Bedømmelse af truppen mod Málaga

8 år 8 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (29 brugere)

1.2 Kiko Casilla
3.9 Carvajal
2.2 Jesús Vallejo
2.5 Marcelo
2.6 Theo Hernández
2.9 Varane
3.2 Casemiro
2.1 Isco
3.0 Modrić
2.2 Toni Kroos
3.1 Benzema
0.0 Borja Mayoral
2.9 Cristiano Ronaldo
2.8 Lucas Vázquez
Hele holdet 2.6
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #2 af Zyconith
Nu fik jeg ikke set kampen, er der nogen der kan kaste lys over hvorfor Casilla, Vallejo, Isco og Kroos fik så lave karakterer?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 8 måneder siden #3 af Lars1991
Casilla ser usikker ud ved flere situationer udover droppet ved målet til 2-2. Vallejo sejler lidt placerinsmæssigt ved flere situationer, men især ved målet til 1-1 hvor han slet ikke kan finde ud af hvor han skal være - han lignede lidt Casemiro da han spillede centerforsvar imod Valencia. Isco startede kampen meget fint, men falder ellers helt ud af kampen.
Kroos laver et par fejl, og var især medskyldig ved 1-1 målet hvor han giver bolden væk ret upresset, og det fører til det indlæg hvor Vallejo sejlede.

8 år 8 måneder siden #4 af Lars1991
Derudover er jeg overrasket over de mange 2-taller til Vazquez. Ham og Carvajal var vores bedste spillere efter min mening. Udover at gå godt med i små spil, tit at sætte sin mand på kanten og et par skarpe afleveringer til blandt andet Ronaldo, så bliver der vel også begået 2 straffespark imod ham der ikke bliver dømt og så laver han en assist til Ronaldo der fejlagtigt bliver underkendt. Jeg gav ham 4, men det var meget tættere på en 5'er end en 3'er.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, R7CR7GB11

8 år 8 måneder siden #5 af Zyconith

Lars1991 skrev: Derudover er jeg overrasket over de mange 2-taller til Vazquez. Ham og Carvajal var vores bedste spillere efter min mening. Udover at gå godt med i små spil, tit at sætte sin mand på kanten og et par skarpe afleveringer til blandt andet Ronaldo, så bliver der vel også begået 2 straffespark imod ham der ikke bliver dømt og så laver han en assist til Ronaldo der fejlagtigt bliver underkendt. Jeg gav ham 4, men det var meget tættere på en 5'er end en 3'er.

Det er ufatteligt med de straffespark.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 8 måneder siden #6 af clta
Helt enig Lars1991, synes Vazquez, sammen med Carvajal, var dem som bidrog med klart mest offensivt i kampen.

Leveret af Kunena Forum