Bedømmelse af truppen mod Tottenham
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (54 brugere)
Hele holdet 1.9
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1) Girona-kampen var ikke en tilfældighed. Ret beset har vi været uheldige. Kovacic's skade har gjort ondt på midtbanen. Casemiro er ikke dygtig nok på bolden, og Kroos er bare en meget dygtig boldflytter, der laver minimale fejl. Så der er behov for en taktisk justering, og det er indiskutabelt. De løb jo rundt som gamle damer i det våde vejr. Længe siden at se mit Real Madrid hold på den måde, men mesteren lader sig lære i forhold til fremtiden og lader sig ikke blive slået ud.
Kampbilledet blev en helt anden da Asensio og Mayoral kom ind. Jo, fordi de har noget virkeligt tiltrængt fart. Meget kan siges om Bale - og han behøver ikke at være den bedste på holdet - men han er en af de typer, der får udynamiske spillere til at se gode ud. Kroos, Benzema og ja, Isco, kan ikke stå alene de har brug for fremdrift omkring sig.
Men der er bestemt stadigt meget negativt at komme efter! Marcelo er for eksempel en skygge af sig selv.
2) Real Madrid er så godt som videre efter 4. runde i Champions League, hvilket er ideelt.
Kom nu. Vi er fucking elendige, og kampbilledet ændrede sig KUN, fordi Tottenham var trætte og var foran 3-0.
Zidane er færdig for mit vedkommende. Det skyldes ikke resultaterne, selvom de har været horrible. Det er udelukkende på grund af vores spil. Modstanderne har læst vores taktik. Dæk kanterne, så vi ikke kan slå indlæg. Det var vitterligt det eneste der skulle til.
Det er dog ikke udelukkende Zidanes skyld. Som jeg også skrev i sommer, så har Perez ageren i transfermarkedet været pinligt ringe i de sidste par år. Men ham slipper vi aldrig for.
Zidanes erstatning findes hos dagens modstander. Pochettino. Hvis man bare har fulgt lidt med i hans karriere og i Premier League, så vil man vide hvor stor et aktiv han har været for PL siden 2013. Han fik Saints til at spille langt over niveau, og Spurs har spillet noget af det flotteste bold PL har set i de sidste mange år, selvom de har haft et budget langt under deres rivaler.
- Forever-madrisimo
- Bruger er blokkeret
-
Steen skrev: Nok er nok. Jeg savner glæden ved at se os spille. Jeg har kun nydt 5-6 kampe i de sidste ca. 20 måneder. Hvis vi medtager Benitez tid i klubben, så strækker det sig selvfølgeligt endnu længere. Under ham spillede vi ikke én eneste god kamp, hvilke en del af os også forudsagde da vi ansatte ham. Carlos sidste 6 måneder i klubben var heller ikke noget at råbe hurra for.
Zidane er færdig for mit vedkommende. Det skyldes ikke resultaterne, selvom de har været horrible. Det er udelukkende på grund af vores spil. Modstanderne har læst vores taktik. Dæk kanterne, så vi ikke kan slå indlæg. Det var vitterligt det eneste der skulle til.
Det er dog ikke udelukkende Zidanes skyld. Som jeg også skrev i sommer, så har Perez ageren i transfermarkedet været pinligt ringe i de sidste par år. Men ham slipper vi aldrig for.
Zidanes erstatning findes hos dagens modstander. Pochettino. Hvis man bare har fulgt lidt med i hans karriere og i Premier League, så vil man vide hvor stor et aktiv han har været for PL siden 2013. Han fik Saints til at spille langt over niveau, og Spurs har spillet noget af det flotteste bold PL har set i de sidste mange år, selvom de har haft et budget langt under deres rivaler.
Så længe du har en ledelse der gerne vil have så meget indflydelse så er det ikke tidspunktet at hente en ny træner. Vi skal have noget forandring i ledelsen og måden vi skaber vores hold på. Uden Perez !!!!
Sebberg skrev: Haha, ok, så nu er vi uheldige, fordi vores reservespiller, Kovacic, er blevet skadet? Så har man også hørt det med.
Kom nu. Vi er fucking elendige, og kampbilledet ændrede sig KUN, fordi Tottenham var trætte og var foran 3-0.
Jeg er helt uenig. Med de to sidste år som eksempel, er det meget små justeringer, der skal til for at forbedre spillet markant. Vi blev fanget med bukserne nede, og havde ikke løsninger. Det betyder ikke, at "vi er fucking elendige", haha. Krisen plejer bare at komme i starten af foråret de andre gange. Denne gang er det tidligt på sæsonen. Jeg er urolig for spillermaterialet, særligt omkring Benzema, men jeg stoler stadigt fuldstændigt på "systemet".
Jeg bruger Kovacic som eksempel, da en spiller som ham virkeligt er tiltrængt. Jeg tænker stadigt tilbage på, hvor godt han udførte sin rolle i de to spanske supercup-kampe mod Barca.
