Bedømmelse af truppen mod Leganés
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (21 brugere)
Hele holdet 2.6
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Steen skrev: Har Theo virkelig været så ringe de kampe han har spillet? Jeg har ikke set nogle af hans kampe (dagens kamp inkluderet), men jeg ser konstant negative kommentarer omkring hans præstationer. Han har aldrig været kendt for at være god teknisk, men i Alaves var han konstant en trussel grundet hans fysik og hurtighed og derudover var han ganske habil defensivt. Det overrasker mig, at han tilsyneladende har været så dårlig i denne sæson.
Han gør det ok. Det ser ikke altid kønt ud, men man spiller ikke dårligt af den grund.
Madrid1998 skrev: Så hellere ikke kampen, men hvad fanden har Casilla gjort siden den lave karakter, selv med rent mål haha ?
Han tågede rundt. Flere gange prøvede han at komme ud af sit mål og var helt væk. 2-3 skovture der kunne have ført til mål.
Når han skulle arbejde med bolden i fødderne sparkede han den enten udover sidelinjen eller var tæt på at miste den på grund af en dårlig aflevering eller dårlig første berøring. Bare en gennemført usikker præstation.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Intet fornuftigt offensivt andet end en heldig assist og taber hver duel han kommer ud i - ikke bare idag men næsten alle kampe jeg har set ham.
Hans afleveringer er næsten hver gang bagud i banen og ja som flere nævner så direkte til en modspiller.
Håber ikke engang man lejer ham ud men han skal bare sælges og væk.
Resten af holdet gjorde det næsten ligeså elendigt igen idag som de amdre copa kampe og kun Varane holdte niveau. Mayoral havdd intet at arbejde med og kunne i virkeligheden havde acoret 2 basser hvis de gad spille ham ( habde de gjort hvis Ronaldo kaldte på den )
Sorry udbrudet men er nærmest i chok over den kamp...
edit - Dios dine karakter og begrundelse er jeg meget enig i
RAUL!!!!
Men Theo virker som den nye Danilo og Casilla skal væk til sommer.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.