Hazard: Jeg forlader aldrig Stamford Bridge
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Offline
- Administrator
-
De seneste dage har den franske radiostation Radio Montecarlo kunnet berette, at Real Madrid og Eden Hazard er praktisk talt enige om en kontrakt gældende fra sommeren 2018.
Men nu siger den belgiske offensiv-spiller det stik modsatte, nemlig at han regner med at blive i London og han var meget klar i mælet, da han i går blev spurgt i forbindelse med en kamp mellem Boston Celtics og Philadelphia 76ers i London:
- Ja. Jeg regner med, at Thibaut forlænger først. Og dernæst er det min tur.
Og mere klart blev det angiveligt, da en tilhænger kort efter ville have taget et billede sammen med ham og samtidig bad ham om aldrig at forlade Chelsea. Til det sagde belgieren ifølge rygterne, at han aldrig ville forlade Stamford Bridge.
Rygterne vil dog sandsynligvis leve videre til en endelig kontraktforlængelse mellem Chelsea og Hazard er offentliggjort.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Som jeg ser det så skal Real Madrid hente en færdigudviklet verdensklassespiller der kan noget på egen hånd, for dem har vi bare ikke rigtigt nogen af. Disse type spillere findes der lige på nuværende tidspunkt få af, og jeg kan ikke se nogen af dem som realtistiske transfermål til sommer:
Hazard: Officielt udelukket
Neymar: Udelukket. Uanset hvor meget Florentino anstrenger sig, så smutter han ikke fra Paris efter kun en sæson og det vil Paris naturligvis under ingen omstændigheder tillade, han er deres bedstespiller.
Mbappé: Udelukket. Manden er kun 19 år, han ser ud til at nyde sin tilværelse i Paris og jeg tror ikke ikke han har travlt med at skifte.
Efter de ovenstående er nævnt, hvem er der så tilbage - Harry Kane? :'-D Nej.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev: Ja, det ser ud til at Hazard snart skriver under på en ny kontrakt med Chelsea. Man må erkende, at det bliver rigtigt svært for Florentino og co. til det kommende transfervindue.
Som jeg ser det så skal Real Madrid hente en færdigudviklet verdensklassespiller der kan noget på egen hånd, for dem har vi bare ikke rigtigt nogen af. Disse type spillere findes der lige på nuværende tidspunkt få af, og jeg kan ikke se nogen af dem som realtistiske transfermål til sommer:
Hazard: Officielt udelukket
Neymar: Udelukket. Uanset hvor meget Florentino anstrenger sig, så smutter han ikke fra Paris efter kun en sæson og det vil Paris naturligvis under ingen omstændigheder tillade, han er deres bedstespiller.
Mbappé: Udelukket. Manden er kun 19 år, han ser ud til at nyde sin tilværelse i Paris og jeg tror ikke ikke han har travlt med at skifte.
Efter de ovenstående er nævnt, hvem er der så tilbage - Harry Kane? :'-D Nej.
Så må man være bedre til at hente spillere ind der ligger lige under de bedste, men som har potentiale til at blive de bedste. F.eks. som Liverpool har gjort med Salah. Jeg ville ønske at det var os der i sommers havde givet 350mill for Salah. Det er fandme godt arbejde af Klopp. Der er så meget kvalitet der ude som man ikke behøver give milliarder for. Jeg kunne godt tænke mig at se Liverpools angreb med Mané - Firmino - Salah i Real. Det er en fornøjelse at se de tre spille fodbold.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real HWL skrev:
Sahinovic skrev: Ja, det ser ud til at Hazard snart skriver under på en ny kontrakt med Chelsea. Man må erkende, at det bliver rigtigt svært for Florentino og co. til det kommende transfervindue.
Som jeg ser det så skal Real Madrid hente en færdigudviklet verdensklassespiller der kan noget på egen hånd, for dem har vi bare ikke rigtigt nogen af. Disse type spillere findes der lige på nuværende tidspunkt få af, og jeg kan ikke se nogen af dem som realtistiske transfermål til sommer:
Hazard: Officielt udelukket
Neymar: Udelukket. Uanset hvor meget Florentino anstrenger sig, så smutter han ikke fra Paris efter kun en sæson og det vil Paris naturligvis under ingen omstændigheder tillade, han er deres bedstespiller.
Mbappé: Udelukket. Manden er kun 19 år, han ser ud til at nyde sin tilværelse i Paris og jeg tror ikke ikke han har travlt med at skifte.
Efter de ovenstående er nævnt, hvem er der så tilbage - Harry Kane? :'-D Nej.
Så må man være bedre til at hente spillere ind der ligger lige under de bedste, men som har potentiale til at blive de bedste. F.eks. som Liverpool har gjort med Salah. Jeg ville ønske at det var os der i sommers havde givet 350mill for Salah. Det er fandme godt arbejde af Klopp. Der er så meget kvalitet der ude som man ikke behøver give milliarder for. Jeg kunne godt tænke mig at se Liverpools angreb med Mané - Firmino - Salah i Real. Det er en fornøjelse at se de tre spille fodbold.
Ellers er det bare træneren der er god, for aldrig i livet om nogen af de 3 er gode nok til Real Madrid :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Offline
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev:
Real HWL skrev:
Sahinovic skrev: Ja, det ser ud til at Hazard snart skriver under på en ny kontrakt med Chelsea. Man må erkende, at det bliver rigtigt svært for Florentino og co. til det kommende transfervindue.
