Raúl er blevet sportsdirektør
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Raúl fortsætter sin opstigen i Real Madrid og i dag har han fået papir på, at han kan kalde sig sportsdirektør.
Angrebs-legenden har gennemgået uddannelsen i RFEF, men han fortsætter i første omgang i sit hverv assistent for generaldirektør, José Ángel Sánchez. I det spanske fodboldforbund fortæller man om en særdeles dedikeret Raúl, som allerede i tiden i New York fik samlet vigtig erfaring i sit hverv som "Country Manager" for La Liga, ligesom han arbejdede med unge talenter i både Qatar og i New York.
Også den tidligere Real Madrid og Racing Santander-spiller Pedro Munitis bestod eksamen som sportsdirektør.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg skal ikke kunne sige om Raul bliver en god sportsdirektoer, men jeg kunne da forestille mig det.
Vigtigere er det dog at vi endelig har faet en sportsdirektoer.
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
R7CR7GB11 skrev: Vigtigt.
Jeg skal ikke kunne sige om Raul bliver en god sportsdirektoer, men jeg kunne da forestille mig det.
HOV.....læs igen ;-) Han har "blot" taget uddannelsen.
Administrationen skrev:
R7CR7GB11 skrev: Vigtigt.
HOV.....læs igen ;-) Han har "blot" taget uddannelsen.
Det forstod jeg saamen godt - jeg er bare lidt foran ;-)
Pjat. Haha.
Indroemmet - jeg laeste blot "Raúl fortsætter sin opstigen i Real Madrid og i dag har han fået papir på, at han kan kalde sig sportsdirektør." og floej videre i teksten af begejstring. I maa ogsaa indromme, at ovenstaaende saetning kan vaere en smule misvisende. Er i begyndt at bruge click bait INDE I artikler nu? Haha.
- ABC
- Gæst
-