Ronaldo er all-time topscorer i Club World Cup

8 år 7 måneder siden #1 af ChrillRM14

VAR blev det helt store talepunkt efter onsdagens semifinale i FIFA Club World Cup, men sammen med Real Madrids avancement til finalen var også endnu en rekord, der tilfaldt Cristiano Ronaldo.

Ronaldo er nemlig med sit mål til 1-1 miniput-turneringens all-time topscorer. Før kampen sad han på rekorden sammen med Lionel Messi, Luis Suarez og Cesar Hildago med 5 scoringer, men nu er rekorden hans alene. 

Vigtigst af alt er nok for alverdens madridistas, at Ronaldo ser ud til at have fundet målstøvlerne frem igen. Scoringen var således Ronaldos tredje kamp i træk med mål, hvilket ikke er sket indtil nu i denne sæson. 

Gareth Bale fik også scoret efter blot et minut på banen. Ronaldo har i ugen udtalt til AS, at han glæder sig til at se BBC sammen igen, og dette må man håbe får luft under vingerne allerede i finalen mod Gremio.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 7 måneder siden #2 af BBB
Lidt underligt med en artikel om Ronaldo før en artikel om kampen (eller mulighed for karaktergivning) :-P

8 år 7 måneder siden #3 af ertmann6363
slet ikke det her er CR7.dk og ikke madridista.dk som du troede :)

8 år 7 måneder siden #4 af DarioGomez

ertmann6363 skrev: slet ikke det her er CR7.dk og ikke madridista.dk som du troede :)

Haha. What?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Nord

8 år 7 måneder siden #5 af Nord

DarioGomez skrev:

ertmann6363 skrev: slet ikke det her er CR7.dk og ikke madridista.dk som du troede :)

Haha. What?

Jeg fattede det ikke, da jeg var ædru. Har i mellemtiden drukket mig fuld. Fatter det stadig ikke :-D

Leveret af Kunena Forum