Dårligste første turneringshalvdel i et årti - og udsigt til El Pasillo
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Spillerunde 36 kan meget vel bliver ovenstående scenarie - bare med Real Madrids spillere, som klapper de spanske mestre ind.
Der er som bekendt aldrig noget, der er så skidt at det ikke kan blive værre. Og der er Real Madrid næsten nået til.
I hvert fald sikrede man sig med gårsdagens nederlag at have skabt den værste præstation i første turneringshalvdel i det seneste årti, idet man nu har tabt 22 points via fem uafgjorte (Celta, Athletic, Levante, Atlético Madrid og Valencia) og 4 nederlag (Betis, Girona, Barcelona og Villarreal).
Estadio Santiago Bernabéu er ligeledes heller ikke længere et fort og man har foreløbig mistet points i 5 kampe.
Kigger man længere frem i turneringen, så kan dette hold med stor sandsynlighed ”se frem til” at skulle lave El Pasillo for Barcelona i spillerunde 36. Barcelona har – hvis de vinder i aften – et forspring ned til nr. 2 på otte points og det forspring skal ”bare” være 10 point efter spillerunde 35.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Dios skrev: Jeg skal bare lige forstå det korrekt. Laver man kun El Pasillo, hvis der er 9 point forspring ned til nr. 2 efter 35 spillerunder? Det har intet og gøre med hvornår man vinder mesterskabet?
Jo, hvis eksempelvis Barcelona fører med 22 points med 7 runder igen, så starter El Pasillo-halløjet der.
Barcelona har – hvis de vinder i aften – et forspring ned til nr. 2 på otte points og det forspring skal ”bare” være 9 point efter spillerunde 35.
Så skal nummer 2 vel have tabt point i samme runde/tabt de indbyrdes opgør mod Barcelona. Eller tæller jeg helt forkert? 36, 37, 38 giver 9 point, og hvis der er en teoretisk mulighed for samme målscore, så skal vi vel ikke trækkes med det?
Men måske vi bare skal melde ud, at vi ikke har været med i dette års turnering, så vi kan droppe den :-D
Administrationen skrev:
Dios skrev: Jeg skal bare lige forstå det korrekt. Laver man kun El Pasillo, hvis der er 9 point forspring ned til nr. 2 efter 35 spillerunder? Det har intet og gøre med hvornår man vinder mesterskabet?
Jo, hvis eksempelvis Barcelona fører med 22 points med 7 runder igen, så starter El Pasillo-halløjet der.
Arh på den måde. Ved ikke hvorfor jeg havde en idé om, at det var os der var på 2. pladsen :D Det giver selvfølgelig sig selv, tak:)
Administrationen skrev:
Det er vel kun første hold Barcelona møder efter de matematisk set har vundet der skal lave pasilloen? Gu' skal vi ej lave nogen hyldest, hvornår har de sidst gjort det for os?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev:
Administrationen skrev:
Det er vel kun første hold Barcelona møder efter de matematisk set har vundet der skal lave pasilloen? Gu' skal vi ej lave nogen hyldest, hvornår har de sidst gjort det for os?
Kampen efter de matematisk har vundet mesterskabet skal lave El Pasillo. De gjorde det i 08 da det senest var muligt, og selvfølgelig skal de klappes ind på banen! Alt andet er en simpel tabermentalitet, som ikke hører til kongeklubben!
- Aouassar
- Gæst
-
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
Lukita skrev: Er det ikke kun det første hold som de nykårede mestre møder der skal lave El Pasillo? Eller er det ALLE de resterende hold resten af sæsonen i ligaen?
Det er kun det første hold. Når de matematisk har vundet ligaen, så vil modstanderholdet i kampen efter lave El Pasillo. Så chancen for at det bliver Real der skal lave den er stadig ret lille.