Bedømmelse af truppen mod Dortmund
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (34 brugere)
Hele holdet 3.1
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
i mine øjne var det Ronaldos bedste kamp MEGET længe.
Jeg nød virkelig at se ham spille igår - ALT offensivt gik igennem ham og det var endelig.
En fornøjelse!
Gamborg4 - går inda så langt som at kalde Iscos "assist" for lækker..... HaHa!
Frygter desværre at Asensio lære lidt for meget af Isco og begynder på alt det ligegyldige dribleri.
RAUL!!!!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Raul-Madrid skrev: Kan endelig ikke forstå at folk som Sahinovic og Gamborg giver Ronaldo 2 - men folk som Isco,Theo, Mayoral og Lucas V. alle har bedre karakter.
Jeg nød virkelig at se ham spille igår - ALT offensivt gik igennem ham og det var endelig.
En fornøjelse!
Frygter desværre at Asensio lære lidt for meget af Isco og begynder på alt det ligegyldige dribleri.
Det med Cristiano skyldes nok desværre generel uvilje mod manden ... #internetvendetta
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Raul-Madrid skrev: Kan endelig ikke forstå at folk som Sahinovic og Gamborg giver Ronaldo 2 - men folk som Isco,Theo, Mayoral og Lucas V. alle har bedre karakter.
En fornøjelse!
Ja, hold fast hvor var han fantastisk igår med alle sin husmandsfinter, for så og stoppe op og spille den videre til en Dortmund spiller, i en situation hvor han ikke engang er presset - sikke en magiker. For ikke at komme ind på alle de fælle afbrændere der også gik igennem ham, hvor den ene assist blandt andet kom fra den ligegyldige dribler Isco.
Det er komisk hvor lavt standarden er sat for Ronaldo, jeg har før læst brugere argumentere for at han engang spillede en GOD kamp fordi han ikke mistede bolden - ja det er fantastisk, intet mindre kan gøre det.
Florentino Pérez
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Derudover var Isco banens dårligste, og virkelig en spiller, der ikke kunne ramme medspillere.
89% pass success + 5 key passes - det lyder helt sikkert som en mand der ikke kunne ramme sine medspillere.
Florentino Pérez
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Sahinovic skrev:
En fornøjelse!
Ja, hold fast hvor var han fantastisk igår med alle sin husmandsfinter, for så og stoppe op og spille den videre til en Dortmund spiller, i en situation hvor han ikke engang er presset - sikke en magiker. For ikke at komme ind på alle de fælle afbrændere der også gik igennem ham, hvor den ene assist blandt andet kom fra den ligegyldige dribler Isco.
Det er komisk hvor lavt standarden er sat for Ronaldo, jeg har før læst brugere argumentere for at han engang spillede en GOD kamp fordi han ikke mistede bolden - ja det er fantastisk, intet mindre kan gøre det.
@Sahinovic Vi har forstået du ikke kan lide Ronaldo og det er ved at blive trættende med den personlige hertz, det må også være trættende for dig at kommentere på det hver gang. For forummets og din egen skyld, er det så ikke bedre, at du ikke kommentere mere på ham. We get your point..
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev:
Sahinovic skrev:
En fornøjelse!
@Sahinovic Vi har forstået du ikke kan lide Ronaldo og det er ved at blive trættende med den personlige hertz, det må også være trættende for dig at kommentere på det hver gang. For forummets og din egen skyld, er det så ikke bedre, at du ikke kommentere mere på ham. We get your point..
Hvis du ikke har bidt mærke i det, så bliver mit navn nævnt og jeg vælger derfor at svare, jeg har ikke lagt ud med at skrive hvorfor jeg synes han var skuffende, hverken i denne tråd eller den anden. Til det sidste, jamen OK, så må i heller ikke længere kommentere på Benzema? Den personlige hetz der bliver kørt på ham - ja selv når ikke engang spiller - er også ved at blive trættende.
Florentino Pérez
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Heldigvis kan folk på de sociale medier sætte pris på hans præstation ;-)
Link, hvis man lige vil have Ronaldo's highlights fra kampen:
www.sportbible.com/football/take-a-bow-w...-incredible-20171207
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Brylle
- Gæst
-
Og du beskylder mig for ikke at se kampene... :)Sahinovic skrev: Kratmus skrev:
Derudover var Isco banens dårligste, og virkelig en spiller, der ikke kunne ramme medspillere.
89% pass success + 5 key passes - det lyder helt sikkert som en mand der ikke kunne ramme sine medspillere.
Han pillede alt for meget tempo ud af kampen, smed flere dårlige indlæg afsted og havde svært ved at præge kampen. Synes dog ikke han var banens dårligste, men bestemt heller ikke blandt de bedste.
Brylle skrev:
Og du beskylder mig for ikke at se kampene... :)Sahinovic skrev: Kratmus skrev:
Han pillede alt for meget tempo ud af kampen, smed flere dårlige indlæg afsted og havde svært ved at præge kampen. Synes dog ikke han var banens dårligste, men bestemt heller ikke blandt de bedste.
Ja, det er åbenbart ikke nok med at du ikke ser kampene, nu gider du heller ikke læse indlæggene herinde.
Jeg nævner absolut intet omkring Iscos niveau i kampen, kun at han med en afleveringsprocent på 89% samt 5 key passes nok godt kunne finde ud af, at ramme sine medspillere.
Florentino Pérez