Marcelo ikke med mod Alavés

8 år 10 måneder siden #1 af Administrationen

Marcelo måtte lade sig udskifte i kampen mod Betis og han når ikke at blive klar til morgendagens kamp, hvor Theo heller ikke er med.

Det betyder, at Nacho sandsynligvis spiller venstre back i kampen, hvor Real Madrid også må undvære Kovacic og Benzema, mens Toni Kroos ikke trænede med i dag og derfor også er tvivlsom.

Marcelo er den 6. spiller, som i løbet af de første 5 kampe har været ude af spillet med en skade og udover de nævnte drejer det sig også om Vallejo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #2 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Marcelo ikke med mod Alavés
Ifølge spanske medier er han ude i en måned.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 10 måneder siden #3 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Marcelo ikke med mod Alavés
Den lægestab. Vi burde sgu have en bredere trup med alle de skader og karantæner vi skøjter rundt i. 5 kampe inde i sæsonen og næsten en 1/3 har været ramt af skader.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 10 måneder siden #4 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Marcelo ikke med mod Alavés
Det er efterhånden latterligt!

8 år 10 måneder siden #5 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Marcelo ikke med mod Alavés
Kroos er heller ikke med mod Alavés i morgen.

8 år 10 måneder siden #6 af Zyconith

El Siete skrev: Den lægestab.

Hvad er der med den?

Kan du fortælle mig hvor mange af skaderne - de fem-seks stykker der er - der har været forsaget af lægestaben?

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Sahinovic, JesperThomsen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 10 måneder siden #7 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Marcelo ikke med mod Alavés

Zyconith skrev:

Hvad er der med den?

Kan du fortælle mig hvor mange af skaderne - de fem-seks stykker der er - der har været forsaget af lægestaben?

Danilo, Bale og nu den upopulære lægestab... Selvfølgelig :)

Mon ikke det er en naturlig frustration, når skaderne regner ned over holdet mange sæsoner i træk? Især med alle de muskelskaderne, som spillerne generelt rammes af.

8 år 10 måneder siden #8 af Neye
Besvaret af Neye på emne Marcelo ikke med mod Alavés
Det er da utroligt. Vil det ingen ende tage.......

8 år 10 måneder siden #9 af Siempre fiel
Ærgerligt at man ikke fra start har holdt muligheden for at bruge Bale på backen åben. Det er hans oprindelige position og han spillede den virkelig godt - i hvert fald det jeg har set fra hans tid på venstre back. Han har i flere år haft problemer med at præstere når han ligger så højt på banen som han gør for Madrid, mens at modstanderne står meget lavt og vi har samtidig ofte manglet backup til venstre back - jeg har altid ærgret mig over at man ik har brugt ham dér i evt nødsituationer eller når man har været lidt presset på forsvarsspillere, mens man har haft problemer med at gi spilletid til alle vores offensivspillere. Og ja, jeg ved der er ting der taler imod - ik mindst at Bale garanteret ikke er specielt interesseret i det som og klubben måske heller ik er så interesseret i det grundet image (verdens dyreste spiller sendt ned og spille venstre back osv osv) - og så er det naturligvis nu blevet længe siden han sidst har ageret i forsvaret. MEN havde man brugt ham indimellem på den plads, så er det faktisk imo en meget mere oplagt plads for Bale end hvor han spiller nu og hvor han har spillet hele sin Real Madrid-tid. Han har ikke teknikken og får ikke pladsen når han spiller som wing i angrebet og han jo bestemt heller ik oplagt at spille med centralt som én af to angribere som nu. Derimod er han ret så skræddersyet til rollen som angrebsback i Madrid - den måde som rollen spilles på af Marcelo og Carvajal med 1-2'ere, overlap, indlæg og meget frem i og omkring modstandernes felt - og bare rigtig, rigtig mange angrebssituationer - Bale ville ha mulighed for at komme bagfra med speed og han ville som udgangspunkt ha mere plads foran sig at løbe på. Og ja, det er måske bare spild overhovedet at tænke tanken for det kommer naturligvis aldrig til at ske, men at ku bruge Bale dér indimellem ville imo ha været win-win-win
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11, JesperThomsen

8 år 10 måneder siden #10 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Marcelo ikke med mod Alavés

Zyconith skrev:

Hvad er der med den?

Det siger jeg heller ikke, men finder du det ikke mærkværdigt at vi konstant bliver ramt af skader og især muskelskader. Det er jo ingen hemmelighed at lægestaben har været særdeles upopulære de seneste sæsoner og også har mødt kritik fra spillertruppen.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 10 måneder siden #11 af Sahinovic
Har Real Madrid ikke fået skiftet lægestab her i sommers i håb om, at man ville få løst disse problemer, for lige nu ser det da ikke ud til at det er lægestabens skyld, når der nærmest konstant er tale om muskelskader, hvad er det egentligt lægestaben skal gøre?

Jeg husker selv en periode da jeg spillede fodbold på højt niveau hvor jeg konstant fik muskelskader i mine lår, fordi vi fik en ny træner der åbenbart mente at vi skulle squatte tungt minimum en gang om ugen, og taget i betragtning af vi også havde trænings-sessioner mandag til fredag + en kamp i weekenden, så er det jo klart ens muskler bliver overbelastet og aldrig får den nødvendige restitution. Jeg skal ikke selv kunne sætte en finger på hvorfor Real Madrid spillerne konstant render ind i muskelskader, men for mig virker det lidt som om, at nogle af spillerne måske ikke kan klare intensiteten af Zidanes trænings-sessioner og derfor aldrig får den nødvendige restitution, ens muskler bliver overbelastet og så går man hen og får muskelskader.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Sahinovic.

8 år 10 måneder siden #12 af Zyconith

Brylle skrev:

Zyconith skrev:

Hvad er der med den?

Danilo, Bale og nu den upopulære lægestab... Selvfølgelig :)

Mon ikke det er en naturlig frustration, når skaderne regner ned over holdet mange sæsoner i træk? Især med alle de muskelskaderne, som spillerne generelt rammes af.

Er da udemærket klar over at El Siete er frustreret, men det ændrer ikke på at hans fortolkning af kilden til frustrationen er rettet mod lægestaben på baggrund af en eller anden idé han har om de er skyld i Real Madrids skadessituation. Som Sahinovic selv beskriver kunne kilden også ligge i intensiv træning, mange kampe, etc. eller som fx. i Theo og måske også Kovacic's tilfælde, en skade der er pådraget i en kampsituation.

Leveret af Kunena Forum