Jesé: Håbet svinder så småt
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jesé Rodríguez er udskreget til et af de helt store håb i La Fábrica, men han har endnu sit gennembrud på førsteholdet til gode og lige i øjeblikket er der ikke meget, der tyder på at José Mourinho vil gøre brug af ham. Hans seneste kamp for førsteholdet daterer sig således tilbage til den 24. marts 2012.
Og det ærgrer den lynende hurtige og teknisk velfunderede offensivspiller, som er topscorer for Real Madrid Castilla med 13 mål, men han bevarer håbet om komme til at spille på Real Madrids førstehold, selv om håbet forsvinder. Det fortæller han i et stort interview med Marca:
- Ja, jeg har drømmene....Jeg ønsker at spille på førsteholdet, det er mere end klart, men man mister så småt håbet, fordi man ser at mulighederne ikke kommer og at de forsvinder. Men jeg ønsker at spille for Real Madrid.
Jesé Rodríguez bebuder dog, at han vil fortsætte med at kæmpe for at overbevise klubbens sportslige ledelse om sit værd. Han slår dog samtidig fast, at hans agent arbejder med flere muligheder, som man vil kigge på, såfremt chancen ikke byder sig i Real Madrid.
Jesé har kontraktudløb i 2014 og han fortæller, at Real Madrid endnu ikke har henvendt sig med en kontraktforlængelse.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Bugge
- Gæst
-
Bugge skrev: Mister vi Jesé, grundet manglende spilletid på førsteholdet, sender jeg personligt en pakke med en lort i til Mourinho, Perez og resten af staben.
Det ville være bedre hvis du sendte den til Perez. Mourinho er alligevel smuttet til sommer og bekymrer sig ikke om Castilla.
Har valgt at takke af på forum!