Cuadrado som ny højre back?

13 år 5 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid afsøger konstant spillermarkedet i jagten på interessante spillere og ifølge TodoMercadoWeb havde José Mourinho i weekenden en spion på plads til kampen mellem Fiorentina og Inter.

Han skulle følge Fiorentinas 24-årige colombianske højre back, Juan Guillermo Cuadrado, som har spillet i den italienske Serie A siden 2009, først for Udinese og altså nu for Firenze-klubben.

Han beskrives som en fysisk stærk spiller, som også er teknisk velfunderet og dermed lettere kan deltage i det offensive spil.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #2 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Cuadrado som ny højre back?
Kender ikke til hans kvaliteter. Kan da godt være han er en god fodboldspiller men hvorfor ikke prøve for en gangs skyld, at satse på en canterano - i dette tilfælde Dani Carvajal som kun er 21 år i modsætning til denne Cuadrado der er 24 år.

Lad os nu for pokker satse på at få kørt Carvajal i stilling som vores højreback.

• kavver
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #3 af kavver
Besvaret af kavver på emne Cuadrado som ny højre back?
Ja ja ja! Hent ham. Han er så vild. Har set et par kampe med ham, hvor han alt i alt, har mindet meget om Bale - altså bare højrebenet. Han er vildt hurtig, og fremragende offensivt.
Carvavjal så jeg spille i weekenden for Leverkusen. Han kan blive god ja, men jeg tror aldrig han får niveau til Real. Desværre

13 år 5 måneder siden #4 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Cuadrado som ny højre back?
Haaber jeg ik, naar nu vi henter vores talent tilbage der goer det fantastik i lever

Har valgt at takke af på forum!

Leveret af Kunena Forum