Engelsk presse: Icardi har bestået lægetjek
- ertmann6363
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Vent nu de ekstra måneder og gå fuldt ud efter Harry Kane. Han er helt ustoppelig, har bevist sig selv over flere sæsoner og formen bliver KUN bedre. Vi er allerede "samarbejdsklubber" med Tottenham i forvejen, vi plejer at tage deres bedste spillere hvorefter de har succes i klubben. Hvorfor ikke fortsætte den trend??
Icardi er en shady motherF***er. Der har været elt for mange forskellige kontroversielle ting med ham.
.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
ertmann6363 skrev: Please vent Fiorentino
Vent nu de ekstra måneder og gå fuldt ud efter Harry Kane. Han er helt ustoppelig, har bevist sig selv over flere sæsoner og formen bliver KUN bedre. Vi er allerede "samarbejdsklubber" med Tottenham i forvejen, vi plejer at tage deres bedste spillere hvorefter de har succes i klubben. Hvorfor ikke fortsætte den trend??
Icardi er en shady motherF***er. Der har været elt for mange forskellige kontroversielle ting med ham.
.
Nej tak Kane vil være endnu en fejlslagen brite i Spanien.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
ertmann6363 skrev: Please vent Fiorentino
Vent nu de ekstra måneder og gå fuldt ud efter Harry Kane. Han er helt ustoppelig, har bevist sig selv over flere sæsoner og formen bliver KUN bedre. Vi er allerede "samarbejdsklubber" med Tottenham i forvejen, vi plejer at tage deres bedste spillere hvorefter de har succes i klubben. Hvorfor ikke fortsætte den trend??
Icardi er en shady motherF***er. Der har været elt for mange forskellige kontroversielle ting med ham.
.
Succes er åbentbart et vidt begreb :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ertmann6363
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Benz ud og ind med Kane.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ertmann6363
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
det er intet vidt begreb i det kære ven
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
ertmann6363 skrev: Modric har været en MONSTER success?? Bale har vundet 3 champions league titler på 4 indtil videre,,,
det er intet vidt begreb i det kære ven
Og Benzema har ikke vundet 3 Chl titler med Real Madrid? :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ertmann6363
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Jeg argumenterede for at vi skulle købe Kane i stedet for Icardi, hvad er din pointe??
iøvrigt Dion prøver du at sætte verdensrekord i at være en tegning online?? INGEN herinde udover administrationen kan snuppe dig??? :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
ertmann6363 skrev: dios hvad er du om??? du virker til at være lidt forvirret.
Jeg argumenterede for at vi skulle købe Kane i stedet for Icardi, hvad er din pointe??
iøvrigt Dion prøver du at sætte verdensrekord i at være en tegning online?? INGEN herinde udover administrationen kan snuppe dig??? :)
Så gik aggressiviteten lige fra 10 til 1000.
Du tager i øvrigt fejl. Jeg kan godt "snuppe" Dion (Dios).
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ertmann6363
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det har altid været ret useriøst men de sidste par år har det da stået helt skidt til. Vi er næsten på bold.dk niveau.
Jeg kan i øvrigt også sagtens snuppe Dios, selvom jeg ikke er enig i alle hans meninger ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
