Spansk presse: Paris SG vil hente Cristiano Ronaldo
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Offline
- Administrator
-
Ifølge spansk presse ligger Cristiano Ronaldo inde med tilbud fra tre forskellige klubber, heraf en virkelig seriøs bejler, som menes at være Paris SG.
Og ifølge rygterne vil den franske storklub forsøge at hente portugiseren til sommer, hvor man håber at kunne overbevise ham om, at man har et sportsligt stærkt projekt med sidste sommers kontrakter med Mbappé og Neymar.
I forhold til sidstnævnte lykkedes det Paris SG at sætte Barcelona skakmat, da man indvilgede i at betale frikøbs-klausulen, hvilket efterlod Barcelona uden modtræk. Samme fremgangsmåde kan man ikke benytte mod Real Madrid, som med rettidig omhu har sikret langt størstedelen af truppens spillere med høje frikøbs-klausuler og Paris SG skal således af med mere end 1 millard € for at købe Cristiano Ronaldo fri.
Derfor vil man være nødt til at sætte sig til forhandlingsbordet med Real Madrid, som ikke har nogen intentioner om et salg og dermed vil det næsten kun være Cristiano Ronaldo selv, som kan trumfe et skifte igennem.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Zyconith skrev: Ha! Held og lykke siger jeg bare. Mon ikke de ender i håndgemæng ved det første straffespark.
haha den var god. Der bliver miniverdenskrig om hvem der skal tage alle dødbolde.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- dchristoffersen_
-
- Offline
- Forum begynder
-
Og derudover tror jeg simpelthen ikke på, at Neymar allerede skulle smutte fra Paris. Så er vi jo ude i sådan en teori, om at han kun skiftede til PSG for ikke at lave det forbudte skifte, fra Barcelona til Madrid. Tror ikke på Neymar til Madrid næste sommer. Men alt kan jo ske.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Som sagt har jeg svært ved for alvor at tro at ovenstående skulle være sandt (eller i nærheden af sandheden), men hvis det er så ville sommerens transfervindue pludselig være et af de bedste frem for et af de værste.
Jeg tror slet ikke de kan hente CR uden at sælge enten Neymar eller Mbappé - Det ville være for meget af de gode ifht. FFP.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ertmann6363
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Lad os håbe det passer, vi skal arbejde på Mbappe/Neymar de kommende par år
HALA MADRID
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Laudrup10 skrev: Som jeg ser det har CR7 ikke mere end maks 2 år tilbage på et fornuftigt niveau, så hvis man skal nå at integrerer en ny spiller og samtidig få noget for CR så skal man snart på markedet selvom det ikke bliver billigt, langt fra. Kan ikke forstå hvorfor man ikke kigger mod Alexis i Arsenal! Han kan fåes til spotpris og han har ikke noget tilovers for Barca, så med forbedret bud af hvad City kommer med, så burde det sagtens kunne lade sig gøre!
Han har seks måneder tilbage af sin kontrakt hvis man ikke forlader Arsenal i dette vindue kan man få ham gratis sommer. Det tror jeg dog er meget usandsynligt fordi Arsenal lader vel ikke en så god spiller forlade dem uden at de vil have penge for ham. Han er dog 29 år så hvis vi signer ham vil han vel også kun have 2-3 gode år tilbage.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
