Otte sæsoner med mindst 40 mål fra Cristiano Ronaldo
3) Vi ved alle, at attitude er det vigtigste som fodboldspiller. Prioriteten er: Attitude > Vilje > Evner
Hvad er attitude? Vi har lad os sige 2 lige gode spillere i Ronaldo og Messi, men man kan vel godt sige, at de er direkte modsætninger ift. attitude. Nu ved jeg ikke hvad attitude er for dig, men jeg foretrækker da helt klart en spiller med evner fremfor alt andet, men igen afhænger det meste af din definition af attitude.
X faktor bruges af folk, der ikke har noget konkret.
Så det mest populære tv-show i verden skyder du lige ned med, at der intet konkret er over det? :D X-faktor er det ekslusive, overlegende og afgørende. Jeg kan sagtens smide 400 ord efter dig med konkrete ting :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
@Dios, sarcasm alert ;-)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Kristian S
- Guld bruger
-
Dios skrev: [
Hvad er attitude? Vi har lad os sige 2 lige gode spillere i Ronaldo og Messi, men man kan vel godt sige, at de er direkte modsætninger ift. attitude. Nu ved jeg ikke hvad attitude er for dig, men jeg foretrækker da helt klart en spiller med evner fremfor alt andet, men igen afhænger det meste af din definition af attitude.
Vil vædde med det gjorde helt ondt i dine fingre at skrive den sætning x-D
Dios skrev: BBB skrev:
3) Vi ved alle, at attitude er det vigtigste som fodboldspiller. Prioriteten er: Attitude > Vilje > Evner
Hold nu kæft, Dios :-D
Dios skrev:
X faktor bruges af folk, der ikke har noget konkret.
Så det mest populære tv-show i verden skyder du lige ned med, at der intet konkret er over det? :D X-faktor er det ekslusive, overlegende og afgørende. Jeg kan sagtens smide 400 ord efter dig med konkrete ting :D
Det hedder sgu nok x faktor, fordi de ikke ved, hvad de leder efter. Hvis det var den bedste sanger, så hed det nok "find en sanger".
Hvis du peger på en mand og siger, at han ikke er den samme som da du mødte ham i går, så kan du forhåbentlig formulere, hvad der gør at han ikke er den samme.