Bedømmelse af truppen mod Numancia
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Offline
- Administrator
-
8 år 5 måneder siden #1
af Administrationen
Bedømmelse af truppen mod Numancia blev oprettet af Administrationen
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (18 brugere)
3.1
Kiko Casilla
2.9
Achraf Hakimi
2.6
Carvajal
2.9
Jesús Vallejo
3.2
Nacho
1.4
Theo Hernández
2.3
Asensio
2.4
Dani Ceballos
2.6
Isco
2.8
Marcos Llorente
3.1
Mateo Kovačić
2.6
Bale
2.4
Borja Mayoral
3.2
Lucas Vázquez
Hele holdet 2.7
0
Uden for bedømmelse
1
Tåkrummende dårligt
2
Skuffende præstation
3
Godkendt
4
Fin præstation
5
Fantastisk
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
8 år 5 måneder siden #2
af Zyconith
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Besvaret af Zyconith på emne Bedømmelse af truppen mod Numancia
"Jeg er på grænsen at give alle i truppen 3 point så Lucas kunne få 1 og det kunne afspejle hvad jeg mener om ham, men at få til 2 straffe... Nej jeg ændre alle til 2 så han stadig er blandt den dårligste på banen! Havde han 1 situation hvor han ikke skulle varme bolden i 5 min?
At disse 9/11 spillere er hvad RM kan stille op med, fremtidens RM, ja det er sq skræmmende!" - Thomas
Kan du ikke uddybe? Det eneste jeg fanger er at du synes han er elendig og varmer bolden.
At disse 9/11 spillere er hvad RM kan stille op med, fremtidens RM, ja det er sq skræmmende!" - Thomas
Kan du ikke uddybe? Det eneste jeg fanger er at du synes han er elendig og varmer bolden.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Zyconith.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
8 år 5 måneder siden #3
af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Bedømmelse af truppen mod Numancia
Zyconith
Det lader til, at du havde rigeligt med ilt til hjernen, da du afgav karakterer, hvorfor følgende spørgsmål: Kan du sætte et par hurtige ord på gårsdagens kamp (jeg så den nemlig ikke)?
Det lader til, at du havde rigeligt med ilt til hjernen, da du afgav karakterer, hvorfor følgende spørgsmål: Kan du sætte et par hurtige ord på gårsdagens kamp (jeg så den nemlig ikke)?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul-Madrid
- Offline
- Guld bruger
-
8 år 5 måneder siden #4
af Raul-Madrid
RAUL!!!!
Besvaret af Raul-Madrid på emne Bedømmelse af truppen mod Numancia
Det faktisk sjovt for jeg sad også igår og tænkte - hold kæft hvor var Lucas dog ringe - havde han ikke fået til kæmpet de 2 straffespark havde han på min liste været endnu dårligere end Theo ( SOM VAR VIRKELIG DÅRLIG)
For begges ved kommende holdte de hele tiden på bolden i ALT for langtig og skilte sig ofte af med den så modtageren havde dårlige betingelser hvis den ikke blev erobret af modstanderen.
Theo var jo langt større fysisk end sin direkte modstander og hver gang var det Theo der blev skubbet eller lå nede i græsset plus der intet kom fra ham offensivt...
Sorry men det her var langt ringere end mod fuenlabrada kampen som jeg troede var bunden.
Igen var Nacho sikker i alt hvad han fortog sig den anden bedste spiller var vel hans makker i forsvaret - siger lidt om kampen som endte 3-0 dog fortjent
For begges ved kommende holdte de hele tiden på bolden i ALT for langtig og skilte sig ofte af med den så modtageren havde dårlige betingelser hvis den ikke blev erobret af modstanderen.
Theo var jo langt større fysisk end sin direkte modstander og hver gang var det Theo der blev skubbet eller lå nede i græsset plus der intet kom fra ham offensivt...
Sorry men det her var langt ringere end mod fuenlabrada kampen som jeg troede var bunden.
Igen var Nacho sikker i alt hvad han fortog sig den anden bedste spiller var vel hans makker i forsvaret - siger lidt om kampen som endte 3-0 dog fortjent
RAUL!!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
8 år 5 måneder siden #5
af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Bedømmelse af truppen mod Numancia
Så heller ikke kampen, så hvad var det med ham Lucas? I karaktergivningen får han fra 1 til 5, hvilket er lidt svær at forholde sig til. Var han "tåkrummende dårlig" eller var han "fantastisk"?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
8 år 5 måneder siden #6
af El Siete
Han skaffede to klokkeklare straffespark, gennem driblinger, så tåkrummende og skuffende var han skam ikke.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Besvaret af El Siete på emne Bedømmelse af truppen mod Numancia
SeQueda skrev: Så heller ikke kampen, så hvad var det med ham Lucas? I karaktergivningen får han fra 1 til 5, hvilket er lidt svær at forholde sig til. Var han "tåkrummende dårlig" eller var han "fantastisk"?
