Ingen Fuenlabrada, Ingen El Clásico

8 år 8 måneder siden #1 af Administrationen

Ingen arme, ingen småkager. Eller som Real Madrid formulerer det til sine fanklubber: Hvis I ikke møder op til Fuenlabrada-kampen i morgen, så får I ikke lov til at komme ind til El Clásico.

Sådan er beskeden til de fire største fanklubber i La Grada Animación (Primavera Blanca, La Clásica, Veteranos RMCF og North Fans RMFC), som er hjemmehørende bag målet i den sydlige ende af stadion. Her ønsker man naturligvis altid at kunne fremvise fulde huse og derfor forpligter medlemmerne sig også til at møde op til alle kampene og - hvis ikke det er muligt - at sikre at andre fans kan få pladsen. I dette tilfælde tillader man dog ikke medlemmerne at give pladsen væk til andre og man er derfor nødsaget til at møde op til kampen, hvis man også vil være sikret en plads til El Clásico lillejuleaften.

Real Madrid er praktisk talt sikret videre kvalifikation efter en sejr på 0-2 ude over Fuenlabrada i den første kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #2 af Sahinovic
Nu har jeg siddet og læst artiklen igennem et par gange i håb om, at jeg havde læst forkert. Men nej, man tvinger simpelthen fansene til at se denne ligegyldige kamp mod Fuenlabrada(for ikke at komme ind på det rædselsfulde og pinagtige spil fra Real Madrid), hvis man også vil være sikker på at se El Clásico. Det må simpelthen bare ikke passe kære kongeklub :-D

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

8 år 8 måneder siden #3 af Vinícius
Gad vide om de rent juridisk kan gennemføre dette. Så må det stå et sted med småt. Uanset hvad er det dårlig stil. Gør i stedet som i superligaen og giv fri adgang til stadion ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 år 8 måneder siden #4 af BBB

Kratmus skrev: Gad vide om de rent juridisk kan gennemføre dette. Så må det stå et sted med småt. Uanset hvad er det dårlig stil. Gør i stedet som i superligaen og giv fri adgang til stadion ;)

Giv fri adgang til folk med sæsonkort?

8 år 8 måneder siden #5 af Zyconith

Kratmus skrev: Gad vide om de rent juridisk kan gennemføre dette. Så må det stå et sted med småt. Uanset hvad er det dårlig stil. Gør i stedet som i superligaen og giv fri adgang til stadion ;)

Der er ret mange 'strenge' krav især Grada Animacion skal efterleve. Dette ligger sig bare i forlængelse heraf.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 8 måneder siden #6 af Vinícius

BBB skrev:

Giv fri adgang til folk med sæsonkort?

Til alle. Lad nu være med at spille dum ;)

Zyconith skrev:

Der er ret mange 'strenge' krav især Grada Animacion skal efterleve. Dette ligger sig bare i forlængelse heraf.

Fair nok, der er vel en kontrakt at efterleve :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Leveret af Kunena Forum