendt flere rigtig skarpe indlæg af sted (oftest mod Ronaldo) i løbet af kampen. Det gjorde han godt at komme ud på venstrekanten.

8 år 10 måneder siden #6 af Salix7

BBB skrev:

Lars1991 skrev: Nu så jeg ikke kampen, men fik set højdepunkterne på tv3+, og der viste de 5 chancer til Real Madrid og der havde Bale altså næstsidste fod på 4 af dem. Undrer mig en lille smule og hans lave gennemsnit på den baggrund :D

Det var også mit indtryk under kampen, at han fik sendt flere rigtig skarpe indlæg af sted (oftest mod Ronaldo) i løbet af kampen. Det gjorde han godt at komme ud på venstrekanten.

Bale havde helt sikkert flere gode indlæg og spillede en af sine bedre kampe - men fordi han lægger 4-5 gode indlæg i løbet af 90 minutter og ellers er relativt usynlig, er det ikke underligt at han ikke får en topkarakter.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

8 år 10 måneder siden #7 af Dios
Besvaret af Dios på emne Bedømmelse af truppen mod Apoel

BBB skrev:

Bale kom frem til 0 chancer. Han havde 0 skud på mål, og hvad er der dog sket med hans farlighed på låget?
Det er helt rigtigt, at han lagde 2-3 fremragende indlæg, men måske forventer jeg for meget, men ham der bliver sammenlignet med top 10 i verden skal i min bog lave mere end 2-3 lækre afleveringer i en kamp. Han havde også et godt løb, men igen. Det skal være forventeligt, om end det selvfølgelig taler op.

Han gjorde det klart bedre end hidtil, men IMO er det godt nok skuffende, at hans rolle kan udføres af Lucas til perfektion. Bale kommer med intet og tager intet ansvar.

Min karakter er langt tættere på 2 end 4, men fordi vi vandt, så får han 3 i min bog.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 år 10 måneder siden #8 af Zyconith

Sahinovic skrev: Jeg prøver at lade være, men lige i denne omgang kan jeg ikke. Zyconith, Bale og Ronaldo samme karakter, hvordan? :-D

Han bidrager fint med tre indlæg der alle fører til mål. Overordnet set efterlod han et positivt indtryk og virkede ærgerrig efter at levere mere. Han får fire for sin ukuelige indstilling og jeg håber dette kan være et lille startskud på en stigende formkurve hos Bale.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Leveret af Kunena Forum