Zidane udelader Vallejo fra Klub-VM

8 år 8 måneder siden #1 af Administrationen

Real Madrid har højest overraskende valgt at udelade Jesús Vallejo fra det forestående VM for klubhold og i stedet er den blot 17-årige målmand, Moha Ramos, udtaget.

FIFA har på deres hjemmeside offentliggort de 7 holds trupper og her har Zidane udtaget 23 spillere. Trupperne kan kun ændres i tilfælde af skader og kun indtil 24 timer før den første kamp.

Der har i de seneste dage været masser af rygter om tilgangen af enten David Luiz eller Leonardo Bonucci til januar og disse vil givetvis blive forstærket med udeladelsen af Jesús Vallejo.

Real Madrids trup til Klub-VM:

Målmænd: Navas, Casilla, Moha.

Forsvar: Carvajal, Achraf, Ramos, Varane, Nacho, Marcelo, Theo.

Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Ceballos, Marcos Llorente, Kovacic, Isco, Asensio.

Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Bale, Mayoral, Lucas Vázquez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #2 af R7CR7GB11
Hvad sker der her? :-D
Nyt tiltag til opbygningen af artikler?

1. Artikel
2. Artikel pre copy-paste
3. "ADVERTISING" "inRead invented by Teads"
4. Bonus information paa spansk

8 år 8 måneder siden #3 af El Siete
Hvad sker der lige med Jesus Vallejo, er troen på ham bare helt væk? Underligt at hente ham tilbage og præsentere ham på Bernabeu når han bare ikke skal bruges.

Var han forresten skadet i tirsdags mod Fuenlabrada?

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 8 måneder siden #4 af Chamartin

El Siete skrev: Hvad sker der lige med Jesus Vallejo, er troen på ham bare helt væk? Underligt at hente ham tilbage og præsentere ham på Bernabeu når han bare ikke skal bruges.

Han var i karantæne efter den første kamp mod Fuenlabrada, hvor han blev udvist.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

8 år 8 måneder siden #5 af Administrationen

Chamartin skrev:

El Siete skrev: Hvad sker der lige med Jesus Vallejo, er troen på ham bare helt væk? Underligt at hente ham tilbage og præsentere ham på Bernabeu når han bare ikke skal bruges.

Han var i karantæne efter den første kamp mod Fuenlabrada, hvor han blev udvist.

Det plejer vist ikke at være grund nok i Real Madrid til ikke at bruge ham ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

8 år 8 måneder siden #6 af DarioGomez
Men det betyder jo måske nok, at man tænker det i klubben, som jeg også har tænkt:

Vallejo har brug for mere spilletid for at udvikle sig, og det får han ikke i Madrid på nuværende tidspunkt. Derfor kan det give god mening at udleje ham - i hvert fald indtil sommerferien, måske endda længere tid. Omvendt betyder det også, at vi køber en ny spiller her til vinter.

Nu håber jeg så bare, at det IKKE bliver David Luiz, men derimod enten Laporte eller íñigo Martínez.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, Nord

8 år 8 måneder siden #7 af Steen
Det var skide smart, at man smed Pepe væk, for at gøre plads til Vallejo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete

8 år 8 måneder siden #8 af DarioGomez
Der kan jo så også lægge det i det, at Vallejo simpelthen sad på det yderste mandat, og man mener, at man er bedre dækket ind med Achraf end med Vallejo.

Det kan der på sin vis være sæson i - for at udelade Vallejo, før vinduet åbner, gør jo reelt set ingen forskel. Snarere tværtimod.

Og Steen - havde du valgt fire CB's og en HB eller havde du valgt 3 CB's og to HB's?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 8 måneder siden #9 af Nord
Laporte ville klæde vores bagkæde. Fantastisk CB!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL

8 år 8 måneder siden #10 af El Siete
Tror vi kan være ude i at leje David Luiz. Chelsea er godt dækket ind, og tror ikke ligefrem Athletic eller Milan er villige til at sælge midt i sæsonen.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 8 måneder siden #11 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Zidane udelader Vallejo fra Klub-VM
Jeg forstår ikke behovet for at hente en midterforsvar i den kaliber som folk snakker om herinde, jeg forstår ikke hvorfor det var et problem at sælge Pepe og jeg forstår heller ikke hvorfor Vallejo skulle sendes væk allerede? Jeg synes der ligger en del ting at tage højde for og huske på i dette tilfælde.

Først og fremmest, så handler det om to kampe, der bare skal vindes, og vi bør under ingen omstændigheder få brug for 4 centerbacks i de to kampe. Ramos og Nacho er sjældent skadet og Varane er ligeledes klar pt, så når begrænsningen hedder 23 mand og man gerne vil have mange strenge at spille på på midten og i angrebet, så er Vallejo det nemme valg.
Vi sendte i sommers Pepe videre og startede foryngelsesprocessen stille og roligt. Pepe spillede ikke meget sidste sæson, og Vallejo kom fra et succesfuldt ophold i Frankfurt, som sæsonen forinden havde reddet sig selv på målstregen og derefter med Vallejo på holdet lå stabilt i midten af rækken. Vi har altså at gøre med et kæmpe talent der allerede nu er modnet, og han skal spilles stille og roligt ind på holdet. Spillere som Kovacic, Varane og vel egentlig også Marcelo er gode eksempler på spillere, der er blevet spillet stille og roligt ind på holdet for at skulle overtage en større rolle. Marcelo og Varane er nøglespillere på holdet nu, og Kovacic har vi skreget en del på under hans skadesperiode. Det samme gør sig gældende med Vallejo, der kan bruge den første periode på at lære af Varane, Nacho og Ramos som alle 3 kan fungere upåklageligt i forsvaret.

Der er absolut ingen grund til at køre ind på den position. Fremtiden er sikker her. Ramos kan fungere i nogle år endnu, Nacho er en fuldgod erstatning så længe han vil blive og Varane tog i sidste sæson nogle afgørende skridt for at blive en af de bedste i verden på sin position. Vallejo er næste skud på stammen og med den rette implementering, så har vi intet at frygte for vores forsvar de næste mange år.

8 år 8 måneder siden #12 af Dios
Han har godt nok også set skidt ud indtil videre. Kan godt forstå man tænker sig om, men DarioGomez jeg kan ikke helt lurer logikken ved, at man ikke udtager ham, fordi han har brug for mere spilletid? Hvorfor ikke give ham spilletid i en sådan "ligegyldig" turnering? Jeg er med på ideen, at man udlejer ham til januar, men indtil da kan man vel godt give ham al den spilletid der er behov for.

Jeg er med på ideen med Laporte til januar, og hvad angår Pepé, så var han skadet stort set hele sidste sæson. Havde en forholdsvis høj løn, som man ikke vil give ham i 2 sæsoner, som efter sidste sæson oftest kunne være på tribunen. Jeg ville godt have beholdt Pepé, men klubben gjorde det rigtige syntes jeg. Når vi havde mest brug for Pepé sidste sæson, så var han skadet. Der skulle tænkes nyt, men måske ikke Vallejo endnu, som jeg ellers var fortaler for at hente hjem, hvis ikke man hentede en Laporte, eller en anden i den kaliber.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved Dios.

Leveret af Kunena Forum