Truppen mod Girona

8 år 9 måneder siden #37 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Truppen mod Girona
Det var helt vildt, hvor dårligt de spillede. Skabte jo absolut ingenting gennem 90 minutter og Girona var meget mere farlige, spillede med hjertet og fightede. De kunne have vundet 5-1.

Sikke en lortehold og lorteindstilling. Det lige så snart man smager en lille smule succes, så bliver man for stor til at tage sig sammen og spille og kæmpe. Hold kæft det pinligt. Man kan ikke engang nævne nogle specifikke spillere, det er hele vejen igennem det er noget lort.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 9 måneder siden #38 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Truppen mod Girona
Nederlaget i dag kan i sidste ende begrundes med én ting: manglende vilje i forhold til modstanderen.

For Girona som klub var det mere end en fodboldkamp. Ligesom når FC Barcelona år på år vil manifestere noget.

For Real Madrid? Ja, det var bare en fodboldkamp blandt mange andre. Især for ikke-spanske spillere som Marcelo, Kroos, Casemiro, Benzema. De var jo helt væk og gad jo ikke engang. Kroos og Benzema var i særklasse på denne front. Hold. da. op.

Livet er nu mere end fodbold, bestemt. Men denne kamp alene får mig til at tænke på om, der snart skal ske en grundlæggende forandring med holdet, som mange Real Madrid fans længe har villet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

8 år 9 måneder siden #39 af Forever-madrisimo
Besvaret af Forever-madrisimo på emne Truppen mod Girona
Tja og inden da der kommer en grundlæggende ændring har man formået at smide en masse penge ud af vinduet på unødvendige kontraktforlængelser

8 år 9 måneder siden #40 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Truppen mod Girona
Tillykke med ligaen barcelona.. tyndt og flovt

8 år 9 måneder siden #41 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Truppen mod Girona

Raul7-2880 skrev: Pinligt.

Håber at "verdens bedste spiller" træder i karakter nu!

But why? Det er jo ikke April eller Maj endnu så ingen grund til at anstrenge sig.

OT - hold kæft en elendig lorte kamp
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Kimbo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

8 år 9 måneder siden #42 af Neye
Besvaret af Neye på emne Truppen mod Girona
Den her er lige i øjet:

Real Madrid are no longer a full-back's paradise

www.marca.com/en/football/real-madrid/op...68aebe1738b457c.html

Der er slet ikke noget drive over vores backs i år. De gjorde hele forskellen sidste år og årene f'ør. Tror det ville være klogt at anskaffe sig 2 backer der ikke skal fungere som sidekicks for Cavajal og Marcelo men som direkte konkurrenter til startopstillingen.

8 år 9 måneder siden #43 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Truppen mod Girona

Neye skrev: Den her er lige i øjet:

Real Madrid are no longer a full-back's paradise

www.marca.com/en/football/real-madrid/op...68aebe1738b457c.html

Der er slet ikke noget drive over vores backs i år. De gjorde hele forskellen sidste år og årene f'ør. Tror det ville være klogt at anskaffe sig 2 backer der ikke skal fungere som sidekicks for Cavajal og Marcelo men som direkte konkurrenter til startopstillingen.

Det er tydeligt for enhver at vores dårlige backpræstationer er én af de afgørende faktorer for holdet problemer. Min holdning har i flere år været at backsene er blandt de vigtigste på vores hold - ik mindst offensivt (derfor vare det også frygteligt da Arbeloa de sidste par sæsoner væltede rundt på højre back). Og det er også en bét at vi ikke har en bedre backup på højre back, men jeg ved ikke om jeg vil laste klubben lige præcis dette. Man tager en chance med Achraf, men nogle gange ska man også ta en chance med de unge spillere og når man har en så driftsikker spiller som Carvajal (og også har Nacho) og når Danilo havde leveret så ringe, så mener jeg det var rigtigt at sælge og personligt var jeg ok med et sats på Achraf, da Carva normalt leverer og spiller de fleste kampe. Så med mindre man ku finde en rigtkg spændende spiller a la Theo til højre back også, så mener jeg det er fair nok. Jeg er i hvert fald ik tilhænger af at man henter middelklasse spillere til 40-50 mio EUR som reelt bare ska være backup. Og vi ka jo imo ik ha to megadyre verdensklassebacks til begge sider - det tror jeg simpelthen ikke hænger sammen hverken økonomisk eller ift at holde folk tilfredse. MEN det er klart at i vores nuværende situation gad jeg da godt at ku sætte Alaba og Dani Alves ind.

Leveret af Kunena Forum