Vinicius i eksplosiv udvikling
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Hurtigere, højere, stærkere. Sådan er udviklingen for Vinicius Junior i Flamengo, hvor han har taget klubbens trænerstab med storm i sin eksplosive udvikling, som skal gøre ham klar til livet i Real Madrid fra den kommende sæson.
Efter en lidt famlende start på Flamengos førstehold begynder det for alvor at ligne noget for 17-årige Vinicius, som nu overgår sine holdkammerater i flere trænings-øvelser og som efterhånden ligner et lynhurtigt og fysisk pragteksemplar, som står til at få en stor karriere.
Og Real Madrid holdet er skarpt øje med deres dyre investering. Således er klubbens chef for scouting, Juni Calafat, personligt i Brasilien hver anden måned for at følge op på Vinicius Juniors arbejde og holde hans fokus fast på at blive klar til at komme til Real Madrid næste år.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg citerer artiklen ''Interessante spillere - september 2017''
Det er fortsat begrænset med minutterne for Vinicius Junior hos Flamengo. I september er det således blevet til blot 115 minutters fodbold for den unge brasilianer. Det er i løbet af september ikke blevet til hverken mål eller kampe fra start for Vinicius Junior. Så tilbage er blot at håbe, at oktober bliver en mere opløftende måned
- Brylle
- Gæst
-
Tja, en 17-årig knægt, som trænerstaben allerede nu ved, at de ikke har til rådighed næste sommer og alligevel får han spilletid i størstedelen af kampene? Så må han også kunne bidrage på deres hold, og så ser de jo netop ikke bort fra ham :)Steen skrev: Marca prøver ihærdigt at få det til at ligne, at man har købt en god spiller. Hvis han er så dygtig til træning, og trænerstaben er så imponeret af ham, er det da mærkeligt at selvsamme trænerstab ser bort fra ham til kampene?
Det er fortsat begrænset med minutterne for Vinicius Junior hos Flamengo. I september er det således blevet til blot 115 minutters fodbold for den unge brasilianer. Det er i løbet af september ikke blevet til hverken mål eller kampe fra start for Vinicius Junior. Så tilbage er blot at håbe, at oktober bliver en mere opløftende måned
Brylle skrev:
Tja, en 17-årig knægt, som trænerstaben allerede nu ved, at de ikke har til rådighed næste sommer og alligevel får han spilletid i størstedelen af kampene? Så må han også kunne bidrage på deres hold, og så ser de jo netop ikke bort fra ham :)Steen skrev: Marca prøver ihærdigt at få det til at ligne, at man har købt en god spiller. Hvis han er så dygtig til træning, og trænerstaben er så imponeret af ham, er det da mærkeligt at selvsamme trænerstab ser bort fra ham til kampene?
Han er ikke bare en 17-årig knægt. Han er en spiller vi har købt for 45 millioner euro. For at sætte det i perspektiv, så er han i samme prisklasse som følgende spillere, som skiftede klub i år: Bonucci, Bernardo Silva, Matic, Mohammed Salah og Tolisso. Så kan man argumentere for hans potentiale. Men som Elle44 skriver, så er der intet der tyder på et stort talent, hvis man ser hans kampe. Nu har jeg godt nok ikke set alle hans kampe, men jeg har alligevel set nok til at kunne have den holdning, at købet af ham er blandt de dårligste i klubbens historie.
Perez har for alvor tabt sutten når det gælder transfers. Vinicius for €45 millioner inden han havde spillet en professionel kamp, og en ugeløn tæt på en million til (på det tidspunkt) Ødegaard i en alder af 16 år. Suk ...
- Brylle
- Gæst
-
Jo, han er bare en 17-årig knægt, hvis potentiale er blevet bedømt til at være godt nok til at kunne gøre en forskel på holdet om nogle år. Og trænerstaben dernede tror tydeligvis på, at han kan hjælpe holdet allerede i en alder af 17 år, så noget må han kunne. Jeg har set meget lidt med ham, og han mangler ganske vist nogle ting i sit spil, men det gør alle når de er 17 år. Der skal noget erfaring til at skabe et godt slutprodukt.Steen skrev:
Brylle skrev:
Han er ikke bare en 17-årig knægt. Han er en spiller vi har købt for 45 millioner euro. For at sætte det i perspektiv, så er han i samme prisklasse som følgende spillere, som skiftede klub i år: Bonucci, Bernardo Silva, Matic, Mohammed Salah og Tolisso. Så kan man argumentere for hans potentiale. Men som Elle44 skriver, så er der intet der tyder på et stort talent, hvis man ser hans kampe. Nu har jeg godt nok ikke set alle hans kampe, men jeg har alligevel set nok til at kunne have den holdning, at købet af ham er blandt de dårligste i klubbens historie.
Perez har for alvor tabt sutten når det gælder transfers. Vinicius for €45 millioner inden han havde spillet en professionel kamp, og en ugeløn tæt på en million til (på det tidspunkt) Ødegaard i en alder af 16 år. Suk ...
Han er jo slet slet ikke klar til at spille på det niveau. Måske om 3-4 år. Han kunne passende blive lidt i Brasilien i noget tid for så at blive lejet ud i en mindre europæisk klub. Porto som eksempel.
Derudover kan det godt være, at han har bygget på i forhold til fysikken, men talentet er nu det centrale. Man kan altid blive hurtigere og stærkere.
Derfor er jeg mildest talt ikke imponeret af ham efter at have set nogle videoer som denne:
- ertmann6363
- Bruger er blokkeret
-
Ja vi har brugt mange penge på, og ja han har ikke bombet løs endnu. Som sagt kan flamengo jo ikke bruge ham fast da han ikke er en del af deres fremtid.
Jeg håber Real Madrid virkelig tænker godt over hvilken la liga klub han skal udlejes til. Villareal kunne være et godt bud
hvad mener i??
Zidane is love, Zidane is life.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
www.madridista.dk/index.php/7475-intervi...WyJicmFzc2VyYm9sZCJd