Som jeg ser det så skal Real Madrid hente en færdigudviklet verdensklassespiller der kan noget på egen hånd, for dem har vi bare ikke rigtigt nogen af. Disse type spillere findes der lige på nuværende tidspunkt få af, og jeg kan ikke se nogen af dem som realtistiske transfermål til sommer:
Hazard: Officielt udelukket
Neymar: Udelukket. Uanset hvor meget Florentino anstrenger sig, så smutter han ikke fra Paris efter kun en sæson og det vil Paris naturligvis under ingen omstændigheder tillade, han er deres bedstespiller.
Mbappé: Udelukket. Manden er kun 19 år, han ser ud til at nyde sin tilværelse i Paris og jeg tror ikke ikke han har travlt med at skifte.
Efter de ovenstående er nævnt, hvem er der så tilbage - Harry Kane? :'-D Nej.
Så må man være bedre til at hente spillere ind der ligger lige under de bedste, men som har potentiale til at blive de bedste. F.eks. som Liverpool har gjort med Salah. Jeg ville ønske at det var os der i sommers havde givet 350mill for Salah. Det er fandme godt arbejde af Klopp. Der er så meget kvalitet der ude som man ikke behøver give milliarder for. Jeg kunne godt tænke mig at se Liverpools angreb med Mané - Firmino - Salah i Real. Det er en fornøjelse at se de tre spille fodbold.
Ellers er det bare træneren der er god, for aldrig i livet om nogen af de 3 er gode nok til Real Madrid :)
Hvis folks holdning her inde er at der kun er 3 spillere der kan forstærke Real, så ser man simpelthen for lidt fodbold :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real HWL skrev:
Dios skrev:
Real HWL skrev:
Sahinovic skrev: Ja, det ser ud til at Hazard snart skriver under på en ny kontrakt med Chelsea. Man må erkende, at det bliver rigtigt svært for Florentino og co. til det kommende transfervindue.
Som jeg ser det så skal Real Madrid hente en færdigudviklet verdensklassespiller der kan noget på egen hånd, for dem har vi bare ikke rigtigt nogen af. Disse type spillere findes der lige på nuværende tidspunkt få af, og jeg kan ikke se nogen af dem som realtistiske transfermål til sommer:
Hazard: Officielt udelukket
Neymar: Udelukket. Uanset hvor meget Florentino anstrenger sig, så smutter han ikke fra Paris efter kun en sæson og det vil Paris naturligvis under ingen omstændigheder tillade, han er deres bedstespiller.
Mbappé: Udelukket. Manden er kun 19 år, han ser ud til at nyde sin tilværelse i Paris og jeg tror ikke ikke han har travlt med at skifte.
Efter de ovenstående er nævnt, hvem er der så tilbage - Harry Kane? :'-D Nej.
Så må man være bedre til at hente spillere ind der ligger lige under de bedste, men som har potentiale til at blive de bedste. F.eks. som Liverpool har gjort med Salah. Jeg ville ønske at det var os der i sommers havde givet 350mill for Salah. Det er fandme godt arbejde af Klopp. Der er så meget kvalitet der ude som man ikke behøver give milliarder for. Jeg kunne godt tænke mig at se Liverpools angreb med Mané - Firmino - Salah i Real. Det er en fornøjelse at se de tre spille fodbold.
Ellers er det bare træneren der er god, for aldrig i livet om nogen af de 3 er gode nok til Real Madrid :)
Hvis folks holdning her inde er at der kun er 3 spillere der kan forstærke Real, så ser man simpelthen for lidt fodbold :)
Næsten alle spillere kan forstærke Real Madrid efterhånden. Selv Bendtner ville kunne forbedre os på angrebspositionen, uden pis. Han ville være fremragende i vores søvndyssende spil, der går ud på at slå indlæg konstant. Han ville da kunne heade mange bolde ind. Men sammenlign Mbappe, Hazard eller Neymar med Liverpools fronttrio, og så vil du kunne se en kæmpe forskel på niveau og potentiale.
Mane, Salah og Firmino er dygtige, men ikke dygtige nok til at være faste startere i Real Madrid. Det kan virke sådan nu, da samtlige spillere underpræsterer, men ingen af dem er blandt verdens bedste offensive spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Der er altså meget talent derude i (unge og gamle) og alle ville forstærke os NU..
Hala
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hazard hæfter sin forlængelse op på Courtois for hvilken det er offentligt kendt, at hans kone og børn er rejst tilbage til Spanien, da de ikke trivedes i England. Han har endvidere afslået alle tilbud om forlængelse indtil videre og offentligt udtrykt ønske om, at blive genforenet med sin familie.
Nu siger Hazard så - ja, jeg forlænger hvis / når / efter Courtois (har) forlænget. Det er da en totalt gratis omgang for ham, at love det. Det giver ham jo også en exit-strategi der går i retningen af, at når klubben ikke kan holde på sine bedste spillere (som fx. Courtois) så er han nødt til at se sig om efter andre klubber der han imødekomme hans ambitioner.
Jeg ser altså et Hazard rygte som i den grad fortsat er i live, omend jeg personligt ikke er den store fan.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Courtois udtalte for et par dage siden, at han er tæt på at forlænge med Chelsea. www.dailystar.co.uk/sport/football/67143...n-Hazard-Real-Madrid
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev: @nono
Courtois udtalte for et par dage siden, at han er tæt på at forlænge med Chelsea. www.dailystar.co.uk/sport/football/67143...n-Hazard-Real-Madrid
Hej Steen. Det er nyt for mig - men jeg vil dog fortsat gerne se det, før jeg tror det :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
