Ydmyge Vallejo: Må jeg få en medalje?
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Mange bemærkede nok, at Jesús Vallejo havde en længere samtale med en desorienteret Infantino ved overrækkelsen af medaljer i går aftes.
I dag kan spansk presse fortælle, at den unge forsvarer simpelthen var i tvivl om, hvorvidt han var berettiget til at modtage en medalje og derfor ville forhøre sig hos FIFA-præsidenten. Først da Bale tog Vallejo i armen og fortalte, at der også var en til ham, tog han imod den og modtog håndtryk fra de øvrige notabiliteter på podiet.
Jesús Vallejos tvivl er berettiget, for den unge forsvarer var ikke med til at vinde Champions League i den forgangne sæson, som gav adgang til VM-turneringen og her var han slet ikke indskrevet til turneringen og har altså fulgt alle kampe fra sidelinjen, men som fuldgyldigt medlem af truppen var der naturligvis også en hædersbevisning til den ydmyge forsvarer.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Forever-madrisimo
- Bruger er blokkeret
-
Kratmus skrev: Sikke en mentalitet! Jeg ville elske at have ham sammen med Nacho og Varane i vores forsvar i mange år frem - et så sympatisk forsvar skal man lede længe efter! Det er selvfølgelig forudsat, at niveauet også er der. Måske der skal en fjerdemand til, eftersom to af de tre ofte er skadet, mens den sidste jo aldrig kan blive skadet :)
Er det ikke et ganske normalt spørgsmål fra Vallejos side?
Tænker at det næppe handler så meget om ydmyghed men ganske almindelig pli ! Det behøver man ikke at sammenligne ham med Raúl og Hierro for. Hierro var nogengange en bisse og havde karakter nogengange som Pepe, det kunne vi godt bruge nede i forsvaret fremfor et par flinke drenge.