NordicBet-blog: Real Madrid kan vinde El Clásico

4 år 1 måned siden #1 af Administrationen

NordicBet

Vores samarbejdspartner NordicBet er klar med en jule-blog om Real Madrids muligheder for at vinde El Clásico i morgen.

I kan læse den her: Real Madrid kan vinde El Clásico

NordicBet har da også Real Madrid som favorit til at vinde morgendagens kamp og man får odds 2,19, hvis man spiller på Real Madrid-sejr. I kan spille her: Real Madrid - Barcelona

Gør man det, kan man samtidig være med i lodtrækningen om 10 Real Madrid-trøjer med tryk til 849 kr. stykket. Deltag her: Vind Real Madrid-trøje

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #2 af R7CR7GB11
Hvaaaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeee.
Det er godt at i faar skudt noget kapital ind i Madridista.dk, men den seneste uge har der vel knapt vaeret en artikel, der ikke har enten direkte omhandlet, eller haft en indskudt kommentar omkring en eller anden konkurrence eller et betting forslag.
Pas nu paa, at det ikke stikker af.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Macon, Brylle, Nada mas, Nord

4 år 1 måned siden #3 af Daniel

R7CR7GB11 skrev: Hvaaaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeee.
Det er godt at i faar skudt noget kapital ind i Madridista.dk, men den seneste uge har der vel knapt vaeret en artikel, der ikke har enten direkte omhandlet, eller haft en indskudt kommentar omkring en eller anden konkurrence eller et betting forslag.

Det kommer til at stikke af ind til i morgen kl. 13:00. Det skal ikke være nogen hemmelighed. More to come.

4 år 1 måned siden #4 af R7CR7GB11

Daniel skrev:

R7CR7GB11 skrev: Hvaaaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeee.

Det kommer til at stikke af ind til i morgen kl. 13:00. Det skal ikke være nogen hemmelighed. More to come.

Har i skrevet kontrakt paa mindst 100 "mentions" da? ;-)
Det er saa ogsaa fint nok, jeg ville bare lige sikre mig, at det blev luftet, at det pt. er ved at tage voldsomt overhaand efter min mening. Det ser ogsaa ud til, at jeg ikke er alene med den holdning.

Det er ikke for at sige "hold kaeft noget svineri", men blot for at goere opmaerksom paa, at det hurtigt kan resultere i en brugerflugt, hvis det fortsaetter paa samme maade.

EDIT:

Nyhedsbanneret er simpelthen ogsaa 100% ryddet for at goere opmaerksom paa en konkurrence, som ingen vel kan have overset, selv hvis de proevede.
Sidste redigering: 4 år 1 måned siden ved R7CR7GB11.

4 år 1 måned siden #5 af Raul-Madrid
Jeg er desværre meget enig :(

Denne har været min ynglings side i jeg ved ik hvor mange år - men her de sidste par måneder ( faktisk siden sponsoraftalen ) så har jeg bare mistet følesen desværre.

Tjekker ikke Madridista så ofte som tidligere både fordi Artiklerne ofte er korte og næsten direkte kopieret fra Marca ( læser alligevel Marca ) eller også kommer der meget få artikler og MASSER konkurrence og reklame :S

Trættende…… sorry!

Hala Madrid

RAUL!!!!

4 år 1 måned siden #6 af raul7=kongen
Jeg tænker vi rammer lidt forbi hinanden.

Vores mål har været at skabe mere værdi til vores brugere. Derfor har vi indgået samarbejde med hebholdsvis Nordicbet og et forlag. Det tjener vi umiddelbart ret begrænset på, da markedet ikke ligefrem tilsmiler os sider men nærmere dem som vil reklamere.

Derfor har vi gået efter aftaler som sikrede jer brugere noget også. I dette tilfælde smider Nordicbet små 9000 kr efter en konkurrence som alene kommer brugerne til gode. Vi vil selvfølgelig gerne fortsætte med at have partnere som vil smide den slags beløb efter konkurrencer, hvorfor vi er gået allin på reklame for den. Forhåbentlig vil det i fremtiden køre mere automatisk, men i forbindelse med første konkurrence hvor de kaster den slags afsted, vil vi selvfølgelig også helst have mange med.

“The problem of the English player, sometimes it’s difficult for them to understand that they don’t have to work 100% in training. There are some training sessions where it’s important not to work 100%. The French don’t understand why they have to work 100% every day.”
Carlo Ancelotti

4 år 1 måned siden #7 af Kratmus
Jeg better desværre ikke mere, men ellers ville jeg gerne have deltaget. :)

Hvis man kunne holde reklamerne i højre side, og så forbeholde venstre side til de almindelige opslag som hidtil, ville det ikke røre mig. Men jeg tror, at nogle brugere vil flygte pga. reklamerne, som selv ikke adblocker kan fjerne ;) Dog er jeg ikke en af dem :)

4 år 1 måned siden #8 af Sam
Jeg havde også lagt mærke til at der var en del "promos" efter seneste aftale men må indrømme det gør mig ikke det fjerneste. Jeg er hverken en better eller på facebook men tænker så længe det er med til at holde siden i gang og kommer brugerne tilgode så fred være med det :-) og hvis det ikke drejer sig om mere en en note i enden af en nyhed og ikke tager pladen fra nyhederne så er det fint med mig :-)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.