Truppen mod Numancia, Copa del Rey, 1/8-finale, 1. kamp

8 år 6 måneder siden #1 af Administrationen

Zinedine Zidane har udtaget truppen til aftenens kamp mod Numancia i Copa del Rey.

Her er der pause til spillere som Sergio Ramos, Marcelo, Kroos, Modric og Cristiano Ronaldo og det bliver dermed en trup præget af mange unge spillere.

Truppen mod Numancia:

Målmænd: Navas, Casilla, Moha.

Forsvar: Carvajal, Achraf, Varane, Nacho, Vallejo, Theo, Tejero.

Midtbane: Casemiro, Kovacic, Marcos Llorente, Ceballos, Isco, Asensio.

Angreb: Bale, Lucas Vázquez, Mayoral.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #2 af Zyconith
Casilla
Carvajal, Vallejo, Nacho y Theo;
Llorente, Ceballos y Lucas;
Bale y Asensio

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 6 måneder siden #3 af Zyconith
Mit gæt: 6-0 til Real Madrid. Hattrick af Bale. To mål af Mayoral og et af Ceballos.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 6 måneder siden #4 af Redando

Zyconith skrev: Mit gæt: 6-0 til Real Madrid. Hattrick af Bale. To mål af Mayoral og et af Ceballos.

Svært at se hvorfor reserverne fra vores papirstynde trup skulle være et tophold fra næstbedste række så overlegne. Og hold da op hvor er Theo ringe. Næsten lige så uduelig som til sin præsentation.

¡MI UNICO ESTIMULANTE FUE LA CAMISETA BLANCA!

8 år 6 måneder siden #5 af Lars1991
Hold da op hvor skuffer de fleste. Nacho, Vallejo og Llorente er de eneste der kan være deres indsats bekendt. Tvivler på at Theo nogensinde kan blive en gevinst for Real Madrid, han har godt nok sejlet begge veje. Klart ringeste indtil videre, og det siger ikke så lidt med de præstationer Ceballos og Mayoral har leveret. Ja og Asensio for den sags skyld.

8 år 6 måneder siden #6 af Dios
Jeg troede det var umuligt, men det lader desværre til, at vi har fået en dårligere back end Danilo. Ham Theo der, han er da godt nok ikke specielt god. Ikke engang imod et Segunda hold kunne han præstere noget der mindede om en god præstation. Han blev kørt rundt i defensiven, og begår et klodsede straffespark, som heldigvis ikke blev dømt. Offensivt var det næsten værre, hvis vi prøver at sammenligne lidt med Marcelo, som jo er hans konkurrent. Det er godt nok skræmmende et så uhørt lavt niveau Theo præstere på.

Derudover er der en anden ting som bekymre mig utrolig meget, og det er Asensio. Jeg ser rigtig meget potentiale i drengen, men selvom han er 22, så spiller han stadig som en dreng. Han tager intet ansvar, og lykkedes generelt med meget lidt. Kan egentlig godt lide han spillede lidt mere centralt igår, men det går bare ikke hans vej. Det mest bekymrende er rygterne om, at Zidane og Perez vil give ham en større rolle, og det måske betyder man ikke forstærker truppen til sommer. I mine øjne er han slet slet ikke klar til dette Madrid hold, og har jo større udsving end Bale.
Asensio skal modnes, og helst i Real Madrid, men der gør ihvertfald halvanden til 2 sæsoner endnu før, at han er modnet som jeg ser det. Det er selvfølgelig svært at spå om, men han ligner ikke en spiller, som har hvad der skal til endnu.

Derudover, så så vi igen en anonym Bale. Han burde være stjernen på holdet, og uanset hvor langtid han har været skadet, så burde hans udstråling med disse drenge være markant stærkere. Han burde gå forrest, og vise hvem der får 2. mest i klubben, og hvorfor han blev Real Madrid's dyreste spiller. I stedet for tog Lucas rigtig meget ansvar. Desværre for ham, så besidder han bare ikke helt kvaliteterne til det, men eneste mand i offensiven som gik forrest og viste vilje, men fejlede desværre oftest. Dog fik han dog alligevel tilkæmpet sig 2 klokkeklare straffespark efter hurtige fod finter.

Nacho var eneste mand, som jeg synes levede op til sine standarder. Ellers spillede resten under niveau, og Vallejo blev aldrig for alvor testet, selvom jeg stadig mangler at se noget der minder om kvalitet fra hans fødder af.

Kampens dårligste spiller må og skal falde på Bale, selvom Theo i den grad gjorde alt for at få den titel. Bale på grund af ovennævnte ting. Han gør det bare ikke længere, og lader ikke til at have det.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sam

Leveret af Kunena Forum