Pibekoncert mod Bale

8 år 10 måneder siden #1 af Administrationen

Gareth Bale spillede en fornuftig kamp i går og stod for to assists i opgøret mod Apoel, men det var ikke nok til at tilfredsstille Estadio Santiago Bernabéus kræsne publikum.

Da waliseren blev udskiftet med 10 minutter igen, blev han fulgt af banen med en stor pibekoncert og det kræver tydeligvis sit at komme ind i varmen igen.

Undervejs i kampen havde Bale ellers stået for 25 vellykkede afleveringer ud af 30 mulige og have fire skud på mål, mens han altså assisterede ved to mål og træner Zidane var da også efterfølgende tilfreds med hans indsats:

- Han kan spille mange positioner og også i venstre side. Det er pladsen, hvor han startede kampen, en smule tilbage på banen og pludselig var han wing. Han kan spille alle pladser oppe foran. Vi kan så småt se, at han bliver bedre og bedre. Efter en fire måneder lang skadespause har han brug for tid for at komme helt på toppen. Han deltog i hele optakts-sæsonen og spillede næsten alle kampene uden problemer. Jeg er tilfreds med hans indsats.

Gareth Bale er sandsynligvis på banen igen i weekendens kamp mod Real Sociedad, idet både Benzema og Cristiano Ronaldo ikke er med.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #2 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Pibekoncert mod Bale

Han deltog i hele optakts-sæsonen og spillede næsten alle kampene uden problemer.

Efter en fire måneder lang skadespause har han brug for tid for at komme helt på toppen.

Når, så han deltog fint i optakts-sæsonen og har samtidig fået en del officielle kampe i benene, men man bruger stadig hans skadepause som undskyldning? Der kommer aldrig den dag, hvor Bale har fået nok tid til at komme sig.

Selvfølgelig forventer publikum på Bernabéu mere af en mand, der har kostet €100 millioner og samtidig er den anden bedst betalte spiller i truppen?

Jeg fik det til en flot assist, og et godt indlæg til Ronaldo, som han ikke ligefrem SKAL score på. At man vil give ham kredit for det tredje mål er noget søgt IMO, og det viser hvor lavt standarden er sat, det ligner et forsøg på at heade den i målet, som bliver rettet af og derefter opstår chancen til Ramos.

Han har ikke et eneste skud på mål som er indenfor rammen, han får ikke sat en eneste mand af, og samtidig er han den på holdet med færrest boldberøringer igennem kampen. Jeg ville aldrig selv deltage i en pibekoncert, men jeg kan nu godt forstå deres frustrationer.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Neye, Kimbo, OliReal

8 år 10 måneder siden #3 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Pibekoncert mod Bale
Har aldrig forstået hvorfor man pifter af egne spillere. Det er ikke lige frem noget der gavner selvtilliden. Støt dog manden i stedet for. Det andet bliver han ikke bedre af!
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, R7CR7GB11

8 år 10 måneder siden #4 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Pibekoncert mod Bale
På den anden side skal spillerne da også vide hvis ikke de lever op til forventningerne! Giver dig fuldstændig ret i at det er hen i vejret at pifte af spillere efter en, eller et pr. dårlige kampe. Syntes også det var meget usmageligt da man piftede efter Ronaldo i sin down-periode fra et års tid siden, eller i det hele taget at pifte af andre, der har gjort så meget for klubben.
Men som Sahinovic syntes jeg sgu gerne at et publikum af verdens største klub må vise sig utilfredse med en spiller til €100 mio, der i alt for mange kampe, af de han så har kunnet spille, været destruktiv for angrebet. Hans debutsæson var god, som den eneste af fire..

En pibekoncert skal selvfølgelig være velbegrundet, og så må spilleren se ind ad. Fansene er sgu i sidste ende med til at betale spillernes løn, og på den største scene bliver man nødt til at præstere.

8 år 10 måneder siden #5 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Pibekoncert mod Bale

NadaMás skrev: På den anden side skal spillerne da også vide hvis ikke de lever op til forventningerne! Giver dig fuldstændig ret i at det er hen i vejret at pifte af spillere efter en, eller et pr. dårlige kampe. Syntes også det var meget usmageligt da man piftede efter Ronaldo i sin down-periode fra et års tid siden, eller i det hele taget at pifte af andre, der har gjort så meget for klubben.
Men som Sahinovic syntes jeg sgu gerne at et publikum af verdens største klub må vise sig utilfredse med en spiller til €100 mio, der i alt for mange kampe, af de han så har kunnet spille, været destruktiv for angrebet. Hans debutsæson var god, som den eneste af fire..

En pibekoncert skal selvfølgelig være velbegrundet, og så må spilleren se ind ad. Fansene er sgu i sidste ende med til at betale spillernes løn, og på den største scene bliver man nødt til at præstere.

Skal man udtrykke sin utilfredshed ved at pifte, så gør man det over for hele holdet efter en halvleg eller kampen. Det er ganske enkelt dårlig stil at gøre det over for enkelte spillere. Det er min mening.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Neye

Leveret af Kunena Forum