Truppen mod Dortmund, 6. spillerunde CL

8 år 7 måneder siden #25 af ChrillRM14
Han er heller ikke heldig ham Ronaldo... der var jo egentlig straffe, og han var on-side ved målet...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 7 måneder siden #26 af elle44
Theo for fanden. Manden er jo fjende med bolden haha.

8 år 7 måneder siden #27 af Lars1991

henrikcomn skrev:

Lars1991 skrev: Så sidder kommentatoren dælme og siger at han ikke forstår Kovacic er Real Madrid spiller. Men undres nogle gange på hvilket grundlag der bliver sagt sådan nogle ting. Han kan da ikke have set Super Cup kampene imod Barcelona i hvert fald!

Ja det bed jeg også mærke til. Manden er lige kommet tilbage fra skade.

Bagefter sagde de at en af Iscos få mangler er at han ikke kan sætte en mand af ...

Hold nu op hvor ser man ikke meget til Asensio... Prøv og se Ceballos.. Involveret, arbejdsomt og kreativ.. Asensio, Intet..

Og han følger op med at sige at han synes Asensio og Theo spiller en god kamp :D haha

8 år 7 måneder siden #28 af 2:18

elle44 skrev: Theo for fanden. Manden er jo fjende med bolden haha.

Sødt at kommentatoren krediterer ham for et frækt skud på mål, når han netop prøver den flade centring.
Han skal selvfølgelig have tid og ro til at finde sig selv og sin rolle som vb, men forstår ikke hvorfor han ikke bare kommer udenom, udenom og så udenom igen. Så kunne han få lov til, at slå hårde indlæg fladt indover eller cutback. Enig elle, ikke smukt når den står på kælne indlæg.
Sidste redigering: 8 år 7 måneder siden ved 2:18.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

8 år 7 måneder siden #29 af Vanbasten181
Hold da helt op jeg må ha' set en anden kamp end mange andre brugere... Jeg synes Theo leverede den bedste præstation hidtil i den hvide trøje. Masser af dynamik, fart, gode hårde indlæg/cut-backs samt fin påpasselighed i det defensive.
Generelt en ganske udmærket kamp trods den manglende betydning. Dejlig med en sejr i en underholdende affære.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jakobsif555

8 år 7 måneder siden #30 af raul7=kongen

Vanbasten181 skrev: Hold da helt op jeg må ha' set en anden kamp end mange andre brugere... Jeg synes Theo leverede den bedste præstation hidtil i den hvide trøje. Masser af dynamik, fart, gode hårde indlæg/cut-backs samt fin påpasselighed i det defensive.
Generelt en ganske udmærket kamp trods den manglende betydning. Dejlig med en sejr i en underholdende affære.

Jeg tror Theo kommer til at dele vandene i de kommende mange måneder. Hans tekniske mangler gør, at han til tider kan ligne en forvirret serie 3-spiller, som er på prøve i verdenseliten. Omvendt er hans fysik bare så enorm, at den jo mere minder om en running-back i amerikansk fodbold, end en almindelig fodboldspillers.

Det bliver vanvittigt spændende at følge franskmanden. For han bliver kun bedre efterhånden som han lærer løbemønstrene og netop får timet sine overlap. Teknisk skal der bygges på, men det er man helt sikkert også klar over. Omvendt er det helt rart med en Madrid-back som gider løbe retur og kan give modstanderne nogle seriøse fysiske udfordringer.

Sammen med Ceballos(der ironisk nok nærmest kan beskrives med de omvendte styrker og svagheder), er de to, for mig, de mest interessante unge spillere i truppen. For lykkes det dem at udvikle deres svagheder, så er der nærmest ingen grænser for, hvor fantastiske de kan blive. Omvendt kan de også rende rundt i tyrkisk fodbold allerede i 2020.
Følgende bruger(e) sagde tak: 2:18, Vinícius, Jakobsif555

8 år 7 måneder siden #31 af 2:18
Hvis det fremgår af mit indlæg at Theo var dårlig i går, har jeg formuleret mig forkert. Forsøgte bare at påpege at Theo har tekniske mangler, hvilket blandt andet betyder at der mangler præcision i indlæggene og vanskeligheder i småspil. Sidste anke er, at han er for passiv: Ville ønske han tog flere løb, hvilket giver ham selv muligheden for indlæg samt åbner op for udfordring fra kanten. Men synes han er spændende.

8 år 7 måneder siden #32 af Vanbasten181

raul7=kongen skrev:

Vanbasten181 skrev: Hold da helt op jeg må ha' set en anden kamp end mange andre brugere... Jeg synes Theo leverede den bedste præstation hidtil i den hvide trøje. Masser af dynamik, fart, gode hårde indlæg/cut-backs samt fin påpasselighed i det defensive.

Jeg tror Theo kommer til at dele vandene i de kommende mange måneder. Hans tekniske mangler gør, at han til tider kan ligne en forvirret serie 3-spiller, som er på prøve i verdenseliten. Omvendt er hans fysik bare så enorm, at den jo mere minder om en running-back i amerikansk fodbold, end en almindelig fodboldspillers.

Det bliver vanvittigt spændende at følge franskmanden. For han bliver kun bedre efterhånden som han lærer løbemønstrene og netop får timet sine overlap. Teknisk skal der bygges på, men det er man helt sikkert også klar over. Omvendt er det helt rart med en Madrid-back som gider løbe retur og kan give modstanderne nogle seriøse fysiske udfordringer.

Sammen med Ceballos(der ironisk nok nærmest kan beskrives med de omvendte styrker og svagheder), er de to, for mig, de mest interessante unge spillere i truppen. For lykkes det dem at udvikle deres svagheder, så er der nærmest ingen grænser for, hvor fantastiske de kan blive. Omvendt kan de også rende rundt i tyrkisk fodbold allerede i 2020.

Helt enig i din generelle betragtning af Theo - mit indlæg var udelukkende rettet på gårsdagens kamp, hvor jeg bagefter var lidt i chok over at se flere tilsvininger af ham i denne tråd samt at han på det tidspunkt havde fået et snit på under 3! Jeg synes jo netop i går at vi så meget mere til hans styrker end svagheder.

8 år 7 måneder siden #33 af elle44

2:18 skrev: Hvis det fremgår af mit indlæg at Theo var dårlig i går, har jeg formuleret mig forkert. Forsøgte bare at påpege at Theo har tekniske mangler, hvilket blandt andet betyder at der mangler præcision i indlæggene og vanskeligheder i småspil. Sidste anke er, at han er for passiv: Ville ønske han tog flere løb, hvilket giver ham selv muligheden for indlæg samt åbner op for udfordring fra kanten. Men synes han er spændende.

Den samme situation jeg er i. Jeg ser styrkerne og svaghederne, og svaghederne er bare en smule komiske en gang i mellem. Synes bestemt han er spændende.

Leveret af Kunena Forum