Dr. Ripoll: Bales karriere i fare
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
For første gang i tiden i Real Madrid snakkes der nu åbent om, at Gareth Bales karriere kan være i fare.
Spanske Marca har konsulteret den anerkendte Dr. Ripoll, som mener at Gareth Bale nu skal holdes fuldstændig ude af spillet uden en forventet dato for at vende tilbage til banen, fordi waliseren nu er så påvirket såvel fysisk som mentalt, at han for alvor får svært ved at vende tilbage, som tingene er nu.
Det var den 19. skade til Gareth Bale i Real Madrid-tiden og i sine snart 5 år i klubben har han kun spillet 159 kampe, hvilket betyder at Real Madrid betaler 1.060.000 euro pr. kamp, han spiller, når man tager købs-sum og årlig løn i betragtning.
Herudover har han kun været med i 20 af Real Madrids seneste 60 kampe.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Problemet er bare, at jeg ikke kan forestille mig, at Bale sælges uden at have præsteret i et stykke tid igen. Altså er man afhængige af, at han vender tilbage for at klubben kan få nogle penge tilbage, man har betalt for ham.
Derfor tror jeg desværre at der er fare for, at hans karriere i Madrid trækkes længere ud. Hvis han får spillet 3 stabile måneder i foråret er det nok en anden sag.
Fondo_Sur skrev:
Problemet er bare, at jeg ikke kan forestille mig, at Bale sælges uden at have præsteret i et stykke tid igen. Altså er man afhængige af, at han vender tilbage for at klubben kan få nogle penge tilbage, man har betalt for ham.
Lige præcis, og måske var dette også medvirkende til man ikke solgte ham i sommers. Jeg kan ved gud ikke begribe hvordan nogen ved deres fulde fem kunne finde på at købe ham nuværende tidspunkt, eller overhovedet betale hans løn sådan som hans skadeshistorik udvikler sig i øjeblikket.
Hvor meget jeg end ønsker at støtte op omkring vores spillere, opfatter jeg denne sæson som afgørende for Bales og klubbens vegne i henhold til hvorvidt man kan satse på ham. Om end jeg i starten af sæsonen var fortrøstningsfuld og optimistisk på Bales vegne, er dette tilbageslag et søm i kisten for mit vedkommende. Forhåbentligt kommer han vel tilbage så hurtigt som muligt, men nu har vi som sagt manglet ham i 40 ud af de sidste 60 kampe. Vi bliver nød til at have et mere stabilt alternativ af en rimelig kvalitet.
James skal tilbage eller så skal vi have Alexis Sanchez i stalden fra nytår af på en udlånsaftale. Arsenal skal ikke rende og bilde sig selv ind, at en spiller af hans kaliber skal blive hængende i deres middelmådighed af en klub.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
BBB skrev: Få ham nu bare erklæret fodboldinvalid, så vi kan få de 91 mio pund.
Så det kan man via et forsikringsselskab? Det kræver vel Bales samtykke.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev:
Delvist. Michael Gravgaard blev erklæret fodboldinvalid, selvom han protesterede imod det.
BBB skrev:
Zyconith skrev:
Delvist. Michael Gravgaard blev erklæret fodboldinvalid, selvom han protesterede imod det.
Haha, lad Real Madrid prøve det samme denne gang. Ret komisk.
- Forever-madrisimo
- Bruger er blokkeret
-
Det skræmmer mig, at klubben ikke er mere opmærksom!
- Forever-madrisimo
- Bruger er blokkeret
-
Jeg vil meget gerne stramme op “administrationen”, men regler og reprimander tæller for enkelt personer, kan jeg se.
Bale er 28, han burde være på hans højeste niveau omkring nu, men han har ikke præsteret i 2 år (minus nogle få kampe, i følge min hukommelse) selv hans første år var ikke overvældende, men OK. Det er en skændsel for fodbold og vores andre spillere at han er der næstbedste betalte i truppen, det er ifølge mig, decideret tarveligt mod de andre spillere.
Jo synd for Bale at han ikke bliver Ballon d'Or vinder og hans karriere aldrig bliver så fantastisk som man troede, men han mangler ikke ligefrem noget.
Han dræber andre spilleres motivation med den lange tråd han har fået. Om vi kun får "halv pris" eller 25 % så er det vel fair nok, så sælg siger jeg.
Vi købte ham dyrt, grænsende til et talent, nu bør han være på toppen, og det går kun nedad herfra, og typisk går skadesfrekvensen kun op efter 28.
Ærgeligt for Bales prof karriere, men endnu mere ærgeligt for alle de spillere der har/står i skyggen grundet alle de penge Bale har kostet og får i løn. Isco har været holdt tilbage (han var også på dårligere niveau end nu, bevares) især spillere som James, Moratta og Mariano er blevet holdt tilbage, da han skulle have en plads de kampe han kunne.
Teksten skal ikke læses så vredt som den kan komme til at lyde. Mener bare som mange andre at Bale bør være et overstået kapitel, og desværre endte med at være en af reals nok værste signings (i forhold til pris)
Bale er 28, han burde være på hans højeste niveau omkring nu, men han har ikke præsteret i 2 år (minus nogle få kampe, i følge min hukommelse) selv hans første år var ikke overvældende, men OK. Det er en skændsel for fodbold og vores andre spillere at han er der næstbedste betalte i truppen, det er ifølge mig, decideret tarveligt mod de andre spillere.
Jo synd for Bale at han ikke bliver Ballon d'Or vinder og hans karriere aldrig bliver så fantastisk som man troede, men han mangler ikke ligefrem noget.
Han dræber andre spilleres motivation med den lange tråd han har fået. Om vi kun får "halv pris" eller 25 % så er det vel fair nok, så sælg siger jeg.
Vi købte ham dyrt, grænsende til et talent, nu bør han være på toppen, og det går kun nedad herfra, og typisk går skadesfrekvensen kun op efter 28.
Ærgeligt for Bales prof karriere, men endnu mere ærgeligt for alle de spillere der har/står i skyggen grundet alle de penge Bale har kostet og får i løn. Isco har været holdt tilbage (han var også på dårligere niveau end nu, bevares) især spillere som James, Moratta og Mariano er blevet holdt tilbage, da han skulle have en plads de kampe han kunne.
Teksten skal ikke læses så vredt som den kan komme til at lyde. Mener bare som mange andre at Bale bør være et overstået kapitel, og desværre endte med at være en af reals nok værste signings (i forhold til pris)