Truppen mod Girona

8 år 9 måneder siden #1 af Daniel
Truppen mod Girona blev oprettet af Daniel

Varane kommer i eftermiddag til at spille en vigtig rolle i Real Madrids midtforsvar sammen Sergio Ramos. 

Zidane har udtaget truppen, der skal nappe tre point mod Girona på Estadi Montilivi her til eftermiddag. 

Selvom skadeslisten i Real Madrid bliver mindre og mindre - Carvajal arbejder i træningslokalerne og Bale lunter rundt på træningsbanen - så mangler Zidane alligevel spillere som Navas, Kovacic og de to førstnævnte. Endvidere har Zidane også valgt ikke at udtage Vallejo og Mayoral til dagens kamp mod Girona.

Der er til gengæld igen blevet plads til Moha i truppen, da Navas stadig døjer med lidt muskelproblemer. 

Truppen mod Girona:

Målmænd: Casilla og Moha.
Forsvar: Ramos, Varane, Nacho, Marcelo, Theo og Achraf.
Midtbane: Kroos, Modric, Casemiro, M. Llorente, Asensio, Isco og Ceballos.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema og Lucas Vázquez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 9 måneder siden #2 af Boegen10
Besvaret af Boegen10 på emne Truppen mod Girona
Kampen bliver åbenbart forsinket på tv3 sport 2, fordi de viser en ligegyldig kamp mellem Southampton og Brighton, de ligger på 10 og 12 pladsen i premier league. Real Madrid er verdens største klubhold, hvor er det til grin, magen til inkompetenthed af tv3 sport.

MAYBE THEY HATE ME BECAUSE IM TOO GOOD. -CRISTIANO RONALDO
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Boegen10.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, ChrillRM14, Nada mas

8 år 9 måneder siden #3 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Truppen mod Girona

Boegen10 skrev: Kampen bliver åbenbart et kvarter forsinket på tv3 sport 2, fordi de viser en ligegyldig kamp mellem Southampton og Brighton, de ligger på 10 og 12 pladsen i premier league. Real Madrid er verdens største klubhold, hvor er det til grin, magen til inkompetenthed af tv3 sport.

Desværre mere reglen end undtagelsen på Viasats lorte-kanaler!

8 år 9 måneder siden #4 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Truppen mod Girona
Casilla; Achraf, Ramos, Varane, Marcelo; Casemiro, Modric, Kroos, Isco; Cristiano y Benzema.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 9 måneder siden #5 af slb1995
Besvaret af slb1995 på emne Truppen mod Girona
Jeg er overrasket over, at der ikke er nogle rotationer ift. A-holdet med Champions League-kampen på onsdag in mente. Måske vurderer Zidane dels, at en andenplads er godkendt i CL (hvis rotationerne kommer der), og dels at det er vigtigt at få gallaholdet i omdrejninger.

8 år 9 måneder siden #6 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Truppen mod Girona

slb1995 skrev: Jeg er overrasket over, at der ikke er nogle rotationer ift. A-holdet med Champions League-kampen på onsdag in mente. Måske vurderer Zidane dels, at en andenplads er godkendt i CL (hvis rotationerne kommer der), og dels at det er vigtigt at få gallaholdet i omdrejninger.

Ja... Det er lige før, at det kun kan tages som et tegn på, at selv Zidanes evige tålmodighed med holdets delelementer og kontinuitet har nået en grænse, hvor det også handler om at signalere til omverdenen, at man er i topform og kan kvase modstandere med tenniscifre igen? Det er sjældent, at Zidane ikke tager muligheden for at få flere marginalspillere igang som Vazquez og sådan...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved ChrillRM14.

8 år 9 måneder siden #7 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Truppen mod Girona
Enormt mange uprovokeret fejl af Ramos, Varane og Achraff... Modric og Kroos skal lige ind i kampen. Ronaldo fortsætter gode spil, mem også uskarpheden foran mål.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

8 år 9 måneder siden #8 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Truppen mod Girona
Det dejligt der rent faktisk sker noget i kampen, og vi ikke bare skal sidde og glo på endnu en bus.

8 år 9 måneder siden #9 af ChrillRM14
Isco må være den bedste spiller i verden målt på det rent tekniske niveau?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

8 år 9 måneder siden #10 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Truppen mod Girona

ChrillRM14 skrev: Isco må være den bedste spiller i verden målt på det rent tekniske niveau?

Jo jo, men det hjælper jo ikke, når han ikke har tilstrækkelig situationsfornemmelse i opspillet. Han driver for meget med bolden, og havde nogle dyre boldtab. Modrics gule kort til sidst er et direkte resultat af dette.

Derudover vil jeg gerne dele min frustration over Marcelo, der ikke ligner en aktiv fodboldspiller i tanke og handling.

Casemiro giver heller ikke så meget værdi i en sådan kamp.
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Fondo_Sur.

8 år 9 måneder siden #11 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Truppen mod Girona

Fondo_Sur skrev:

ChrillRM14 skrev: Isco må være den bedste spiller i verden målt på det rent tekniske niveau?

Jo jo, men det hjælper jo ikke, når han ikke har tilstrækkelig situationsfornemmelse i opspillet. Han driver for meget med bolden, og havde nogle dyre boldtab. Modrics gule kort til sidst er et direkte resultat af dette.

Derudover vil jeg gerne dele min frustration over Marcelo, der ikke ligner en aktiv fodboldspiller i tanke og handling.

Der er mange ting (generelt), der ikke fungerer på banen for Real Madrid.... og du er bestemt inde på nogle af punkterne. Jeg vil også pege på Real Madrids angreb; det harmonerer slet ikke. Og det bekymrer mig virkelig meget, når Zidane pt. bruger den angrebskonstellation, der plejer at fungere bedst i Real Madrid.

8 år 9 måneder siden #12 af ChrillRM14

Fondo_Sur skrev:

Det har du fuldstændig ret i, men jeg synes netop en kamp som denne viser, hvor meget holdets 'dårlige form' er et resultat af kollektiv stilstand og manglende system/fokus mere end spillernes kvaliteter - hvilket i et eller andet lys trods alt er en smule beroligende...

Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Leveret af Kunena Forum