Officielt: Benzema forlænger til 2021
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid har på sin officielle hjemmeside bekendtgjort, at Karim Benzema i morgen forlænger sin kontrakt frem til 2021.
Parterne har længe været enige om at fortsætte samarbejdet og nu er man altså nået i mål med en ny aftale.
Karim Benzemas nye aftale underskrives i morgen kl. 14.00 på Estadio Santiago Bernabéu.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg krydser virkelig fingre for, at Benzema finder sit topniveau frem, når han er sin skade kvit og hele vejen frem til 2021 :-)
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Florentino Pérez
Øv øv
Jeg ville hellere se en nyhed om, at Griezmann kom til, men det her er ikke så skidt som nogle personer gør det til. Jeg vil være lidt nervøs, hvis vi kun havde Mayoral og Ronaldo oppe foran.
Benzema er selvfølgelig at foretrække fremfor Mayoral. Men kigger man på historien med Benzema hvordan han er blevet overbeskyttet sæson efter sæson, på trods af at han hver sæson har ekstremt lange perioder hvor han udelukkende trækker holdet ned, så ved man også bare at den her forlængelse er en katastrofe, fordi det betyder han skal være vores førsteangriber fremover. Det er fuldstændigt hul i hovedet.
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.