Sergio Ramos om Neymar: min dør står åben
Sergio Ramos og Neymar i en af deres mange dueller.
Rygterne har de seneste dage heddet sig, at Real Madrid angiveligt planlægger at lokke Neymar til at bytte Paris ud med Madrid, via et gigantbud på den brasilianske stjerne.
I et interview med Cadena SER delte Sergio Ramos sine tanker om rygtet, og kongeklubbens kaptajn havde – måske til nogles overraskelse, parternes historik taget i betragtning – kun positive ting at sige om et potentielt køb af Neymar.
”Det begejstrer mig at have de bedste spillere og Neymar er én af de bedste. Han er én af verdens bedste, og jeg forestiller mig det er nemmere at han kommer, når han først har været i PSG. Dét som han dog skal forhandle, er sin søsters fødselsdag.” fortæller Sergio Ramos med et grin.
”Det er meget nemmere hvis Neymar ankommer, efter han har været i Paris, end hvis han kom direkte fra Barca, det er klart. Han er en anderledes spiller som kan gøre forskellen – min dør står allerede åben for ham, hvis han ønsker at komme til december.” uddybede kaptajnen.
Skulle handelen blive en realitet, er Sergio Ramos klar til at lægge de seneste års intense rivalisering på hylden, og i stedet modtage den flamboyante brasilianer mere hjerteligt, end man kunne forestille sig andre madridistas ville gøre.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Neymar har ikke noget imod at skifte til Madrid, hans fortid i Barcelona spiller ingen rolle. Selv under hans tid Barcelona forhandlede hans far med Perez.
Jeg håber, og tror, at Neymar en dag ender i Madrid. Grundets PSGs manglende villighed til at sælge stjerner frygter jeg lidt, at vi må vente et par år til det sker. Men lige når det drejer sig om Neymar, er det bedre sent end aldrig.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Samme scenarie forestiller jeg mig med Neymar, og jeg må indrømme, at jeg både håber og tror på han ender i Real Madrid. Hazard flirter dog også med både Zidane og klubben. Er der mon plads til Neymar, Hazard og Isco - får helt gåsehud ved tanken om alle tre i samme klub!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Di Maria var meget tæt på Barelona i sommer og sagde forleden noget a la “min Real Madrid fortid gør ingen forskel, da jeg ikke er Real Madrid fan, hvilken jeg fortæller til interviews hvergang.”
Samme scenarie forestiller jeg mig med Neymar, og jeg må indrømme, at jeg både håber og tror på han ender i Real Madrid. Hazard flirter dog også med både Zidane og klubben. Er der mon plads til Neymar, Hazard og Isco - får helt gåsehud ved tanken om alle tre i samme klub!
Ja, der burde være plads til dem alle sammen :)
Neymar
Hazard-Isco-Asensio
Tvivler på rygterne med Neymar, men sjovt ville det være. Hazard derimod, han skifter med sikkerhed til sommer ;)
Real HWL skrev:
Real Madrid skrev: Di Maria var meget tæt på Barelona i sommer og sagde forleden noget a la “min Real Madrid fortid gør ingen forskel, da jeg ikke er Real Madrid fan, hvilken jeg fortæller til interviews hvergang.”
Neymar
Hazard-Isco-Asensio
Tvivler på rygterne med Neymar, men sjovt ville det være. Hazard derimod, han skifter med sikkerhed til sommer ;)
Skift Hazard ud med Dybala så er jeg mere enig :-)
Så har vi i hvert fald et angreb med mere tyngde til også kan kunne kompensere for mangel på en ren 9´er type.
mohbar skrev:
Real HWL skrev:
Neymar
Hazard-Isco-Asensio
Så har vi i hvert fald et angreb med mere tyngde til også kan kunne kompensere for mangel på en ren 9´er type.
Så lad gå ;)
Dybala
Neymar-Isco-Asensio
Hvis vi skal være lide realistiske, så er Neymar nok først tilgængelig om 2-4 år. Til den tid kan det jo være at Vinícius Jr. tryllebunder os allesammen ;)
Efter Hazards nylige udtagelser syntes jeg det lugter lidt af et sommerskifte til Real. Zidane har heller aldrig lagt skjul på at han er stor beundre af ham. Uanset hvad der sker til sommer, så tror jeg vi kommer til at gå shop amok...
Real HWL skrev:
mohbar skrev:
Real HWL skrev:
Neymar
Hazard-Isco-Asensio
Så lad gå ;)
Dybala
Neymar-Isco-Asensio
Hvis vi skal være lide realistiske, så er Neymar nok først tilgængelig om 2-4 år. Til den tid kan det jo være at Vinícius Jr. tryllebunder os allesammen ;)
Efter Hazards nylige udtagelser syntes jeg det lugter lidt af et sommerskifte til Real. Zidane har heller aldrig lagt skjul på at han er stor beundre af ham. Uanset hvad der sker til sommer, så tror jeg vi kommer til at gå shop amok...
Jeg er også mere til Hazard og ja der bliver flirtet godt og grundigt fra hans side af. Det blev der også før sommeren, hvor han blev rygtet kraftigt hertil, og tror hans ankelskade satte en stopper for vores interesse i en periode, men at den nu blusser op igen efter han er tilbage i fuld gear samt at vores form halter. Til næste år er han 27 og så er det ved at være oppe over hvis han skal hertil. Hvis han samtidig kunne tage Courtois i hånden med hertil, så vil jeg være endnu mere glad :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.