Det var da noget af det mest usammenhængende spil, jeg længe har set. Alt virkede tilfældigt. Marcelo der spankulerede rundt over det hele, Benzema og Isco der febrilsk søgte plads hist og her, Kroos, Modric og Casemiro der ikke vidste hvem der skulle stå hvor og hvorhen de skulle løbe.
Så meget sløseri. Med og uden bold. Det ikke-eksisterende presspil med spillere (og navnlig Marcelo) der bare viftede med armene og slog op i banen. Konstant var man 1-3 skridt bagud i tanke og handling. En fuldstændig og total mangel på kollektiv tænding og fælles mission.
Spillet med bolden er virkelig også helt uhyggelig langsomt. Der står ingen spillere længere fremme på banen og der er ingen reel offensiv bredde, så det er praktisk talt umuligt at spille den hurtigt op og strække modstanderens forsvar ud. Det hjælper heller ikke at ingen på holdet har nogen nævneværdig fart og der ingen bolde kommer i dybden.
Det hele er så utroligt forudsigeligt. Så længe modstanderen pakker sig inde centralt, er der nærmest intet at komme efter. Det minder nærmest om Barcelonas sterile og fantasiløse spil på deres allerværste dage…
Ramos, Isco og Ronaldo er de eneste der kunne være deres præstationer bare nogenlunde bekendt. De eneste der kæmpede, forsøgte at tage ansvar og få noget til at ske.
Det er virkelig noget af en gåde hvordan det samme hold og de samme spillere, der så så sultne, tændte, sammenhængende og dominerende ud mod United og Barcelona allerede kan se ud som de gør nu. Det er virkelig fra den ene ekstrem til den anden.
Hold k**t, hvor jeg glæder mig til søndag!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Madrid1998
- Platin bruger
-
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Vi er selvfølgelig lidt uheldige med de 2 første mål og sådan er det.
Det der skuffer mig mest er Kroos og casemiro - den2 vigtigste spillere som bare fanden skuffer!!! Har aldrig set dem så dårlige og sad som en anden bruger og nærmest drømmede om kovacic!!!? I know mærkeligt men det her var en kamp vi kunne bruge ham!!
Marcelo gider jeg ikke engang kommentere på - Theo burde få lov til at starte på backen næste kamp!
Det eneste positive var vel ronaldo som syntes jeg prøvede og kæmpede virkelig ( bare ik defensivt ) isco prøvede også men når midtbanen sejlede så kan han ik gøre meget mere!!
Op på hesten gutter og zidane SKAL fortsætte - vi har endnu ik spillet med stærkste opstilling - venter på vi kommer i form!!!! Gerne snart bale kova og caraval snart tilbage og gerne i gear!!!!
RAUL!!!!
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
Vi har skrevet det mange gange efterhånden, men alligevel er der stadig flere der ikke kan tage sig sammen, også selvom der er blevet givet advarsler ud.
Der er absolut intet krav om at give karakterer, så hvis det bare er for at få sine frustrationer ud, så kunne man eventuelt sidde derhjemme med et papir og skrive et 1-tal ud fra hver spiller. Man ødelægger noget af det arbejde der bliver lavet her på siden for brugernes skyld, og det er sku lidt trættende og ærgerligt i længden.
Så drop karaktergivningen hvis ikke den kan tages seriøst, ellers vil det fra nu af kunne medføre ban.
AmorMadrid skrev: Til alles information vil det nu blive muligt at blive bannet fra forum uden advarsel, hvis ikke man kan finde ud af at tage karaktergivningen seriøst.
Vi har skrevet det mange gange efterhånden, men alligevel er der stadig flere der ikke kan tage sig sammen, også selvom der er blevet givet advarsler ud.
Der er absolut intet krav om at give karakterer, så hvis det bare er for at få sine frustrationer ud, så kunne man eventuelt sidde derhjemme med et papir og skrive et 1-tal ud fra hver spiller. Man ødelægger noget af det arbejde der bliver lavet her på siden for brugernes skyld, og det er sku lidt trættende og ærgerligt i længden.
Så drop karaktergivningen hvis ikke den kan tages seriøst, ellers vil det fra nu af kunne medføre ban.
Jeg gav hele holdet 1 tal og det var ikke et 1 tal for meget. Alle spiller af h..... til og synes virkelig ingen fortjener et 2 tal over den "præstation" i går. Så må der komme en 10 skala op hvis man virkelig synes nogle af de spillere igår fortjener et 2 tal som minimum.
AmorMadrid skrev: Så drop karaktergivningen hvis ikke den kan tages seriøst, ellers vil det fra nu af kunne medføre ban.
Enig. Er det den samme kamp, vi taler om? Flere spillere får både 1 og 4, f.eks. Casilla og Casemiro? Helt enige behøver vi ikke at være, men at en spiller efter nogens overbevisning kan være "tåkrummende dårlig" og efter andres opfattelse leverer en "fin præstation" virker useriøst.