Truppen mod Celta, LaLiga, 18. spillerunde

8 år 6 måneder siden #13 af Lars1991
Bale var god! Han scorer to mål på chancer ingen anden i klubben ville have scoret på pt. Så det da positivt :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #14 af Fondo_Sur
Så kampen med amerikanske kommentatorer og de kommer som bekendt altid med de mest åndsvage statistikker. Dog kom de frem til en meget vigtig i denne kamp. I følge dem er Real Madrid pointmæssigt:

Nr. 1 i La Liga, hvis man kun tæller første halvleg med.

Nr. 7 i La Liga, hvis man kun tæller anden halvleg med.

Ganske sigende. En god kamp i dag, der dog rummer Real Madrids nuværende store mangler fremme.
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved Fondo_Sur.

8 år 6 måneder siden #15 af Mølbat
Ja, vi skal virkelig være glade for en Champions League-plads i ligaen i denne sæson. Det er ikke Real Madrid værdigt. Navas er kun god på stregen, Achraf kan ikke slå et indlæg, Marcelo kan ikke forsvare, Ronaldo kan ikke noget... og jeg kunne blive ved. Det er under al kritik!

8 år 6 måneder siden #16 af Carlos3
Alle individuelle kritikpunkter til side, så synes jeg godt nok det værste er attituden omkring det hele, samtlige spillere og Zidane virker lidt ligeglade med det hele, de gider ikke forsvare, de gider ikke løbe for hinanden, det ligner ikke at nogen som helst prøver at ruske op i holdet, nej det hele får lov til at udspille sig mens vores træner bider negle og spillerne kigger op i himlen, Vasquez der lige er kommet ind kunne ikke engang finde kræfter til at følge Gomez til døren ved 2-2 målet, bare et eksempel.

Jeg kan ikke se hvordan det her hold kan ændre den dårlige form hvis de ikke engang gider at prøve

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

8 år 6 måneder siden #17 af mohbar
..og alt imens vi snorksover så investerer Barca massivt...

Vi bør mindst investere i en Icardi type, for den sidste kæmpechance som middelmådige-ikke-på madrid-niveau-jo-Vazquez SKAL selvfølgelig brænde sådan en chance nu Benzema er væk! Den havde en Icardi banket op under nettaget!

Om jeg fatter man i ledelsen ikke indser at der skal købes kvalitet i toppen nu RC7 kun kan nette i CL.. Og nej argumentet med at "vente til sommersæsonen fordi vi skal jo handle ååh så strategisk og fremtidssikkert og spillerne skal implementeres osvosv" køber jeg bare ikke. Vi skal da handle absolut nu. Så har vi mange måneder til at implementere spilleren og få ham ind i hierarkiet! Sidst vi handlede i sommervinduet fik vi jo tilsyneladende en sæk kartofter der nu, et halvt år efter, står på lager..

Det her det skriger til himlen.
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved mohbar.

8 år 6 måneder siden #18 af Jonas
Nu må vi også snart se ZZ komme under pres da! Mindes ikke at have set Real SÅ ringe igennem SÅ lang tid uden at der bliver gjort noget. Jeg har personligt set nok af ZZs søvndyssende, ineffektive pseudo-barcelona spil.

8 år 6 måneder siden #19 af El Siete
4. plads i ligaen. Uhørt!

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 6 måneder siden #20 af Steen
Jeg er godt nok glad for, at vi trak PSG. Det er win-win. Går vi videre er det fint. Bliver vi ydmyget er det også fint, for så kan vi endelig få ryddet op. Og det starter med træneren, der skal væk hurtigst muligt. Ja, vi har vundet titler, men jeg har på samme tid aldrig været så uinteresseret i vores spil. I løbet af de to år han har været her, har vi kun spillet 6-8 kampe, som jeg har nydt. Ufatteligt at man kan spille så kedeligt, med sådan en trup. Pochettino er den perfekte afløser. Dertil skal mange spillere sælges, men med Perez i spidsen har jeg svært ved at se os hente nogen fornuftige erstatninger ...
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Macon, Siempre fiel, Sahinovic

8 år 6 måneder siden #21 af Kimbo
Jeg sagde det her så mange gange sidste sæson, vi spiller ELENDIGT. Det eneste der skaffede ligaen var Ramos's utallige slutkamps scoringer, og det eneste der skaffede CL var Ronaldo's vanvittige indtog i turneringen. Udover de 2 parametre stod vi til at stinke næsten ligeså meget for et år siden... Men alligevel endte vi med 2 store pokaler. Denne sæson har vi marginalerne imod os og vores reelle niveau kommer til skue.

Ej jeg glæder mig til at se Mbappe's hurtighed mod en offensiv lasket Marcelo... NOT

Leveret af Kunena Forum