Optakt: Real Sociedad-Real Madrid
mohbar skrev:
Steen skrev: Theo er et fysisk bæst. Han har alle forudsætninger for at blive verdens bedste back, om et par år. Hans teknik halter, men han står jo til lære hos verdens mest tekniske back - Marcelo - så mon ikke han får finpudset dette i løbet af de næste par år.
Keylor Navas dropper igen. Som forventet. Men hov, vi har sgu da ikke brug for en ny målmand!?!?!!==!#?**
synes det er Carvajal der hænger i sin markering. og så kan man altså ikke holde op med at desse Bale. Han STINKER i alle facetter!!
Ja, verden er jo ikke så sort/hvid, at der altid er én at give skylden. Carvajal hænger, men Navas skal også have det skud hver gang. Det er et målmandsdrop. Jeg forstår virkelig ikke den generelle tendens til at skulle "desse" Bale. Bale har gjort det udemærket i denne kamp, men som sædvanligt skal man nok se ham score lavt i kampvurderingen, fordi han ikke leverer ift. hans indkøbspris.
Mayoral, som ved målet bliver nødt til at stoppe, fordi han ikke tager et langt nok træk, er virkelig noget, der er et skidt træk for mig hvad angår angribere. Jeg håber, det er nervøsiteten, og at det ikke sker for ofte, for det koster altså virkelig mange friløbere, og dermed mål. Nu var han så heldig denne gang, men det er man ikke altid.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Fondo_Sur skrev: Borja Mayoral kan det hele. Hvis ikke bolden havde landet hos en glidende La Real-mand, havde Asensio kunne prikke den ind i et stort set tomt mål.
God teknik, god fysik og accelaration, god possesionspiller, og ikke mindst har Mayoral en 9'ers instinkt.
Ikke brug for flere angribere. Lewandowski hentes dog lige til sommer.
enig i alt du siger. dog skal "lewandowski" erstattes med "Werner"
Sahinovic skrev:
mohbar skrev:
Steen skrev: Theo er et fysisk bæst. Han har alle forudsætninger for at blive verdens bedste back, om et par år. Hans teknik halter, men han står jo til lære hos verdens mest tekniske back - Marcelo - så mon ikke han får finpudset dette i løbet af de næste par år.
Keylor Navas dropper igen. Som forventet. Men hov, vi har sgu da ikke brug for en ny målmand!?!?!!==!#?**
synes det er Carvajal der hænger i sin markering. og så kan man altså ikke holde op med at desse Bale. Han STINKER i alle facetter!!
Det kan godt være at Carvajal hænger, men den skal jo reddes - den sidder ligepå? :-D Selv en U13 spiller ville få en skideballe for sådan en.
ok du har lidt ret. Men lad os blive enig i at stort set alt dårligt fra dem kommer på vores højre side. og at Carva er rimelig på glatis i denne kamp.. Er vild med Carva men han skal snart til at træde i karakter i denne sæson.
- R.Carlos
- Gæst
-
Men ellers er jeg meget glad for spillet indtil videre...
Og selvfølgelige giga målmandsdrop af Navas. Lige når man håbede han måske kunne vende tilbage til niveauet i den sæson hvor De Gea-købet fejlede.
Det ikke for sjov at vi er mange der har skreget på en målmand og en angriber. Dem vi har nu koster i begge ender.
Bale prøver men hænger ligesom ikke sammen med resten af holdet.
Theo overrasker positivt - sikke et drive.
Savner Kroos. Synes det er tydeligt at se hvordan vi mangler hans stabiliserende tilstedeværelse på den centrale midtbane. Vi kører slet ikke bolden rundt som vi ellers plejer.
Bale burde gå forrest, og ville have bolden. I stedet er det vores unge drenge, som løber og kalder på bolden konstant. Det er seriøst håbløst efterhånden. Jeg håber på Bale til det sidste, men det er efterhånden blevet pinligt, at det kun er Real Madrid fans som kan se håbet i ham. Ikke engang United fansene vil have ham, og se hvor slidt det står til for dem.
Bale er den kæmpe dyre raket man køber til nytår, som man ender med ikke at se, fordi det pisse regner, og lunten er våd og ikke kan tændes.
Nu håber jeg fandeme, at jeg kan æde bare nogle af mine ord, og han sætter mit indlæg på plads, men hold da op, hvor er det efterhånden blevet sørgeligt at se ham løbe rundt med de unge drenge, som bare er ham overlegen i alle spillets facetter.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Han kluntetr jo ved 2. målet, 8g gør chancen lille, men den kom ind alligevel.
1. Mål rammer han med skinnebenet, men han står jo et godt sted . Jeg skal nok se lidt mere for at vurdere om det er held eller forstand ;)
Bale har ikke været decideret dårlig, han har nogle OK løb nu og da, men han er bare ikke rigtig en del af spillet, og han har bare ikke målnæse alla Ronaldo når Ronaldo nogle falder ud af kampen.
Målet, 2 fejl. Carvajal hænger (for ringe) han skal sanrt vise sidste sæsons niveau, ellers skal Hakimi have chancen, måske lidt konkurrence skal til?
OG Navas dropper, som en anden bruger de der "sværere men skal have" bolde er Navas svaghed. (Og spillet med fødderne)
Men ikke godt at næsten samtlige mål mod os denne sæson kommer fra carvajal's side :S
Jeg tror vi har den, hvis sociedad ikke køler lidt af med tåbelige kort, slutter de med 10 mand.
Og Asensio spiller flot.
Og det vel også i Theos side de kommer frem til indlæggene, og ikke Carvajals? Specielt ved målet synes jeg Theo lader Sociedad spilleren komme alt for nemt til indlæg - de har trods alt også Willian Jose inde i feltet.
Med det sagt, synes jeg også Theo har spillet en fin kamp. Forstår bare ikke man er så meget efter Carvajal :P