Bemærkelsesværdig debut til Vallejo
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Jesús Vallejo fik i går sin længe ventede LaLiga-debut for Real Madrid og den spanske forsvarer leverede en meget overbevisende indsats.
Og det blev en bemærkelsesværdig debut af andre årsager også, for det var nemlig første gang i 35 år at en spanier fik debut i LaLiga for Real Madrid uden at have været opfostret i egne rækker.
I sæsonen 1982/83 fik Paco Bonet nemlig sin debut for Real Madrid efter at være skiftet fra Elche og han fik dengang tre sæsoner i klubben med i alt 44 kampe, hvilket der naturligvis er forventninger om, at Vallejo kommer til at overgå.
Jesús Vallejo – som blev købt af Real Madrid for to sæsoner siden og sidste år var på lejeophold i Frankfurt – har tidligere fået debut i Copa del Rey mod Fuenlabrada, hvor han blev udvist i de sidste minutter af opgøret.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvad med Isco? Albiol?
Suikkaq skrev: Er der noget jeg ikke forstår?
Hvad med Isco? Albiol?
Isco debuterede i La Liga for Malaga. Albiol for Valencia. Illarramendi for La Real etc.
Vallejo havde - ind til i går - sin debut i La Liga til gode; Zaragoza roder jo rundt længere nede i de spanske fodboldrækker.
Hvad med Isco? Albiol?
Maa indroemme, at jeg ogsaa er lidt forvirret :-)
Der er vel tonsvis?
Ramos? Asensio? Salgado? Helguera?
Daniel skrev:
Hvad med Isco? Albiol?
Isco debuterede i La Liga for Malaga. Albiol for Valencia. Illarramendi for La Real etc.
Vallejo havde - ind til i går - sin debut i La Liga til gode; Zaragoza roder jo rundt længere nede i de spanske fodboldrækker.
Ahhhhhhh