Fan-protest mod dommerne
8 år 8 måneder siden #13
af Vinícius
Hvis du tænker på målet lige før halvleg, vil 2 hænder i ryggen, som tilfældet var, udløse et frispark.
Jeg har fulgt RM siden kampene blev sendt i TV regelmæssigt, så på den parameter er der ingen grund til at måle p*k. Jeg har svært ved at se, at vi har fået mere dommerhjælp, end vi er blevet bortdømt igennem tiden. Men selvom vi antager, at vi før har haft dommertække, kan man ikke hænge sig i historien(medmindre man er Liverpool fan). Vi er igennem hele denne sæson blevet bortdømt, lukket mere end en håndfuld offside mål ind, blevet snydt for mange straffespark og derudover fået underkendt nogle mål, der ikke skulle underkendes. Jeg gider ikke finde statistik på det, men det har allerede kostet os points i ligaen i flere kampe i denne sæson, og derudover har vi spillet elendigt, men det er underordnet når vi snakker dommertække.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Besvaret af Vinícius på emne Fan-protest mod dommerne
Sahinovic skrev:
Kratmus skrev:
Sahinovic skrev:
Kratmus skrev:
Sahinovic skrev: "Corrupción, en la Federación" - haha, herregud! Det eneste der kan gå hen og blive dummere end dette er, hvis FC Barcelona fansene i den næste Champions League kamp også fik sat gang i en protest mod dommerstanden.
Der var en for nyligt en La Liga spiller der udtalte, at når det kommer til dommerpræstationer så skal FC Barcelona og Real Madrid være de første der simpelthen bare lukker røven, og her må jeg da give ham ret for det går hen og bliver så uendeligt ynkeligt.
Hver sin mening. Men nu var det jo heller ikke (beviseligt) Real Madrid som klub, men blot dets fans, der protesterede. Synes du også, at fansene skal lukke røven og er ynkelige?
Vel alt fra præsidenten, træneren, spillerne og fansene?
Jeg gætter på, at du er af den opfattelse, at vi ikke har været bortdømt på det sidste? Eller er du derimod af den opfattelse, at man ikke bør brokke sig, hvis man bliver bortdømt?
At spillerne f.eks. brokker sig i selve kampen er der vel ikke så meget at sige til, men når selve fansene går ud og levere sådan en omgang fis, så husker man - alt afhængig af om man blev fan igår - godt nok skræmmende dårligt. I den tid jeg har været fan af klubben, som så har været siden 1999, så er langt de fleste kendelser gået vores vej. Om man vil det eller ej, så er Real Madrid blandt de hold (FC Bayern, Manchester United og FC Barcelona) som er kendt for næsten altid at få dommerhjælp.
I selve kampen så jeg én gengivelse af Lucas Vázquez' offside situation, og uden overhovedet at være sikker, så tror jeg faktisk at han lige og lige var i offside da hans krop hænger(der er tale om centimet(er)), men selv hvis vi antager, at der ikke var offside, så blev Málaga i den grad også bortdømt, hvor de blandt andet blev frakendt et helt igennem lovligt mål.
Hvis du tænker på målet lige før halvleg, vil 2 hænder i ryggen, som tilfældet var, udløse et frispark.
Jeg har fulgt RM siden kampene blev sendt i TV regelmæssigt, så på den parameter er der ingen grund til at måle p*k. Jeg har svært ved at se, at vi har fået mere dommerhjælp, end vi er blevet bortdømt igennem tiden. Men selvom vi antager, at vi før har haft dommertække, kan man ikke hænge sig i historien(medmindre man er Liverpool fan). Vi er igennem hele denne sæson blevet bortdømt, lukket mere end en håndfuld offside mål ind, blevet snydt for mange straffespark og derudover fået underkendt nogle mål, der ikke skulle underkendes. Jeg gider ikke finde statistik på det, men det har allerede kostet os points i ligaen i flere kampe i denne sæson, og derudover har vi spillet elendigt, men det er underordnet når vi snakker dommertække.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
8 år 8 måneder siden #14
af Nord
Besvaret af Nord på emne Fan-protest mod dommerne
Jeg husker tydeligt sidste sæson, hvor nogle forsmåede Barcelona-fans begyndt at samle statistik på, hvor mange point, de var blevet snydt for. Det er ynkeligt og til grin - lad os være bedre end det!
8 år 8 måneder siden #15
af Nord
Besvaret af Nord på emne Fan-protest mod dommerne
Apropos dommerkendelser. Barcelona snydt for klokkeklart mål!