Florentino Pérez og Cristiano Ronaldo mødes efter sæsonen

13 år 5 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spanske AS mødes Florentino Pérez og Cristiano Ronaldo efter sæsonens afslutning i maj måned for at forhandle om en ny kontrakt.

Real Madrid har endnu ikke tilbudt portugiseren en ny kontrakt, men man har via Cristiano Ronaldos agent, Jorge Mendes, fået accept af, at man afventer til sæson-afslutningen med at sætte sig til forhandlingsbordet og nå til enighed om en ny og forbedret kontrakt.

Cristiano Ronaldos situation i Real Madrid er ændret markant i positiv retning inden for det seneste halve år, hvor han fra sæson-start ikke følte klubbens opbakning, hverken blandt ledelsen eller hos tilhængerne, til nu hvor han adskellige gange er blevet hyldet med stående ovationer og det kan blive en afgørende faktor i kontrakt-forhandlingerne.

Samtidig er Florentino Pérez også opmærksom på, at hans største aktiv i sommerens præsidentvalg vil være at kunne præsentere en kontraktforlængelse med Cristiano Ronaldo, idet der ganske enkelt ikke findes en spiller på det internationale transfer-marked, som kan kompensere for et eventuelt tab af portugiseren.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #2 af Hugol
Cristiano kan erstattes, og det vil vi også se med tiden.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 5 måneder siden #3 af Siempre Madrid
Cristiano Ronaldo kan erstattes, ja. Men kun til det dårligere. Real Madrid skyder ikke bare sig selv i foden, men i hele benet, hvis man ikke ser at få forlænget den kontrakt.

Helt enkelt, så er der ikke argumenter for ikke at gøre det.

Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• realkolding
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #4 af realkolding
Hvor stor en procent chance vil i gæt på der er,for at han forlænger?
El pais køre en historie med at han vil prøve en sidste udfordring et andet sted, og derfor vil blive solgt til sommer for at få mest muligt for ham. Jeg sys bare han ser mere tilfreds ud end han har gjort længe

13 år 5 måneder siden #5 af JimmyBroe

Siempre Madrid skrev: ...... Real Madrid skyder ikke bare sig selv i foden, men i hele benet ..

"Det ville være at skyde sig selv i hovedet" - Amalie
- Det er ligefør at den giver mening i denne sammenhæng. :P

Jeg er helt enig med Siempre, Ronaldo kan selfølgelig erstattes, men vi vil stå stærkere MED Ronaldo, uanset hvem man måtte købe og hvor mange man måtte købe, hvis han bliver solgt.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved JimmyBroe.

13 år 5 måneder siden #6 af Hugol
Siempre og jer andre.
Selvf har Cristiano haft en alvorlig betydning for Real Madrid, og selvf håber jeg også at man forlænger samt at man forbedre sig på de områder jeg har nævnt tidligere. Dog kan man ikke blæse og ha mel i munden, og det kan ses at vi ikke kan klarer os med en supermand, men at vi istedet må satse på flere dygtige spillere som er en smule dårligere end Cristiano. Det har vi vundet masser af titler på tidl, så hvorfor skulle vi ikke kunne gøre det nu ?

Selvf håber jeg at vi kan skaffe de gode spillere, beholde Ronaldo, stadig satse på talenter hvilket jeg fokuserer på mest, og vinde.

13 år 5 måneder siden #7 af Siempre Madrid
Jeg kunne godt nævne et psr positioner, som kunne forstærkes uden at skille sig af med Cristiano Ronaldo.

Og så tør jeg godt lægge hovedet på blokken: Cristiano Ronaldo bliver ikke solgt til sommer.

13 år 5 måneder siden #8 af Hugol
Siempre.
Disse bliver jo også forstærket, men det handler jo også om at man vil ha en ny træner i og med at chancen for at Mou fortsætter er utrolig lille. Hvis den næste træner, uanset navn har ønsket ikke at arbejde med Cristiano, jamen så er det jo ikke svært at få et par gode spillere til klubben, samt en spillestil som vil kunne dække de områder hvor Cristano vil mangle, nemlig ved vores mange mål.

13 år 5 måneder siden #9 af JimmyBroe

Hugol skrev: Siempre.
Disse bliver jo også forstærket, men det handler jo også om at man vil ha en ny træner i og med at chancen for at Mou fortsætter er utrolig lille. Hvis den næste træner, uanset navn har ønsket ikke at arbejde med Cristiano, jamen så er det jo ikke svært at få et par gode spillere til klubben, samt en spillestil som vil kunne dække de områder hvor Cristano vil mangle, nemlig ved vores mange mål.

Er der nogen som ønsker IKKE at arbejde sammen med Ronaldo? Hmm

Jeg er her stadig XOXO

13 år 5 måneder siden #10 af Hugol
Det er ik ukendt at spillere har haft svært ved Ronaldo i Madrid. Så hvorfo kan trænere ik også ha det problem. Ronaldo ligesom mou elsker at være i centrum. Det kan sagtens skabe splid og det har vi også set.

13 år 5 måneder siden #11 af JimmyBroe
Ja selfølgelig, du har da ret.:)

Men som træner i Real vil jeg mene at man skal kunne håndtere kæmpe egoer. Ellers er Real måske ikke lige stedet?:)

Jeg er her stadig XOXO

13 år 5 måneder siden #12 af Hugol
madrid er en klub hvor det handler om at være ydmyg. Det har Ronaldo på mange områder ik været. Derfor også den kolde afstand mellem ham og Perez, casillas. Så kan man tro at trænere skal kunne styre alle spillere men sådan er det nu ik i Madrid og har aldrig været det. Derfor solgte man bla Seedorf, robinho og Anelka.
Det r ik så smart at stille sig op i tv og sige man er smuk, rig, god og trist i et land hvor mange har fodbolden som deres hobby, og hvor mange lider af fattigdom. Ronaldo skal stadig ændre attitude hvis han skal fortsætte i madrid!

Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Hugol.

Leveret af Kunena Forum