Engelsk presse: Icardi har bestået lægetjek

4 år 4 måneder siden #13 af ertmann6363
Please vent Fiorentino

Vent nu de ekstra måneder og gå fuldt ud efter Harry Kane. Han er helt ustoppelig, har bevist sig selv over flere sæsoner og formen bliver KUN bedre. Vi er allerede "samarbejdsklubber" med Tottenham i forvejen, vi plejer at tage deres bedste spillere hvorefter de har succes i klubben. Hvorfor ikke fortsætte den trend??

Icardi er en shady motherF***er. Der har været elt for mange forskellige kontroversielle ting med ham.
.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #14 af mohbar

ertmann6363 skrev: Please vent Fiorentino

Vent nu de ekstra måneder og gå fuldt ud efter Harry Kane. Han er helt ustoppelig, har bevist sig selv over flere sæsoner og formen bliver KUN bedre. Vi er allerede "samarbejdsklubber" med Tottenham i forvejen, vi plejer at tage deres bedste spillere hvorefter de har succes i klubben. Hvorfor ikke fortsætte den trend??

Icardi er en shady motherF***er. Der har været elt for mange forskellige kontroversielle ting med ham.
.

Nej tak Kane vil være endnu en fejlslagen brite i Spanien.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL

4 år 4 måneder siden #15 af Dios

ertmann6363 skrev: Please vent Fiorentino

.

Succes er åbentbart et vidt begreb :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

4 år 4 måneder siden #16 af Laudrup10
I så fald ville Kane koste 2-3 gange mere en Icardi... Især når Tottenhams hold står og falder med ham, så ser jeg ham ikke gå for under 2 mia. DKK på det nuværende markede. Folk der hele tiden siger Real bør vente burde tage et VM i betragtning, for hvis en spiller præsterer enormt godt, så stiger hans pris vel med 30-40 procent! Real bør forstærke sig nu for ikke at blive ydmyget mere af Barcelona i ligaen, og Copa del Rey + i evt møde med de stærke hold i Champions League!
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

4 år 4 måneder siden #17 af ertmann6363
Jeg forstår din frygt Mohbar, men Kane er simnpelthen bare for god til at det kan blive sådan (i min ydmyge mening :)

Benz ud og ind med Kane.

4 år 4 måneder siden #18 af ertmann6363
Modric har været en MONSTER success?? Bale har vundet 3 champions league titler på 4 indtil videre,,,

det er intet vidt begreb i det kære ven

4 år 4 måneder siden #19 af Dios

ertmann6363 skrev: Modric har været en MONSTER success?? Bale har vundet 3 champions league titler på 4 indtil videre,,,

det er intet vidt begreb i det kære ven

Og Benzema har ikke vundet 3 Chl titler med Real Madrid? :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

4 år 4 måneder siden #20 af ertmann6363
dios hvad er du om??? du virker til at være lidt forvirret.

Jeg argumenterede for at vi skulle købe Kane i stedet for Icardi, hvad er din pointe??

iøvrigt Dion prøver du at sætte verdensrekord i at være en tegning online?? INGEN herinde udover administrationen kan snuppe dig??? :)

4 år 4 måneder siden #21 af BBB

ertmann6363 skrev: dios hvad er du om??? du virker til at være lidt forvirret.

Jeg argumenterede for at vi skulle købe Kane i stedet for Icardi, hvad er din pointe??

iøvrigt Dion prøver du at sætte verdensrekord i at være en tegning online?? INGEN herinde udover administrationen kan snuppe dig??? :)

Så gik aggressiviteten lige fra 10 til 1000.

Du tager i øvrigt fejl. Jeg kan godt "snuppe" Dion (Dios).
Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic, Kimbo

4 år 4 måneder siden #22 af ertmann6363
BBB du er jo også administrator??.......:D

4 år 4 måneder siden #23 af Sahinovic
Hold da fast :-D

Florentino Pérez

4 år 4 måneder siden #24 af Kimbo
Vanvittigt så vild en børnehave dette forum er blevet til :-D
Det har altid været ret useriøst men de sidste par år har det da stået helt skidt til. Vi er næsten på bold.dk niveau.
Jeg kan i øvrigt også sagtens snuppe Dios, selvom jeg ikke er enig i alle hans meninger ;)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.