Kepa nævnes nu som muligt januar-indkøb

8 år 8 måneder siden #13 af Carlos3

El Siete skrev:

Carlos3 skrev:

Steen skrev:

El Siete skrev:

Steen skrev:

Jeg kan ikke helt se pointen i at erstatte Keylor, hvis valget skal falde på en, der ikke er bedre end ham?

Eftersigende skulle ideen være at beholde begge, indtil videre

Så kunne man da snildt beholde Kiko, som jo tydeligvis er tilfreds, og spare €20M?

Men hvis man for 20M kunne få den næste De Gea - han er jo allerede på landsholdet - og som kan tage over for Navas om få år, så er det måske værd at gå efter. Personligt er jeg dog mere til et køb af Courtois.

Kepa er 23. Han kommer aldrig i nærheden af De Gea. Han er ikke dårlig, men han bliver aldrig mere end middelmådig.
Og jeg er helt enig, Courtois er også min favorit, hvis man skulle se på det realistisk. De Gea er verdens klart bedste målmand, men han kommer ikke, det er sikkert. Det efterlader os med Courtois og Donnarumma, som begge skulle være nemme at hente. Courtois kontrakt udkøber om 1,5 år, og han venter angiveligt på et tilbud fra Real Madrid.
Donnarumma kan købes for €50 millioner grundet hans frikøbsklausul. Han har et kæmpe potentiale, og jeg kunne godt forestille mig, at Donnarumma og Keylor ikke ville have noget imod at deles om spilletiden.

1) De Gea
2) Courtouis
3) Donnarumma

Men vi har jo alle været vidne til Perez fetich for spanske spillere, så valget falder med garanti på Kepa.

Jeg tror tendensen peger mod Kepa, hvis De Gea ikke lykkedes. Perez er så fikseret på den spanske ungdom at det har været en bremseklods for f.eks. køb af Mbappe og Donnarumma som begge var på bordet i sommers. Ikke fordi jeg siger det var den eneste afgørende in faktor i de 2 scenarier. Men når Real vil have en spiller så plejer det ikke at være noget problem og vores kære president har før vist at det at smide store summer ikke er noget der skræmmer ham. Så tror først det er når han kommer til den realisering at BBC "så småt" skal udskiftes med nye kræfter, at vi får nye store signings at se.

Men den spanske ungdom er velkommen så længe de kan levere, og jeg ser heller ikke noget problem i vores nuværende trup udover at jeg gerne så nogle spillere med lidt mere pondus til afveksle BBC oppe foran. Neymar istedet for Bale og Kane istedet for Benzema ville nok være drømmescenariet. men selvom han er ung og "uprøvet" så tog jeg sku også gerne et styks mbappe.

Men målmandsposten ved jeg sku ikke om Kepa er løsningen på, hvem ved, det kan være han finder noget helt ordinært i real og udvikler sig til en verdensklasse målmand, det er svært at sige. Men donnarumma ser da ud til at være et større talent, han har bare forkert pas, ellers havde han været på plads, uden tvivl.

Tror godt vi kan glemme De Gea efterhånden. Hvis han virkelig ville RM så havde han været her nu. Donnarumma brugte interessen fra andre klubber til at få en bedre kontrakt, tror jeg, og spørgsmålet er om det samme sker for Kepa. Har han ambitioner om at være førstemålmand for Spanien, ligger et skifte til os nok i kortene. Om han så kan udvikle sig til en verdensklassemålmand skal jeg ikke kunne sige, men hvis vi er interesserede i ham, må potentialet være der.

Mit valg er stadig Courtois, der, som Steen skriver, "kun" har kontrakt til 2019 og eftersigende skulle være interesseret i at vende tilbage til Madrid. Her får vi i hvert fald en målmand i verdensklasse i mange år fremad. Om han så koster det tredobbelte af Kepa så er det det værd.

Tror også Perez er ved at indse at BBC skal udskiftes, eller i det mindste dele af den, som du siger. Ved godt Kane er en god spiller, men jeg har det lidt svært med engelske spillere i klubben, de har lidt svært ved at integrere sig, som tilfældet er med Bale :)

Jeg er helt enig i at Cortouis ville være den bedst mulige signing såfremt DDG ikke gider at skifte, men jeg er ikke villig til at lykke den dør helt definitivt endnu, nok har han vundet nogle titler med United, men de virkelige sjove titler har han ikke haft fornøjelsen af i overflod, så hvis denne sæson med united ender med ingen eller få mindre titler, så tror jeg gerne han vil give Real et skud. Meterskab og CL titler er sjovere hvis man er ambitiøs, og DDG har en PL titel, og lige nu ser det ud til at han også ender sæsonen tomhændet på den front igen i år. Men alt i alt kan vi hurtige blive eninge om at Kepa ligger længere nede på listen over målmænd man gerne så Real Madrid.

