Jesé vil i førsteholdstruppen eller væk
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jesé Rodríguez har angiveligt lagt sig fast på, at han enten vil indlemmes i førsteholds-truppen til den kommende sæson eller også vil han væk.
Den unge angriber har kontraktudløb næste sommer og er ikke indstillet på at forlænge med Real Madrid, sålænge klubben ikke vil garantere ham en kontrakt, som gør ham til fast spiller i førsteholdstruppen.
Bortset fra nogle enkelte trænings-sessioner har Jesé været langt fra førsteholdet i denne sæson, selv om han gør det særdeles overbevisende for Real Madrid Castilla i Liga Adelante, hvor han er topscorer med 13 mål. Han var således senest i kamp for Real Madrid den 24. marts sidste år.
Hans agent, Ginés Carvajal, arbejder i øjeblikket med flere muligheder, men man er fortsat åben for en forhandling med Florentino Pérez, som ved adskillige lejligheder har udtrykt sig i meget positive vendinger om stortalentet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg tør slet ikke tænke på, hvor meget fodboldeuropa vil ryste på hovedet om nogle år, over at Real Madrid lod (indsæt storklub)'s stjerne gå - hvis man da ikke rykker Jesé op.
Men jeg vil stadig mene, at Jesé har mest ud af , at spille resten af sæsonen på Castilla.
- Rubæk
- Gæst
-
Og hvis der da nogensinde var et tidspunkt, hvor man ville gøre truppen mere spansk, så er det da nu, hvor Carvajal efter alt at dømme er tilbage næste sæson, og Isco er et varmt navn i klubben.
Casillas
Carvajal-Ramos-Varane-Marcelo
Jose R.-Isco
Jese-Özil-Ronaldo
Morata
Men det er selvfølgelig en anden diskussion og jeg er nok blot en håbløs romantiker, men ville nu være smukt at se sådan et hold regere fodboldeuropa :-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Har valgt at takke af på forum!
Roesen7 skrev: Et fremtidigt hold lydende:
Casillas
Jose R.-Isco
Jese-Özil-Ronaldo
Morata
Men det er selvfølgelig en anden diskussion og jeg er nok blot en håbløs romantiker, men ville nu være smukt at se sådan et hold regere fodboldeuropa :-)
Isco som defensiv midt?
Hugol skrev: Det ville være fantastisk at få ham i første holds truppen. Det har han bestemt fortjent, ligesom Carvajal skulle ha været rykket direkte op.
Jeg tror ikke man kan bebrejde klubben, at de sendte Carvajal ud efter noget erfaring. Fast spilletid i Bundesligaen er bedre end en reserverolle på 1. holdet - vel at mærke en reserverolle uden nævneværdig erfaring.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Storken
- Gæst
-
Real Madrid skrev: Jesé er væk til sommer, og en middelmådig middelaldrene højre back bliver hentet ind fremfor Carvajal. "I så det først her" ....
Det sker ikke af to simple grunde:
1) Der er præsidentvalg og Perez ønsker at blive genvalgt. Han henter Carvajal hjem.
2) En ny træner vil aldrig starte med at gøre sig selv upopulær. Han skal nok hente Jese op på førsteholdet
Om de får succes er dog en anden snak.
BBB skrev:
Roesen7 skrev: Et fremtidigt hold lydende:
Casillas
Jose R.-Isco
Jese-Özil-Ronaldo
Morata
Isco som defensiv midt?
Ja, som sagt er jeg håbløs romantiker og det indebærer egne spillere og om ikke andet spanske også offensiv fodbold. Og Isco kan ikke slå en af de forreste 4 af i mit drømmescenarie (Ja ja, han er selvfølgelig bedre end Jese) ;-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Pérez bliver genvalgt, for han har allerede fået vedtaget nogle ændringer i klubbens vedtægter, således at der sandsynligvis slet ikke vil være nogen modkandidat.
Men derfor har han stadig brug for opbakning fra medlemmerne, så mon ikke at man ser 2xC i klubben i den kommende sæson (I ved selv hvem!).
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.