Han skaffede to klokkeklare straffespark, gennem driblinger, så tåkrummende og skuffende var han skam ikke.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- tskovgaard
- Offline
- Forum begynder
-
8 år 5 måneder siden #7
af tskovgaard
Besvaret af tskovgaard på emne Bedømmelse af truppen mod Numancia
Ja helt enig - er det vores fremtid!!!!????
OK - sikkert ikke den bedste bane, men den mangel på teknik og spilforståelse...... meget, meget dårligt.
Lucas..... Helt enig - ufattelig dårligt spillende.
Så desværre heller ingen ide i vores spil, hvilket undre mig meget. De løb alle små forvirret rundt :(
OK - sikkert ikke den bedste bane, men den mangel på teknik og spilforståelse...... meget, meget dårligt.
Lucas..... Helt enig - ufattelig dårligt spillende.
Så desværre heller ingen ide i vores spil, hvilket undre mig meget. De løb alle små forvirret rundt :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
8 år 5 måneder siden #8
af Zyconith
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Besvaret af Zyconith på emne Bedømmelse af truppen mod Numancia
Jeg synes på mange måder at kampen gik som forventet, havde dog håbet på en lidt hurtigere scoring fra Real Madrid, der kunne sætte skub i målfesten og den totale nedbrydning af Numancia. Real Madrid var Numancia totalt overlegne, hvilket desværre afspejlede sig i lidt arrogant attitude der var ledsaget af en lidt slap holdning til tingene. Ved slutningen af kampen havde begge mandskaber omkring 10 afslutninger på mål, hvilket var mindst 5-8 for mange for Numancias vedkommende, men takket være en 'går-den-så-går-den' attitude fra det unge Real Madrid mandskab, så fik de lidt for mange chancer. Men generelt var der ikke noget at komme med hos Numancia. Deres tidligere Barca og Eibar spiller - Dani Nieto - gjorde et stort nummer ud af hver gang han røg i jorden (om end det i højere grad var forskyldt han mislykkede driblinger og ringe fysik) og forsøgte at snyde sig til et straffe hvilket han skulle have haft en advarsel for. Hinigio lignede ligeledes en der havde været på skuespilsskolerne i Barcelona og fik med rette et gult kort for et af de to straffespark Numancia appellerede for og helt korrekt ikke blev dømt. Diamanka var ligeledes usynlig og kunne meget lidt hvilket var skuffende for undertegnede. Det største højdepunkt hos modstanderne var vel deres Fuglestadion og deres tilhængere der leverede en super præstation. Hvis bare turisterne på Bernabeu gav halvt så meget...
På trods af den ret så slappe og arrogante attitude der til tider var på grænsen af det udholdelige at se på, så synes jeg egentligt at der er flere lyspunkter. Om end Marcos Llorente lavede en fejltæmning der førte til en farlig kontra for Numancia med et forsøg på stolpen, så synes at han udviser en meget moden og målrettet attitude. Han laver nogle helt fantastiske lange flade afleveringer (der har potentiale til at blive endnu bedre) der bryder kæderne og sætter gang i omstillingerne, han tager ansvar og tackler igennem, om end timingen ikke altid er helt skarp.
Theo er jeg ikke overbevist om endnu, endnu mindre efter igår. Synes ikke han var imponerende, han skøjtede rundt om sig selv og virkede ikke helt fattet. Modsat af ham bidrog Carvajal igen med meget lidt. Han tog på ingen måder det ansvar man kunne forvente ift. resten af spillerne og han var for langsom på sin mand. Tilgengæld var han som den eneste back aktiv i offensiven og gjorde tingene farlige for Numancia i flere tilfælde.
Casilla, Nacho og Vallejo gjorde det bravt og led under holdets til tider slappe holdning og risky spil. Vallejos gule kort var dog noget dumt. Det er andet gang nu i sæsonen at han tilrager sig et åndsvagt kort (sidste gang rødt), denne gang tættere på modstanderens målfelt end hans eget.
Ceballos gjorde det helt igennem godkendt, nøj hvor jeg håber at han får mere spilletid og hvor jeg glæder mig til at se mere fra ham når han gør. Hans presspil er eksemplarisk, ham og Llorente generobrede utallige bolde og de fik det til at se så nemt ud. Ceballos' boldomgang er en fryd, han er teknisk begavet, har et godt overblik, er kreativ og fremadrettet i sit spil.
Bale var super, lidt non-chalant, men super. Hvor har vi dog manglet ham og hvor kan han blive afgørende i foråret hvis fysikken holder.
Kunne godt have undt Asensio og Vazquez et mål med den indsats de lagde for dagen. De spiller dejligt opfindsomt og frækt, med en masse gåpåmod og klasse. Da Isco kom ind forsvandt Vazquez lidt fra spillet med Mayoral og Asensio, hvor angrebet primært gik på at Asensio og Isco skulle spille bolden i mål mellem hinanden, men så tog Vazquez sagen i egen hånd, og fik fremtvunget endnu et straffespark - hvilket jeg ikke synes Isco skulle have taget, hellere Mayoral, Asensio eller Vazquez. Isco var en egotripper fra øjeblikket han trådte ind på banen, havde hans chance i det 83. minut gået ind var han måske tilgivet, men generelt bidrog han meget lidt til resten af holdet.