Apropos Kane så er jeg helt enig, de engelske spillere har for vane at skuffe i spanien. Men skal jeg være ærlig så jeg da også hellere at man satsede på spillere Mbappe, Neymar, Dybala, Hazard. Som jeg alle mener har potentiale til at nå lang højere niveau i Real Madrid. Men ja, at nogle af BBC initialerne skal udskiftes med nogle nye, har Perez forhåbentlig indset nu. Det lyder drastisk, men jeg tror ikke man skulle lede længe efter madridistas der er klar til at skifte hele trioen ud lige nu.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #14 af Real Madrid
Jeg mener stadig, at Ronaldo har mere at give af sig. Til gengæld ser jeg gerne at Bale og Benzema finder nye græsgange. Derudover tror jeg stadig på DDG, men Courtois virker til, han vil Madrid mere.

Ronaldo
Isco Hazard/Dybala/Neymar

Kroos Modric/Kovacic
Casemiro

Marcelo Ramos Varane Carvajal

De Gea / Courtois

Bring it!

No solo soy perfecto, también soy Madridista

8 år 8 måneder siden #15 af El Siete

Real Madrid skrev: Jeg mener stadig, at Ronaldo har mere at give af sig. Til gengæld ser jeg gerne at Bale og Benzema finder nye græsgange. Derudover tror jeg stadig på DDG, men Courtois virker til, han vil Madrid mere.

Ronaldo

Kroos Modric/Kovacic
Casemiro

De Gea / Courtois

Bring it!

Yes, brug nu bare de 2-300M der helt sikkert ligger på kistebunden, efter nogle års sparsommelighed, og køb de 2-3 spillere der ville gøre holdet ustoppeligt.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

8 år 8 måneder siden #16 af Carlos3

El Siete skrev:

Real Madrid skrev: Jeg mener stadig, at Ronaldo har mere at give af sig. Til gengæld ser jeg gerne at Bale og Benzema finder nye græsgange. Derudover tror jeg stadig på DDG, men Courtois virker til, han vil Madrid mere.

Ronaldo

Kroos Modric/Kovacic
Casemiro

De Gea / Courtois

Bring it!

Yes, brug nu bare de 2-300M der helt sikkert ligger på kistebunden, efter nogle års sparsommelighed, og køb de 2-3 spillere der ville gøre holdet ustoppeligt.

Dr sidste 10 sæsoner har real brugt knap en milliard euro og solgt for lidt 600 millioner euro i spillersalg. Det giver et minus på 365 millioner euro i snit et minus på 36,5 Per sæson. I mente skal det lige tages at vores største vindue i 9 hvor vi blandt andet henter Ronaldo, Kaka, Alonso og Benzema står for næsten halvdelen af det minus. (Vinicius Jr. Er ikke medregnet i dette)

Det må siges at være ret fornuftigt økonomi, specialet taget i betragtning at i den periode på de sidste 4 sæsoner hvor man har vundet 3 Cl titler har man et plus på lige knap 10 millioner euro. Så et big spender vindue ville ikke bare være muligt, men også snart på tide. Et vindue ala 9 hvor man henter 2-3-4 profiler/verdensklasse spillere ville være på sin plads og forhåbentlig kommer det vindue næste sommer.

Så for at give dig ret, jeg tror der er rigeligt på kistebunden, formodentlig.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

8 år 8 måneder siden #17 af El Siete

Carlos3 skrev:

El Siete skrev:

Ronaldo

Kroos Modric/Kovacic
Casemiro

De Gea / Courtois

Bring it!

Dr sidste 10 sæsoner har real brugt knap en milliard euro og solgt for lidt 600 millioner euro i spillersalg. Det giver et minus på 365 millioner euro i snit et minus på 36,5 Per sæson. I mente skal det lige tages at vores største vindue i 9 hvor vi blandt andet henter Ronaldo, Kaka, Alonso og Benzema står for næsten halvdelen af det minus. (Vinicius Jr. Er ikke medregnet i dette)

Det må siges at være ret fornuftigt økonomi, specialet taget i betragtning at i den periode på de sidste 4 sæsoner hvor man har vundet 3 Cl titler har man et plus på lige knap 10 millioner euro. Så et big spender vindue ville ikke bare være muligt, men også snart på tide. Et vindue ala 9 hvor man henter 2-3-4 profiler/verdensklasse spillere ville være på sin plads og forhåbentlig kommer det vindue næste sommer.

Så for at give dig ret, jeg tror der er rigeligt på kistebunden, formodentlig.

Ja præcis, og vi skal tilbage til 2014, og købet af James, for at finde et større beløb brugt på en spiller. Jeg vil dog sige at de ca 200M vi brugte i sommeren 2009 sagtens kan fordobles hvis vi skal ud og investere tilsvarende spillere på det nuværende marked. Det er jo prisen for Neymar alene :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Leveret af Kunena Forum