Bedømmelse af truppen mod Tottenham
Raul-Madrid skrev: Plejer normalt ikke at skrive lige efter en kamp, men hold kæft jeg er skuffet!
Vi er selvfølgelig lidt uheldige med de 2 første mål og sådan er det.
Det der skuffer mig mest er Kroos og casemiro - den2 vigtigste spillere som bare fanden skuffer!!! Har aldrig set dem så dårlige og sad som en anden bruger og nærmest drømmede om kovacic!!!? I know mærkeligt men det her var en kamp vi kunne bruge ham!!
Marcelo gider jeg ikke engang kommentere på - Theo burde få lov til at starte på backen næste kamp!
Det eneste positive var vel ronaldo som syntes jeg prøvede og kæmpede virkelig ( bare ik defensivt ) isco prøvede også men når midtbanen sejlede så kan han ik gøre meget mere!!
Op på hesten gutter og zidane SKAL fortsætte - vi har endnu ik spillet med stærkste opstilling - venter på vi kommer i form!!!! Gerne snart bale kova og caraval snart tilbage og gerne i gear!!!!
Ligesom Achraf tvivler jeg på Theo ville have gjort det meget bedre. Han er simpelthen for ung.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
asp3200 skrev:
AmorMadrid skrev: Til alles information vil det nu blive muligt at blive bannet fra forum uden advarsel, hvis ikke man kan finde ud af at tage karaktergivningen seriøst.
Vi har skrevet det mange gange efterhånden, men alligevel er der stadig flere der ikke kan tage sig sammen, også selvom der er blevet givet advarsler ud.
Der er absolut intet krav om at give karakterer, så hvis det bare er for at få sine frustrationer ud, så kunne man eventuelt sidde derhjemme med et papir og skrive et 1-tal ud fra hver spiller. Man ødelægger noget af det arbejde der bliver lavet her på siden for brugernes skyld, og det er sku lidt trættende og ærgerligt i længden.
Så drop karaktergivningen hvis ikke den kan tages seriøst, ellers vil det fra nu af kunne medføre ban.
Jeg gav hele holdet 1 tal og det var ikke et 1 tal for meget. Alle spiller af h..... til og synes virkelig ingen fortjener et 2 tal over den "præstation" i går. Så må der komme en 10 skala op hvis man virkelig synes nogle af de spillere igår fortjener et 2 tal som minimum.
Hvad gjorde eksempelvis Casilla og Ronaldo galt?
AmorMadrid skrev: Til alles information vil det nu blive muligt at blive bannet fra forum uden advarsel, hvis ikke man kan finde ud af at tage karaktergivningen seriøst.
Vi har skrevet det mange gange efterhånden, men alligevel er der stadig flere der ikke kan tage sig sammen, også selvom der er blevet givet advarsler ud.
Der er absolut intet krav om at give karakterer, så hvis det bare er for at få sine frustrationer ud, så kunne man eventuelt sidde derhjemme med et papir og skrive et 1-tal ud fra hver spiller. Man ødelægger noget af det arbejde der bliver lavet her på siden for brugernes skyld, og det er sku lidt trættende og ærgerligt i længden.
Så drop karaktergivningen hvis ikke den kan tages seriøst, ellers vil det fra nu af kunne medføre ban.
Så nu skal man være "bange" for at give karakterer hvis du af en eller anden årsag ikke mener, at man tager det seriøst? Så kan man sgu lige så godt undlade at stemme, af fare for at blive bannet ud af det blå.
EDIT:
Nu har jeg lige kigget karaktergivningerne igennem hvilket jeg sjældent gør:
@Haeder
Hvad har du gang i? Så Asensio og Theo får 4, mens Mayoral med sin assist får 3? Benz får 4 og Ronaldo får 2? Håber du får et ban til langt efter sæsonen.
@Kialpe
Hvordan kan Theo og Asensio få 1? De nåede jo knapt nok at røre bolden.
@Asp3200 og @Karr0004 karaktergivninger skraber bunden.
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
Zyconith skrev:
Så nu skal man være "bange" for at give karakterer hvis du af en eller anden årsag ikke mener, at man tager det seriøst? Så kan man sgu lige så godt undlade at stemme, af fare for at blive bannet ud af det blå.
