Figo: Ingen spillere kan forbedre Real Madrid lige nu
Med januar, og transfervinduet, lige om hjørnet, insisterer Figo på, at Real Madrid ikke skal skynde sig at bruge en masse penge på nye spillere.
Selvom man ikke har haft den bedste start på sæsonen, mener den tidligere Real Madrid-stjerne, at den nuværende trup er så god som den kan blive.
I et interview med tyske bild, siger han "Lige nu er der ingen spillere der ville kunne forbedre Real Madrid."
Den tidligere Balon d'Or-vinder, var Florentino Perez' første Galactico, for over 10 år siden. Han mener at klubben i dag har ændret sig meget, hvor man tidligere gamblede med store stjerne, bruger man i dag pengene på unge spillere, og hovedsageligt unge spanske spillere.
Figo nåede også at knytte en kommentar til sin tidligere holdkammerat, Zidane, som han nyder at se på trænerbænken i Real Madrid.
"Hans nuværende succes, viser at man ikke kan gøre det bedre som Real Madrid-træner. Jeg er glad på hans vegne".
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen