Florentino Pérez og Cristiano Ronaldo mødes efter sæsonen
13 år 5 måneder siden #13
af JimmyBroe
Jeg er her stadig XOXO
Besvaret af JimmyBroe på emne Florentino Pérez og Cristiano Ronaldo mødes efter sæsonen
Ingen tvivl om at Ronaldo var en dum skid da han udtalte sig om sin "forfærdelige" situation i Madrid i efteråret.
Man skal have respekt for klubben. Det berømte "ingen over klubben" er vigtigt for Madrid.
Men for spillere på det her niveau vil der altid være større og mindre egoer. Man kan så sætte Ronaldos betydning for Real op mod hans "små udfald" og så diskutere hvad der er bedst for klubben?
Jeg kan leve med det hvis han fortsætter med den stil han har lagt i det nye år mediemæssigt og fodboldmæssigt.
Man skal have respekt for klubben. Det berømte "ingen over klubben" er vigtigt for Madrid.
Men for spillere på det her niveau vil der altid være større og mindre egoer. Man kan så sætte Ronaldos betydning for Real op mod hans "små udfald" og så diskutere hvad der er bedst for klubben?
Jeg kan leve med det hvis han fortsætter med den stil han har lagt i det nye år mediemæssigt og fodboldmæssigt.
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
13 år 5 måneder siden #14
af Siempre Madrid
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Florentino Pérez og Cristiano Ronaldo mødes efter sæsonen
Man skal rigtignok have respekt for klubben, men man skal også have respekt for spilleren og den respekt har Cristiano Ronaldo gjort sig fortjent til.
Der er nogen spillere, man skal strække sig længere for at nå til enighed med og når man kan gøre spillere som Higuaín og Ángel di María glade med en ny kontrakt, så kan og skal man også gøre det samme for Cristiano Ronaldo. Han vil i modsætning til de to andre forstå at gengælde det på banen!
Der er nogen spillere, man skal strække sig længere for at nå til enighed med og når man kan gøre spillere som Higuaín og Ángel di María glade med en ny kontrakt, så kan og skal man også gøre det samme for Cristiano Ronaldo. Han vil i modsætning til de to andre forstå at gengælde det på banen!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
13 år 5 måneder siden #15
af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Florentino Pérez og Cristiano Ronaldo mødes efter sæsonen
Og hvorfor i alverden skulle man hente en træner ind der ikke vil arbejde sammen med Ronaldo? Så skal man da bare finde en anden!
13 år 5 måneder siden #16
af Hugol
Siempre, man har måske også været for hurtig ved at underskrive en ny kontrakt med Di Maria. Higuain har fortjent en ny kontrakt, men han har ikke præsteret i en lang periode nu, og der har jeg jo min holdning til hvorfor.
Jeg har ikke noget imod at vi forlænger med Cristiano, samt vil jeg ikke nægte at Cristiano kan være en del af F. Perez´s nye projekt med en ny træner der kræver en bedre spillestil end den vi har nu. Jeg er blot ikke så sikker som du er på at Cristiano vil forlænge med Real Madrid længere. Derfor er samarbejdet om en ny kontrakt også udskudt til sommer.
Har valgt at takke af på forum!
Besvaret af Hugol på emne Florentino Pérez og Cristiano Ronaldo mødes efter sæsonen
Siempre Madrid skrev: Man skal rigtignok have respekt for klubben, men man skal også have respekt for spilleren og den respekt har Cristiano Ronaldo gjort sig fortjent til.
Siempre, man har måske også været for hurtig ved at underskrive en ny kontrakt med Di Maria. Higuain har fortjent en ny kontrakt, men han har ikke præsteret i en lang periode nu, og der har jeg jo min holdning til hvorfor.
Jeg har ikke noget imod at vi forlænger med Cristiano, samt vil jeg ikke nægte at Cristiano kan være en del af F. Perez´s nye projekt med en ny træner der kræver en bedre spillestil end den vi har nu. Jeg er blot ikke så sikker som du er på at Cristiano vil forlænge med Real Madrid længere. Derfor er samarbejdet om en ny kontrakt også udskudt til sommer.
Har valgt at takke af på forum!