Hazard: Jeg forlader aldrig Stamford Bridge
Steen skrev:
Real HWL skrev:
Dios skrev:
Real HWL skrev:
Sahinovic skrev: Ja, det ser ud til at Hazard snart skriver under på en ny kontrakt med Chelsea. Man må erkende, at det bliver rigtigt svært for Florentino og co. til det kommende transfervindue.
Som jeg ser det så skal Real Madrid hente en færdigudviklet verdensklassespiller der kan noget på egen hånd, for dem har vi bare ikke rigtigt nogen af. Disse type spillere findes der lige på nuværende tidspunkt få af, og jeg kan ikke se nogen af dem som realtistiske transfermål til sommer:
Hazard: Officielt udelukket
Neymar: Udelukket. Uanset hvor meget Florentino anstrenger sig, så smutter han ikke fra Paris efter kun en sæson og det vil Paris naturligvis under ingen omstændigheder tillade, han er deres bedstespiller.
Mbappé: Udelukket. Manden er kun 19 år, han ser ud til at nyde sin tilværelse i Paris og jeg tror ikke ikke han har travlt med at skifte.
Efter de ovenstående er nævnt, hvem er der så tilbage - Harry Kane? :'-D Nej.
Så må man være bedre til at hente spillere ind der ligger lige under de bedste, men som har potentiale til at blive de bedste. F.eks. som Liverpool har gjort med Salah. Jeg ville ønske at det var os der i sommers havde givet 350mill for Salah. Det er fandme godt arbejde af Klopp. Der er så meget kvalitet der ude som man ikke behøver give milliarder for. Jeg kunne godt tænke mig at se Liverpools angreb med Mané - Firmino - Salah i Real. Det er en fornøjelse at se de tre spille fodbold.
Ellers er det bare træneren der er god, for aldrig i livet om nogen af de 3 er gode nok til Real Madrid :)
Hvis folks holdning her inde er at der kun er 3 spillere der kan forstærke Real, så ser man simpelthen for lidt fodbold :)
Næsten alle spillere kan forstærke Real Madrid efterhånden. Selv Bendtner ville kunne forbedre os på angrebspositionen, uden pis. Han ville være fremragende i vores søvndyssende spil, der går ud på at slå indlæg konstant. Han ville da kunne heade mange bolde ind. Men sammenlign Mbappe, Hazard eller Neymar med Liverpools fronttrio, og så vil du kunne se en kæmpe forskel på niveau og potentiale.
Mane, Salah og Firmino er dygtige, men ikke dygtige nok til at være faste startere i Real Madrid. Det kan virke sådan nu, da samtlige spillere underpræsterer, men ingen af dem er blandt verdens bedste offensive spillere.
Mane, Firmino og Salah der ikke er gode nok til Real er ved at splitte City ad ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Offline
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real HWL skrev:
Steen skrev:
Real HWL skrev:
Dios skrev:
Real HWL skrev:
Sahinovic skrev: Ja, det ser ud til at Hazard snart skriver under på en ny kontrakt med Chelsea. Man må erkende, at det bliver rigtigt svært for Florentino og co. til det kommende transfervindue.
Som jeg ser det så skal Real Madrid hente en færdigudviklet verdensklassespiller der kan noget på egen hånd, for dem har vi bare ikke rigtigt nogen af. Disse type spillere findes der lige på nuværende tidspunkt få af, og jeg kan ikke se nogen af dem som realtistiske transfermål til sommer:
Hazard: Officielt udelukket
Neymar: Udelukket. Uanset hvor meget Florentino anstrenger sig, så smutter han ikke fra Paris efter kun en sæson og det vil Paris naturligvis under ingen omstændigheder tillade, han er deres bedstespiller.
Mbappé: Udelukket. Manden er kun 19 år, han ser ud til at nyde sin tilværelse i Paris og jeg tror ikke ikke han har travlt med at skifte.
Efter de ovenstående er nævnt, hvem er der så tilbage - Harry Kane? :'-D Nej.
Så må man være bedre til at hente spillere ind der ligger lige under de bedste, men som har potentiale til at blive de bedste. F.eks. som Liverpool har gjort med Salah. Jeg ville ønske at det var os der i sommers havde givet 350mill for Salah. Det er fandme godt arbejde af Klopp. Der er så meget kvalitet der ude som man ikke behøver give milliarder for. Jeg kunne godt tænke mig at se Liverpools angreb med Mané - Firmino - Salah i Real. Det er en fornøjelse at se de tre spille fodbold.
Ellers er det bare træneren der er god, for aldrig i livet om nogen af de 3 er gode nok til Real Madrid :)
Hvis folks holdning her inde er at der kun er 3 spillere der kan forstærke Real, så ser man simpelthen for lidt fodbold :)
Næsten alle spillere kan forstærke Real Madrid efterhånden. Selv Bendtner ville kunne forbedre os på angrebspositionen, uden pis. Han ville være fremragende i vores søvndyssende spil, der går ud på at slå indlæg konstant. Han ville da kunne heade mange bolde ind. Men sammenlign Mbappe, Hazard eller Neymar med Liverpools fronttrio, og så vil du kunne se en kæmpe forskel på niveau og potentiale.