EDIT:
@Haeder
Hvad har du gang i? Så Asensio og Theo får 4, mens Mayoral med sin assist får 3? Benz får 4 og Ronaldo får 2? Håber du får et ban til langt efter sæsonen.
@Kialpe
Det har intet at gøre med hvad jeg selv synes, eller om jeg er enig i de bedømmelser der er blevet givet. Jeg kigger faktisk kun hurtigt bedømmelserne igennem for at se om der er et overordnet mønster, som f.eks. 1-taller til hele holdet eller noget lignende. Om du giver 4 til Benzema mens jeg mener han burde få 2 gør ingen forskel, og selvfølgelig vil man ikke kunne blive bannet for det.
@Asp3200
Jeg tror simpelthen ikke på, at du seriøst mener, at alle spillere på banen spillede til et 1-tal. Der var mange der spillede under niveau, og der er derfor også rigeligt belæg for at give lave karakterer generelt. Men du har jo ikke gået igennem hver enkelt spiller, tænkt over hvordan de spillede igennem kampen, og besluttet at det lå til et 1-tal. Tror godt vi kan blive enige om, at lige så snart kampen var færdig, gik du direkte ind på karaktergivningen og trykkede 1 på samtlige spillere uden overhovedet at se hvem det var til, eller at overveje hvorfor.
Et hurtigt kig på hvad de andre brugere har givet i karakterer, burde også signalere at måske var der nogen som faktisk ikke spillede tåkrummende ringe.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
AmorMadrid skrev:
Zyconith skrev:
EDIT:
@Haeder
@Kialpe
Det har intet at gøre med hvad jeg selv synes, eller om jeg er enig i de bedømmelser der er blevet givet. Jeg kigger faktisk kun hurtigt bedømmelserne igennem for at se om der er et overordnet mønster, som f.eks. 1-taller til hele holdet eller noget lignende. Om du giver 4 til Benzema mens jeg mener han burde få 2 gør ingen forskel, og selvfølgelig vil man ikke kunne blive bannet for det.
@Asp3200
Jeg tror simpelthen ikke på, at du seriøst mener, at alle spillere på banen spillede til et 1-tal. Der var mange der spillede under niveau, og der er derfor også rigeligt belæg for at give lave karakterer generelt. Men du har jo ikke gået igennem hver enkelt spiller, tænkt over hvordan de spillede igennem kampen, og besluttet at det lå til et 1-tal. Tror godt vi kan blive enige om, at lige så snart kampen var færdig, gik du direkte ind på karaktergivningen og trykkede 1 på samtlige spillere uden overhovedet at se hvem det var til, eller at overveje hvorfor.
Et hurtigt kig på hvad de andre brugere har givet i karakterer, burde også signalere at måske var der nogen som faktisk ikke spillede tåkrummende ringe.
Der nok en del bruger der vil blive bannet..
Nu spillede vi en 4 dage siden mod Girona og jeg ved ikke om jeg har givet karakter, men jeg ville ikke give 0.00000000000000000000000001 højere end 1 til samtlige spillere. Det er simpelthen ikke godt nok at spille med sådan en lunken indstilling med absolut ingen fightervilje. De skabte jo intet i 90 minutter. Det var pinligt at kigge på. Så 1 taller kan sagtens forsvares og så kan det godt være at enkelte spillere ikke lige fortjener 1, men 1.00000000000000000000000001, men det er der ligesom ikke mulighed for at give.
Jeg synes det klart største problem lige nu, er Zidane’s manglende evne til at så spillerne til at kæmpe deres r.. ud af bukserne for hinanden, når nu spillet ikke fungerer for os!
Zidane formår på ingen måde at få spillerne til at yde ekstra, når vi befinder os i en svær tid. Det må og skal han forbedre, hvis han skal forblive en toptræner - det er i modgang man skal vise, hvad man er lavet af!
Kom nu Zidane - Hala Madrid<3
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
RAUL!!!!
Raul-Madrid skrev: Ved ikke lige hvor jeg skulle skrive men - kan vi evt få en lille opdatering på alle vores skader inkl cavaral ? Så har vi da lidt at glæde os til :-)
Han er begyndt sin genoptræning. Han er ved godt mod.