Generelt synes jeg det er ret så morsomt at se vores unge b-kæde spille sammenlignet med de mere erfarne herrer. Spillet er mindre effektivt og mindre direkte, men min fornemmelse siger mig også at der er flere berøringer og færre fejlafleveringer, og så flyder spillet på en helt anden måde, lidt mere panisk og forceret til tider, men også mere legende, de er mere i kontrol, får modstanderen til at løbe, og måske også lidt mere nydelsesfuldt at se sit hold spille rundt om modstanderne og dominere dem som de unge gør. Det åbner samtidigt op for at bolden spilles over målstregen og derfor også andre angrebskombinationer end vi er vant til hvilket er forfriskende. Det minder nogle gange om et spansk u-21/u-19 mandskab når de spiller.
Real Madrid var sin egen værste fjende mod Numancia, der på ingen måder kunne spille med på Real Madrids b-holds niveau. Lad endeligt samme elleve spillere starte i returkampen.
På trods af den ret så slappe og arrogante attitude der til tider var på grænsen af det udholdelige at se på, så synes jeg egentligt at der er flere lyspunkter. Om end Marcos Llorente lavede en fejltæmning der førte til en farlig kontra for Numancia med et forsøg på stolpen, så synes at han udviser en meget moden og målrettet attitude. Han laver nogle helt fantastiske lange flade afleveringer (der har potentiale til at blive endnu bedre) der bryder kæderne og sætter gang i omstillingerne, han tager ansvar og tackler igennem, om end timingen ikke altid er helt skarp.
Theo er jeg ikke overbevist om endnu, endnu mindre efter igår. Synes ikke han var imponerende, han skøjtede rundt om sig selv og virkede ikke helt fattet. Modsat af ham bidrog Carvajal igen med meget lidt. Han tog på ingen måder det ansvar man kunne forvente ift. resten af spillerne og han var for langsom på sin mand. Tilgengæld var han som den eneste back aktiv i offensiven og gjorde tingene farlige for Numancia i flere tilfælde.
Casilla, Nacho og Vallejo gjorde det bravt og led under holdets til tider slappe holdning og risky spil. Vallejos gule kort var dog noget dumt. Det er andet gang nu i sæsonen at han tilrager sig et åndsvagt kort (sidste gang rødt), denne gang tættere på modstanderens målfelt end hans eget.
Ceballos gjorde det helt igennem godkendt, nøj hvor jeg håber at han får mere spilletid og hvor jeg glæder mig til at se mere fra ham når han gør. Hans presspil er eksemplarisk, ham og Llorente generobrede utallige bolde og de fik det til at se så nemt ud. Ceballos' boldomgang er en fryd, han er teknisk begavet, har et godt overblik, er kreativ og fremadrettet i sit spil.
Bale var super, lidt non-chalant, men super. Hvor har vi dog manglet ham og hvor kan han blive afgørende i foråret hvis fysikken holder.
Kunne godt have undt Asensio og Vazquez et mål med den indsats de lagde for dagen. De spiller dejligt opfindsomt og frækt, med en masse gåpåmod og klasse. Da Isco kom ind forsvandt Vazquez lidt fra spillet med Mayoral og Asensio, hvor angrebet primært gik på at Asensio og Isco skulle spille bolden i mål mellem hinanden, men så tog Vazquez sagen i egen hånd, og fik fremtvunget endnu et straffespark - hvilket jeg ikke synes Isco skulle have taget, hellere Mayoral, Asensio eller Vazquez. Isco var en egotripper fra øjeblikket han trådte ind på banen, havde hans chance i det 83. minut gået ind var han måske tilgivet, men generelt bidrog han meget lidt til resten af holdet.
Generelt synes jeg det er ret så morsomt at se vores unge b-kæde spille sammenlignet med de mere erfarne herrer. Spillet er mindre effektivt og mindre direkte, men min fornemmelse siger mig også at der er flere berøringer og færre fejlafleveringer, og så flyder spillet på en helt anden måde, lidt mere panisk og forceret til tider, men også mere legende, de er mere i kontrol, får modstanderen til at løbe, og måske også lidt mere nydelsesfuldt at se sit hold spille rundt om modstanderne og dominere dem som de unge gør. Det åbner samtidigt op for at bolden spilles over målstregen og derfor også andre angrebskombinationer end vi er vant til hvilket er forfriskende. Det minder nogle gange om et spansk u-21/u-19 mandskab når de spiller.
Real Madrid var sin egen værste fjende mod Numancia, der på ingen måder kunne spille med på Real Madrids b-holds niveau. Lad endeligt samme elleve spillere starte i returkampen.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