Mane, Salah og Firmino er dygtige, men ikke dygtige nok til at være faste startere i Real Madrid. Det kan virke sådan nu, da samtlige spillere underpræsterer, men ingen af dem er blandt verdens bedste offensive spillere.
Mane, Firmino og Salah der ikke er gode nok til Real er ved at splitte City ad ;)
Det ændrer ikke på noget som helst, for mit vedkommende i hvert fald. De tiltrækker mig ikke. Jeg vil langt hellere have Dybala f.eks.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev:
Real HWL skrev:
Steen skrev:
Real HWL skrev:
Dios skrev:
Real HWL skrev:
Sahinovic skrev: Ja, det ser ud til at Hazard snart skriver under på en ny kontrakt med Chelsea. Man må erkende, at det bliver rigtigt svært for Florentino og co. til det kommende transfervindue.
Som jeg ser det så skal Real Madrid hente en færdigudviklet verdensklassespiller der kan noget på egen hånd, for dem har vi bare ikke rigtigt nogen af. Disse type spillere findes der lige på nuværende tidspunkt få af, og jeg kan ikke se nogen af dem som realtistiske transfermål til sommer:
Hazard: Officielt udelukket
Neymar: Udelukket. Uanset hvor meget Florentino anstrenger sig, så smutter han ikke fra Paris efter kun en sæson og det vil Paris naturligvis under ingen omstændigheder tillade, han er deres bedstespiller.
Mbappé: Udelukket. Manden er kun 19 år, han ser ud til at nyde sin tilværelse i Paris og jeg tror ikke ikke han har travlt med at skifte.
Efter de ovenstående er nævnt, hvem er der så tilbage - Harry Kane? :'-D Nej.
Så må man være bedre til at hente spillere ind der ligger lige under de bedste, men som har potentiale til at blive de bedste. F.eks. som Liverpool har gjort med Salah. Jeg ville ønske at det var os der i sommers havde givet 350mill for Salah. Det er fandme godt arbejde af Klopp. Der er så meget kvalitet der ude som man ikke behøver give milliarder for. Jeg kunne godt tænke mig at se Liverpools angreb med Mané - Firmino - Salah i Real. Det er en fornøjelse at se de tre spille fodbold.
Ellers er det bare træneren der er god, for aldrig i livet om nogen af de 3 er gode nok til Real Madrid :)
Hvis folks holdning her inde er at der kun er 3 spillere der kan forstærke Real, så ser man simpelthen for lidt fodbold :)
Næsten alle spillere kan forstærke Real Madrid efterhånden. Selv Bendtner ville kunne forbedre os på angrebspositionen, uden pis. Han ville være fremragende i vores søvndyssende spil, der går ud på at slå indlæg konstant. Han ville da kunne heade mange bolde ind. Men sammenlign Mbappe, Hazard eller Neymar med Liverpools fronttrio, og så vil du kunne se en kæmpe forskel på niveau og potentiale.
Mane, Salah og Firmino er dygtige, men ikke dygtige nok til at være faste startere i Real Madrid. Det kan virke sådan nu, da samtlige spillere underpræsterer, men ingen af dem er blandt verdens bedste offensive spillere.
Mane, Firmino og Salah der ikke er gode nok til Real er ved at splitte City ad ;)
Det ændrer ikke på noget som helst, for mit vedkommende i hvert fald. De tiltrækker mig ikke. Jeg vil langt hellere have Dybala f.eks.
fejl
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- dchristoffersen_
-
- Offline
- Forum begynder
-
- Det som om klubben og Perez simpelthen er blevet for nærige, jeg syntes det er fint man ikke har den der "Ny galactico hver sommer" tilgang længere, men der er vel ikke købt noget VIRKELIG kvalitet siden James i 14'.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
dchristoffersen_ skrev: Hazard, Icardi, Lewandowski, Dybala - bare og få én af dem ville være perfekt. Hazard/Dybala som den kreative spiller der kan det magiske på egen hånd. Icardi/Lewandowski som manden der bomber mål ind på samlebånd. Der skal ske noget, hvis ikke i januar, så 100 % til sommer. Og der er mange spændende spillere derude, man burde prøve og kigge imod Sydamerika. Bare for at tage et eksempel, ham Barcelona lige har købt fra Palmeiras - 23 år, Columbiansk landsholdspiller, de har vist givet 88 millioner for ham, det er jo peanuts i dagens marked.
- Det som om klubben og Perez simpelthen er blevet for nærige, jeg syntes det er fint man ikke har den der "Ny galactico hver sommer" tilgang længere, men der er vel ikke købt noget VIRKELIG kvalitet siden James i 14'.
Apropos ham Yerry Mina så blev han vist anbefalet af James Ridriguez til Real først men afvist af Zidane. Jeg tror han bliver rigtig god.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
