Girona-kamp i fare for aflysning?

4 år 2 måneder siden #13 af DarioGomez
Naturligvis skal de ud; hvis man virkelig vil det der selvstændighed - så må man gå hele vejen. (Det er faktisk mest synd for Espanyol - måske de kan få satellit-adresse på Valdebebas? Ellers er det sådan noget pseudo-noget, ligesom moderne feminisme, hvor man kun vil alle de sjove ting, og ikke vil acceptere ting som ligestilling ift. forældremyndighed, samme værnepligtsregler og så videre.

Anyway - så må grædekonen Pique jo for fremtiden; hvis det kommer så vidt - hvilket jeg nu egentlig tvivler på det gør; finde sig at være henvist til en ligegyldig liga uden reel kvalitet - Madrid kan nok bedre klare sig, omend vi kommer til at savne rivaliseringen, men der er stadig rigeligt med gode klubber i resten af Spanien, til at vi nok skal blive presset og være tvunget til at levere vores bedste, hvis vi vil gentage mesterskaberne i fremtiden.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 33 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #14 af DarioGomez

Brylle skrev:

DarioGomez skrev: Catalanske skøger. Hvis det altså bliver som det mulige scenarie i artiklen her, så må de jo taberdømmes. Hvorfor skal vi dog lide over - i vores i forvejen tætte program - at de ikke kan opføre sig nogenlunde anstændigt. Alternativt må kampen flyttes til neutrale bane i en ikke-uro-plaget-provins.

Det skal vel ikke gå ud over Girona, at en flok autister med mindreværdskomplekser ikke kan opføre sig ordentligt - også selvom Girona måske har en del af dem? :D

Hvilken kedelig udvikling at alt dette skal ramme fodbolden...

Det skal gå udover alle i den region. ALLE! Måske pånær Espanyol .. dem kan jeg godt lide. ;0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 33 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

4 år 2 måneder siden #15 af Administrationen

Brylle skrev:

Zyconith skrev:

Brylle skrev: Det skal vel ikke gå ud over Girona, at en flok autister med mindreværdskomplekser ikke kan opføre sig ordentligt - også selvom Girona måske har en del af dem? :D

Så, så Brylle.

6) Perfide person-angreb, samt racisme og diskrimination på baggrund af religion, køn, etnicitet eller seksualitet accepteres overhovedet ikke og kan i øvrigt i grove tilfælde politi-anmeldes.

Er autister religion, køn, etnicitet eller seksualitet? Hvis ingen af dem, så kan jeg ikke se hvilke regler, jeg overtræder ved at skrive som jeg gør :)

Punkt 6 gælder ikke, når det drejer sig om folk fra Catalonien ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Sam, Brylle, R7CR7GB11, Fondo_Sur

4 år 2 måneder siden #16 af Fondo_Sur
Sikke et hysteri, der har været.

Forventer selvfølgeligt at Real Madrid tager derhen og opfører sig eksemplarisk og... hiver en sejr hjem.

Rimelig latterligt at tale om en aflysning.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.