Zidane: Vi vil træne afslutninger
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Zinedine Zidane vil bruge landsholds-pausen til at træne intensivt med sin BBC-trio, som ikke kan påstås at have fået nogen god start på sæsonen.
Mens Bale har været ude med en skade, har Karim Benzema og Cristiano Ronaldo nærmest stået på tæerne af hinanden for at komme til at brænde chancer, men det skal den kommende halvanden uge ændre på.
Den står nemlig på skudtræning, skudtræning og atter skudtræning for de tilbageblevne spillere og Zidane fortæller selv om situationen:
- Normalt er der kun tid til at blive klar mellem kampene. At de tre (BBC-trioen, red.) er hos os er interessant ud fra det synspunkt, at vi kan træne med dem og tænke på det forestående. Jeg vil ikke gå i detaljer, men det er tid til at træne afslutninger, fordi det er klart at vi ønsker at svare igen med mål.
Zidane lægger samtidig op til, at Gareth Bale er til fuld disposition i opgøret mod Atlético Madrid på Wanda Metropolitano den 18. november.
Weekendens tre mål mod Las Palmas blev sat ind af tre midtbanespillere, nemlig Casemiro, Asensio og Isco.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen