Ciffertips: Vind fodboldrejse for to til Estadio Santiago Bernabéu
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
I samarbejde med NordicBet genindfører vi nu Ciffertips og der er masser af flotte præmier på spil. Deltag ved at klikke på linket her: Ciffertips
Reglerne er enkle og præmierne store. Du skal blot give dit bud på:
1) Slutresultat
2) Halvleg/Fuldtid (eks 1/1)
3) Første Real Madrid-målscorer.
Der gives ti points for at gætte slutresultatet, mens der gives 5 points for Halvleg/fuldtid og Første Real Madrid-målscorer.
Du skal være fyldt 18 år for at kunne deltage.
Du skal samtidig spille på kampen hos NordicBet for mindst 25 kr. Det er valgfrit hvad du vil spille på.
For at deltage skal du have en Madridista.dk-bruger: Opret bruger på Madridista.dk
Og du skal have en konto hos NordicBet: Opret konto hos NordicBet og få op til 1000 kr. i velkomstbonus
Vi kårer vindere i tre kategorier: Rundevindere, månedsvindere og sæsonvindere. Præmierne kan ses herunder. I tilfælde af pointlighed trækkes der lod.
Det er en betingelse for at kunne vinde nedenstående præmier, at man har spillet på kampen hos NordicBet for mindst 25 kr. Hvad du vil spille på er valgfrit.
Rundevindere (efter hver kamp).
1. 150 kr. bonus
2. 100 kr. bonus
3. 50 kr. bonus
Månedsvindere
1. Real Madrid trøje inkl. tryk
2. Real Madrid halstørklæde
3. 200 kr. bonus
Sæsonvindere
1. Rejse for to til en kamp på Santiago Bernabeu i sæsonen 2018/2019, inkl. fly og hotel. NordicBet udvælger tre kampe, hvor vinderen selv må vælge hvilken en af de tre kampe han/hun vil se.
2. Real Madrid pakke fra Unisport (trøje, halstørklæde, flag osv.)
3. 500 kr. bonus
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Kan man se et sted, hvem der vandt præmierne i 1. runde? Jeg beklager, hvis jeg har overset, at I har skrevet det et sted.
Venlig hilsen Martin
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
mbklen skrev: Hej, jeg opdagede i går denne fine side og jeres fantastiske konkurrence. Først og fremmest tak for det!
Kan man se et sted, hvem der vandt præmierne i 1. runde? Jeg beklager, hvis jeg har overset, at I har skrevet det et sted.
Venlig hilsen Martin
Hej og velkommen.
Lige nu får vi tjekket alle de potentielle vindere hos Nordicbet. Efterfølgende trækker de 3 vindere og indsætter bonussen på spilkontoen. Vi kan sikkert godt lave en nyhed om det.
Selve stillingen kan ses under ciffertips, hvor du skal ind og afgive bud på Deportivo-kampen.
Rigtig god fornøjelse.