El Chiringuito: Cristiano Ronaldo vil væk fra Real Madrid
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spanske El Chiringuito vil Cristiano Ronaldo forlade Real Madrid efter denne sæson.
Portugiseren skal have bedt Florentino Pérez om at medvirke til, at et skifte kan foregå gnidningsfrit, men i Real Madrid er man som udgangspunkt ikke interesseret i at lade verdens bedste fodboldspiller slippe ud af sin kontrakt, selv om man har en lang tradition for ikke at stå i vejen for spillere, som gerne vil prøve nyt.
Det skal angiveligt være utilfreds med Real Madrids kontrakt-udspil, som har gjort udslaget for Cristiano Ronaldo, samt klubbens forsøg på at købe Kylian Mbappé i sommer.
Det er en årligt tilbagevendende begivenhed i spansk presse, at skrive nyheder om Cristiano Ronaldos ønske om at komme væk, men foreløbig har man ikke hørt om andet end tilfredshed med tilværelsen i Real Madrid fra portugiserens egen mund.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Nord skrev: Here we go again. Hvis ovenstående er sandt, mangler Ronaldo virkelig situationsfornemmelse for, hvornår sådanne meldinger bør falde. Det er synd og skam, at han kommer til at fremstå så selvisk, som tilfældet er her. Om det er dårlig journalisme (kender ikke troværdigheden af El Chiringuito så godt), eller om der er noget om snakken, er naturligvis uvist.
Man kan sige meget om ham, men han er yderst intelligent i forhold til at takle medierne og klubben. Det her med garanti også blot et dumt rygte.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Hvis ikke han asap holder pressekonference og dementerer og tager skarp afstand fra denne nyhed så betyder det at han vil væk!
Vidste at han kun er i klubben fir at vinde og nu hvir vi viser svaghedstegn vil han selvfølgelig væk mage til egoist!
Bare gordi han lige er blevet far igen så skal han srlvfølgelig markere sig istedet gor st koncentrere sig om sin nyfødte- øv!
;-)
- ertmann6363
- Bruger er blokkeret
-
Om det er sandt eller ej så er jeg af den overbevisning at han skal væk til sommer. Han er den bedste spiller nogesinde i Real madrid og med i snakken om at være den bedste fodboldspiller i historien.......men alligevel skal han væk da hans humør alene påvirker hele truppen. Han bestemmer om Real holdet har en god eller dårlig morale. Det kunne jeg "leve med"de andre år fordi han var så overjordisk at det udlignede det på en måde. Han er bare drastisk dalende i niveau og hans attitude er så tåkrummende!. Tydeligt at se de andre spillere er påvirket af det
Living legend!
men han skal væk
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Florentino Pérez
Personligt så jeg gerne han blev, men skulle man mod forventning smutte, ville det også være fint, da vi for pengene kunne tilføje nogle af de spillere vi alle går og drømmer om.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Jeg har kun én bekymring i tilfælde af et salg, og det er, at vi i så fald skulle have en helt ny front trio, da Bale og Benzema absolut ikke bør få flere chancer. Benzema må for min skyld gerne blive som bænkevarmer, men Bale skal væk.
Neymar er uden tvivl min drømme signing, men det bliver vel umuligt at hente ham til sommer. Hazard, Dybala og Mbappé er andre muligheder. Mbappé afhænger dog af, om han kan komme udenom ''låne''-aftalen med PSG.
Steen skrev: (...) han har nogle vanvittige perioder. Men det kunne også være spændende at udskifte ham, for 90% af tiden spiller han som en sæk kartofler.
.
Ja, 90 % af tiden spiller vores hold som en sæk kartofler. Ronaldo er afhængigt af at sit hold præsterer, hvor vi gang på gang ser at han vinder kampe, selvom resten af holdet underpræsterer.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Nord skrev: Tværtimod Steen. Jeg tror, at du er stort set den eneste fan, der er ligeglad med om Ronaldo bliver eller ej.
Nej jeg mener det samme som Steen. Bortset fra jeg mener man skal skifte ham ud til sommer!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.