Marca: Gremio har tilbudt Arthur til Real Madrid
- Administrationen
- Emne forfatter
- Administrator
I morgen mødes Gremio og Real Madrid i VM-finalen for klubhold og for brasilianerne bliver det uden det 21-årige stortalent, Arthur, som er ude af spillet med en skade.
Men offensiv-spilleren kan alligevel komme til at stifte bekendtskab med Real Madrid i en nær fremtid, for ifølge Marca har Gremio tilbudt ham til den spanske hovedstads-klub efter Barcelonas skandaløse optræden i forhandlingerne omkring spilleren.
Den catalanske klub har i de senere år ageret som en hund i et spil kegler, når det kommer til forhandlinger om spillere og i forbindelse med Barcelonas forhandlinger i Brasilien, som sportsdirektør Robert Fernández personligt tog sig af, havde man den uhørte frækhed at lade Arthur fotografere iført en Barcelona-trøje sammen med Robert Fernández, selv om der slet ikke er enighed mellem parterne.
Sagen har naturligvis vakt dyb forundren i Brasilien og stor vrede i Gremio og derfor skal man nu have tilbudt spilleren til Real Madrid for frikøbs-klausulen på 50 millioner € og i den spanske storklub er man som udgangspunkt ikke uinteresserede i spilleren, som betragtes som et af de helt store talenter i brasiliansk fodbold.
Kilder tæt på spilleren forsikrer, at han ikke har lovet sig væk til Barcelona og derfor kan et skifte til den spanske hovedstad fortsat komme på tale.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg husker også et talent som Lucas Silva.. Men Madrid har dog haft stor succes med Mercelo, Casemiro, der kom direkte fra Brasilien.
"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"
- En spansk barejer og glødende Real Madrid fan.
Real HWL skrev: I Football Manager 2018 er han et af de absolut største midtbane talenter i spillet :) Han er en ung Luka Modric. En fremskudt playmaker på den centrale midtbane :)
Hvis da bare Balanta og Romero havde forløst deres FM-potentiale irl ;-)
Daniel skrev:
Real HWL skrev: I Football Manager 2018 er han et af de absolut største midtbane talenter i spillet :) Han er en ung Luka Modric. En fremskudt playmaker på den centrale midtbane :)
Hvis da bare Balanta og Romero havde forløst deres FM-potentiale irl ;-)
haha :D ja dem købte jeg også altid en årgang ;) Specielt Balanta kunne man få rigtig billigt fra River. I dag spiller han i Basel. Han er kun 24 år, så han kan jo nå det helt store eventyr endnu ;) FMs database fejler bestemt ikke noget. Man siger de har verdens bedste scouting system. 1300 scouts der rejser rundt i hele verden og ser på talenter :)
unicum skrev: Jeg vil rigtig gerne hører Steen fortælle om denne spiller er brugbar, Alt andet er vel ligegyldigt :D
Det er han ikke. Vi har ikke brug for endnu en midtbanespiller som vi ikke kommer til at bruge. Har vi ikke nok af det i form af Ceballos?
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.