Bedømmelse af truppen mod Fuenlabrada
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
8 år 9 måneder siden #1
af Administrationen
Bedømmelse af truppen mod Fuenlabrada blev oprettet af Administrationen
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (11 brugere)
3.5
Kiko Casilla
3.2
Achraf Hakimi
2.6
Álvaro Tejero
2.8
Jesús Vallejo
3.4
Nacho
2.6
Theo Hernández
2.4
Asensio
3.2
Dani Ceballos
3.5
Marcos Llorente
2.5
Borja Mayoral
3.0
Franchu
2.5
Lucas Vázquez
Hele holdet 2.9
0
Uden for bedømmelse
1
Tåkrummende dårligt
2
Skuffende præstation
3
Godkendt
4
Fin præstation
5
Fantastisk
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
8 år 9 måneder siden #2
af Salix7
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Besvaret af Salix7 på emne Bedømmelse af truppen mod Fuenlabrada
Kunne der være mulighed for at Zidane også kom med på listen? (Blot for at vi kan rate ham på lige fod med spillerne fremadrettet)
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
8 år 9 måneder siden #3
af Real Madrid
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Besvaret af Real Madrid på emne Bedømmelse af truppen mod Fuenlabrada
Vallejo – sikke et dumt rødt kort – man håbede på den nye Varane, endte med den nye Ramos. Var han ikke netop kendt for sin coolness (få kort) i Bundesligaen?
No solo soy perfecto, también soy Madridista
8 år 9 måneder siden #4
af Salix7
Jo, det var/er han kendt for, og jeg håber virkelig at dette blot var en enkelt hjerneblødning. Jeg synes det røde kort er ekstra ærgerligt, fordi ham helt sikkert havde fået 90 min i returkampen, hvilket vil være godt for ham.
Derudover hjælper det lidt at tacklingen ikke var "grim", imodsætning til dem Ramos og en ung Pepe kunne finde på at lave fra tid til anden.
Besvaret af Salix7 på emne Bedømmelse af truppen mod Fuenlabrada
Real Madrid skrev: Vallejo – sikke et dumt rødt kort – man håbede på den nye Varane, endte med den nye Ramos. Var han ikke netop kendt for sin coolness (få kort) i Bundesligaen?
Jo, det var/er han kendt for, og jeg håber virkelig at dette blot var en enkelt hjerneblødning. Jeg synes det røde kort er ekstra ærgerligt, fordi ham helt sikkert havde fået 90 min i returkampen, hvilket vil være godt for ham.
Derudover hjælper det lidt at tacklingen ikke var "grim", imodsætning til dem Ramos og en ung Pepe kunne finde på at lave fra tid til anden.