Fan-protest mod dommerne

8 år 8 måneder siden #1 af Administrationen

Real Madrids fan-afsnit Grada de animación indledte dagens kamp med en protest mod den spanske dommerstand, som man mener har bortdømt klubben i adskillige tilfælde.

Således rakte hele afsnittet røde kort i vejret, da kampen mellem Real Madrid og Málaga blev fløjtet i gang og det blev fulgt op af slagsange som "Corrupción, en la Federación" (Korruption i forbundet, red.) og "Arminio (dommerforbundets formand, red.) vete ya" (Arminio, skrid, red.).

Mange Real Madrid-fans mener, at klubben alene i denne sæson er blevet snydt for 10 straffespark og i dag fik man således sæsonens første tilkendt - og endda korrekt dømt - som Cristiano Ronaldo i første omgang brændte, men fulgte op på riposten og scorede sejrsmålet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #2 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Fan-protest mod dommerne
Pinligt ageren af fansene
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, BBB, elle44, Sahinovic

8 år 8 måneder siden #3 af BBB
Besvaret af BBB på emne Fan-protest mod dommerne

Raul7-2880 skrev: Pinligt ageren af fansene

Er der ikke Marca, der startede kampagnen? Det giver lidt for mange associationer til Stiftens magt i Aarhus.
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved BBB.

8 år 8 måneder siden #4 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Fan-protest mod dommerne

Raul7-2880 skrev: Pinligt ageren af fansene

Mon ikke Florentino har haft en finger med i spillet. Grada de animacion må jo knap nok røre en finger uden hans tilladelse.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved Zyconith.

8 år 8 måneder siden #5 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Fan-protest mod dommerne
Synes nu vi er blevet bortdømt i mere eller mindre grad i et godt stykke tid, at en lille markering er på sin plads. Godt eksemplificeret i kampen igår med manglende straffespark samt underkendt mål. Vores fans er kritiske - både når det gælder spillerne, men så sandelig også, når det gælder dommerne.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

8 år 8 måneder siden #6 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Fan-protest mod dommerne

Kratmus skrev: Synes nu vi er blevet bortdømt i mere eller mindre grad i et godt stykke tid, at en lille markering er på sin plads. Godt eksemplificeret i kampen igår med manglende straffespark samt underkendt mål. Vores fans er kritiske - både når det gælder spillerne, men så sandelig også, når det gælder dommerne.

Der hvor Carvajal ligger den op til Ronaldo? På de replays jeg så lignede det en offside.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 8 måneder siden #7 af Vinícius

Zyconith skrev:

Kratmus skrev: Synes nu vi er blevet bortdømt i mere eller mindre grad i et godt stykke tid, at en lille markering er på sin plads. Godt eksemplificeret i kampen igår med manglende straffespark samt underkendt mål. Vores fans er kritiske - både når det gælder spillerne, men så sandelig også, når det gælder dommerne.

Der hvor Carvajal ligger den op til Ronaldo? På de replays jeg så lignede det en offside.

Nej Lucas Vazquez - han var da ikke off side :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 år 8 måneder siden #8 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Fan-protest mod dommerne
"Corrupción, en la Federación" - haha, herregud! Det eneste der kan gå hen og blive dummere end dette er, hvis FC Barcelona fansene i den næste Champions League kamp også fik sat gang i en protest mod dommerstanden.

Der var en for nyligt en La Liga spiller der udtalte, at når det kommer til dommerpræstationer så skal FC Barcelona og Real Madrid være de første der simpelthen bare lukker røven, og her må jeg da give ham ret for det går hen og bliver så uendeligt ynkeligt.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

8 år 8 måneder siden #9 af Vinícius

Sahinovic skrev: "Corrupción, en la Federación" - haha, herregud! Det eneste der kan gå hen og blive dummere end dette er, hvis FC Barcelona fansene i den næste Champions League kamp også fik sat gang i en protest mod dommerstanden.

Der var en for nyligt en La Liga spiller der udtalte, at når det kommer til dommerpræstationer så skal FC Barcelona og Real Madrid være de første der simpelthen bare lukker røven, og her må jeg da give ham ret for det går hen og bliver så uendeligt ynkeligt.

Hver sin mening. Men nu var det jo heller ikke (beviseligt) Real Madrid som klub, men blot dets fans, der protesterede. Synes du også, at fansene skal lukke røven og er ynkelige?

8 år 8 måneder siden #10 af Sahinovic

Kratmus skrev:

Sahinovic skrev: "Corrupción, en la Federación" - haha, herregud! Det eneste der kan gå hen og blive dummere end dette er, hvis FC Barcelona fansene i den næste Champions League kamp også fik sat gang i en protest mod dommerstanden.

Hver sin mening. Men nu var det jo heller ikke (beviseligt) Real Madrid som klub, men blot dets fans, der protesterede. Synes du også, at fansene skal lukke røven og er ynkelige?

Vel alt fra præsidenten, træneren, spillerne og fansene?

Florentino Pérez

8 år 8 måneder siden #11 af Vinícius

Sahinovic skrev:

Kratmus skrev:

Jeg gætter på, at du er af den opfattelse, at vi ikke har været bortdømt på det sidste? Eller er du derimod af den opfattelse, at man ikke bør brokke sig, hvis man bliver bortdømt?

8 år 8 måneder siden #12 af Sahinovic

Kratmus skrev:

Sahinovic skrev:

Kratmus skrev:

Jeg gætter på, at du er af den opfattelse, at vi ikke har været bortdømt på det sidste? Eller er du derimod af den opfattelse, at man ikke bør brokke sig, hvis man bliver bortdømt?

At spillerne f.eks. brokker sig i selve kampen er der vel ikke så meget at sige til, men når selve fansene går ud og levere sådan en omgang fis, så husker man - alt afhængig af om man blev fan igår - godt nok skræmmende dårligt. I den tid jeg har været fan af klubben, som så har været siden 1999, så er langt de fleste kendelser gået vores vej. Om man vil det eller ej, så er Real Madrid blandt de hold (FC Bayern, Manchester United og FC Barcelona) som er kendt for næsten altid at få dommerhjælp.

I selve kampen så jeg én gengivelse af Lucas Vázquez' offside situation, og uden overhovedet at være sikker, så tror jeg faktisk at han lige og lige var i offside da hans krop hænger(der er tale om centimet(er)), men selv hvis vi antager, at der ikke var offside, så blev Málaga i den grad også bortdømt, hvor de blandt andet blev frakendt et helt igennem lovligt mål.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

Leveret af Kunena Forum