Engelsk presse: Manchester United har ikke opgivet Bale

6 år 5 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge flere engelske medier har Manchester United ikke opgivet at hente Gareth Bale tilbage til den engelske Premier League.

 

Der blev meldt om interesse allerede i sommer, men en handel blev som bekendt ikke til noget. Efter et efterår med skadesproblemer til waliseren, skulle man umiddelbart forvente mindsket interesse og en stærkt reduceret pris, men Manchester United skal angiveligt være så interesserede, at man står klar med ikke mindre end 112 millioner € for at hente ham til sommer.

 

Manchester Uniteds lægestab menes at være af den overbevisning, at de kan få bugt med Gareth Bales skadesproblemer, som på det nærmeste har gjort opholdet i Real Madrid til et mareridt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #2 af Dios
Haha :D Sælg, sælge sælg!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #3 af Neye
Jamen et bedre tilbud får man bare ikke.SÆLG !

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #4 af Nord
Selvfølgelig står de ikke klar med den slags penge, for en spiller der har været ramt af 24 skader på 4 år. Så dumme er der forhåbentlig ingen der er.

Jeg tror, at Bale kommer til at gå for langt mindre end man gav for ham. Og med rette.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #5 af Neye

Nord skrev: Selvfølgelig står de ikke klar med den slags penge, for en spiller der har været ramt af 24 skader på 4 år. Så dumme er der forhåbentlig ingen der er.

Jeg tror, at Bale kommer til at gå for langt mindre end man gav for ham. Og med rette.


Tror jeg sgu heller ikke. Det ville være som at få overpris for sin mandagsbil :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #6 af Dios

Nord skrev: Selvfølgelig står de ikke klar med den slags penge, for en spiller der har været ramt af 24 skader på 4 år. Så dumme er der forhåbentlig ingen der er.

Jeg tror, at Bale kommer til at gå for langt mindre end man gav for ham. Og med rette.


Men gjorde vi ikke det samme? Bale var kendt for sine skader allerede i Tottenham og Southampton. Nuvel, så leverede han i Tottenham som vi aldrig har set det i Real Madrid, men skader er ikke nyt for ham, da han kom til Real Madrid. Jeg mindes, at have hørt/læst fra en af hans ungdomstrænere, at han ikke troede Bale ville nå toppen på grund af hans skader.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #7 af Nord
Det er muligt, vi gjorde det. Men det er næppe en undskyldning for, at Man U agerer ligeså dumt, som vi gjorde.

Der er jo også den forskel, som du er inde på, at Bale var en af de største profiler i PL, og den klart største i Tottenham.
I Real Madrid har han jo ikke engang været i top10 :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum